Orivedelle on pitkä matka Turusta ja Hesasta?Lord of Carcassonne kirjoitti:perusteles tämä väite.Hippieaye kirjoitti:Turnauksen pitopaikkakin saattoi vaikuttaa asiaan.
(PERUTTU!)WHFB Old times Cup 2 14.11.2015 Orivedellä (4/16)
Re: (PERUTTU!)WHFB Old times Cup 2 14.11.2015 Orivedellä (4/16)
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
- Lord of Carcassonne
Täytyy asiaa katsoa. Mutta mua ihmetyttää toi kommentti pelipaikasta...Rantapanda kirjoitti:Ne tulee elämään kokoajan tässä varmasti pitkään. Turnausta vaan että tulee hommat tutuksi. Ei ne niin paljoa muutu kokoaikana.Lord of Carcassonne kirjoitti:9th agen säännöt muuttuu liian usein ja säännöt on viel kesken joten 9th agea on turha peluuttaa viel.Varapalmus kirjoitti:Turha tässä enää katsella menneisiin, huominen on jo täällä :D
Niin on täältäkin hesaan ja turkuun.Oskari kirjoitti:Orivedelle on pitkä matka Turusta ja Hesasta?Lord of Carcassonne kirjoitti:perusteles tämä väite.Hippieaye kirjoitti:Turnauksen pitopaikkakin saattoi vaikuttaa asiaan.
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
- Lord of Carcassonne
Mutta...jos 9th agea toivotaan niin pidetään se sitten. Tuun pian tekemään aiheen siitä mutta turnaus mahdollisesti pidetään 9 tammikuuta lauantaina 2016.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Siis sitä vaan että kaikki ei välttämättä jaksa liikkua oriveteen asti turneen.
edit: en siis tosiaan usko että 8ed olisi "kuollut", itse ainakin mieluummin pelaan 8ed kuin 9th, ja tiedän muutaman muunkin henkilön joka näin ajattelee. Tarkoitukseni ei ollut mitenkään negatiivisesti puhua orivedestä, vaan pieni argumentti siihen että pitäisi 9th alkaa pelaamaan. Itse tosiaan sitä mieltä että liian kesken säännöt, jotkut armeijat kuulemani mukaan vähemmän nerffattuja kuin toiset. En ole jaksanut kamalasti perehtyä betabetabetabetaan, joten en sitä sen enempää ala sepittämään. Itseä ei houkuta 9th.
edit: en siis tosiaan usko että 8ed olisi "kuollut", itse ainakin mieluummin pelaan 8ed kuin 9th, ja tiedän muutaman muunkin henkilön joka näin ajattelee. Tarkoitukseni ei ollut mitenkään negatiivisesti puhua orivedestä, vaan pieni argumentti siihen että pitäisi 9th alkaa pelaamaan. Itse tosiaan sitä mieltä että liian kesken säännöt, jotkut armeijat kuulemani mukaan vähemmän nerffattuja kuin toiset. En ole jaksanut kamalasti perehtyä betabetabetabetaan, joten en sitä sen enempää ala sepittämään. Itseä ei houkuta 9th.
- Varapalmus
Ja sä kerrotkin siitä suunnilleen yhtä paljon kuin mä mainostan ysiä :D
Mut joo, en tiedä. Orivesi on vähän pieni paikka ja aika monelta paikkakunnalta on hankala liikkua sinne, kuten esim joensuusta. Ei se mua estä kyllä paikalle saapumasta silloin kun on turnauksia luvassa :)
Mut joo, en tiedä. Orivesi on vähän pieni paikka ja aika monelta paikkakunnalta on hankala liikkua sinne, kuten esim joensuusta. Ei se mua estä kyllä paikalle saapumasta silloin kun on turnauksia luvassa :)
Orivedellä on hienot turnaukset, muutama kerta on tullut käytyä. Ehdottomasti kannattaa käydä. Nyt on osuneet ajat vähän huonosti, tai on muuten vaan laiskistunut, mutta joka reissu on ollut käymisen arvoinen. Eikä tonne nyt niin kauaa aja.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Täytyypi laittaa korvan taakse jos kävisi siis tyyppaamassa. Pk-seudulta pitäisi koittaa järjestää vaikka jotain kimppakyytiä, itse kun en esim autoa omista niin tälläiset matkat on julkisilla aika kökkö liikkua.
- Lord of Carcassonne
Nyt olen tota 9th agen turnausta suunnittelemassa ja täytyy miettiä miten sen kanssa tekee kun joku toivoo kahdenpäivän tapahtumia ja osa vaan yhdenpäivän. Tiloissa on mahdollisuus yöpyä (lattiamajoitus) mutta kun pelaajilla on ollut kova vastustus kahdenpäivän tapahtumiin niin se hiukan latistaa tunnelmaa.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7