figujen mainostaminen
On nitä sääntöjä mutta pelaajakanta on kauhean pieni muissa kuin GW:n peleissä. GW:n napit sopivat myös heidän peleihinsä ilman suurempaa convertointia. Ja myös GW: sculpti ja etenkin valujälki on vuosia edellä monia muita figulafkoja.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
VALMISTUSHammer kirjoitti:Kyllä niistä figuista saaduilla rahoilla pitää hiukan muutakin kustantaa, kuin se niihin käytetty materiaali...
Siihen kuuluu kaikki niiden ulos saamiseen liittyvät työt. Ja tuskin GW mitään ylläpitää tappiollisena, kuten sanottu, liittyvät harrastajien houkutteluun, jne.
Tottakai, GW on liikeyritys ja sen tarkoitus on kerätä voittoa.
Hinnat ovat juuri niin korkeita, että joku vielä suostuu niitä ostamaan.
Eivätkä hinnat todellakaan loppujenlopuksi ole "liian kalliita" työssäkäyvälle, mutta nuorille joilla ei ole tuloja ne voivat olla rasite kukkarolle.
Tarkoitin vain että figuurit ovat aika kalliita, ottaen huomioon mitä saa vastineeksi, muovia ja tinaa(?)(+oheismateriaali). (on muuten menty aika syvälle OT_juttuu)[vaihteeks]
It comes from the Gigashadow...
-
baretul
- Cacodemoni
Sinä varmaankin myös sitten asut omassa asunnossa, eikö niin?baretul kirjoitti:Heh oon kyllä iha työ rahoilla näitä ostellu. Olen edelleenki sitä mieltä että o aivan turha valittaa gw:ee tuotteiten hinnasta.
- Amazing Slug
Näin.Cacodemoni kirjoitti:
Sinä varmaankin myös sitten asut omassa asunnossa, eikö niin?Minä olen sitä mieltä että hiljaa myöntymällä hintoihin ne eivät tule koskaan mitään muuta tekemäänkään kuin kasvamaan.
GW:n figujen hinnat aiheuttavat ankaraa v*t*t*st* minussakin, vaikka elänkin täysin vanhempieni kustannuksella. Tämän kaltaiset foorumit ovat juuri sellaisia paikkoja, joissa asiasta voi kertoa.
Thread voisi olla toinen. Mutta mitä väliä. Näin sitä threadeja vallataan
-
baretul
- Cacodemoni
-
baretul
- Cacodemoni