"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

tekovettä

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

klahtinen kirjoitti:Laittaa liimaa joka kuivuu läpinäkyväksi ja maalaa sen vaaleen sinisellä ja sit viä inkkiä päälle
Mikä halpa liima kuivuu läpinäkyväksi? Ja jos tekee erikeepperi-vesi sekotusta niin tuleeko siitä läpinäkyvää?
MYYRÄ

Viesti Kirjoittaja MYYRÄ »

eri keeperhän kuivuu läpinäkyväksi vain jos sitä on ÄÄRIMMÄISEN OHUT KERROS (!) muuten siitä tulee vaaleaa eikä siten kovin veden näköistä...
Myös kuumaliimasta tulee omasta mielestäni vaaleaa, mutta joku joskus väitti että sillä sai tehtyä "vesi valuu putkesta maahan" -efektejä itse olen tehnyt ne erikeepperillä, siihen se sopii varsinkin jos tekee teollisuusmömmöä eikä vettä, niin sen voi maalata vaikka ruskeaksi ja ei pakosta edes kiiltäväksi, kiiltävä lakka on kyllä silti hyvä laittaa...
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Eli
1. erikeepper-vesi sekoitusta joku alle puolensentin kerros
2. odota että kuivuu kuivuu
3. toista
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Hobbypointissa olin viimeksi näkevinäni semmosta tekovesi juttua.
se oli siellä takana niitten rautatie juttujen luona. koht. iso pussi semmosia kellertäviä rakeita, siin luki jotain saksaks mut ainakin mitä mä sain siitä selvää ne jotenkin sulatetaan (veteen tai jonnekkin) ja sitten kasataan maaston päälle mihin sitä nyt haluu, ja kun se kuivuu niin siitä jää jonkunnäköinen vettä esittävä tekstuuri... ?

jos joku tietää niin korjatkaa jos olen väärässä...
Järjenkäyttö sallittu!
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

FallenOne kirjoitti:Hobbypointissa olin viimeksi näkevinäni semmosta tekovesi juttua.
se oli siellä takana niitten rautatie juttujen luona. koht. iso pussi semmosia kellertäviä rakeita, siin luki jotain saksaks mut ainakin mitä mä sain siitä selvää ne jotenkin sulatetaan (veteen tai jonnekkin) ja sitten kasataan maaston päälle mihin sitä nyt haluu, ja kun se kuivuu niin siitä jää jonkunnäköinen vettä esittävä tekstuuri... ?

jos joku tietää niin korjatkaa jos olen väärässä...
Mitäs tämä mahtoi maksaa?
The Unforgiven

Viesti Kirjoittaja The Unforgiven »

No itse käytän tälläista halpaa vaihtoehtoa, eli teen veden eri keepperillä. Eri keeper on paljon halvempaa kuin mikään noista tätä varten suunnitelluista tuotteista. Näyttää oikeestaan tosi hyvältä, ja koska se kuivuu läpinäkyväksi, on sillä ihan samat ominaisuudet kuin noilla muilla metodeilla. Huonona puolena se, että suurissa määrissä eri keeper kuivuu tooooooosi hitaasti.

- Hei Hörhöt
Yleisesti nobo käyttää sanamuotoa Chaos Berzerkerssit ja hieman kokeneempi pelaaja muotoa Chaos Berzerkerit
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”