Faban tulevaisuus on...

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Varapalmus

Re: Faban tulevaisuus on...

Viesti Kirjoittaja Varapalmus »

Aika hyvä fiilis vaikutti ihmisillä olevan, siitä sivusta katsoen. Itse ainakin nautin kovasti, ensimmäinen fabaturnaus missä oikeasti mietin mitä tein sen sijaan että vaan vedin ja katsoin mitä tapahtuu. Ehkä johtuu siitä että nyt on vähän läheisempi yhteys peliin kuin ennen.
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Varapalmus kirjoitti:Aika hyvä fiilis vaikutti ihmisillä olevan, siitä sivusta katsoen. Itse ainakin nautin kovasti, ensimmäinen fabaturnaus missä oikeasti mietin mitä tein sen sijaan että vaan vedin ja katsoin mitä tapahtuu. Ehkä johtuu siitä että nyt on vähän läheisempi yhteys peliin kuin ennen.
Ja aika hyvin meni turnauskin, onneksi olkoon :)
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Varapalmus

Viesti Kirjoittaja Varapalmus »

Vähän huijauksen makua ilmassa kun finaalipoydässä on vastakkain orkkien ja tunkkujen armeijakirjatiimeissä olevat jätkät :D

Mutta, voi kyllä sanoa metan muttumisesta oikeastikin aika paljon että top 3 olivat bretit, orkit ja tunkut, ne kovimmat altavastaavat. Tai sit suolakala on vaan hiton hyvä pelaaja, ja mä ja Olli voitettiin koska ollaan tuunattu listojamme viimeset kolme viikkoa
Lord of Carcassonne

Viesti Kirjoittaja Lord of Carcassonne »

Varapalmus kirjoitti:Vähän huijauksen makua ilmassa kun finaalipoydässä on vastakkain orkkien ja tunkkujen armeijakirjatiimeissä olevat jätkät :D

Mutta, voi kyllä sanoa metan muttumisesta oikeastikin aika paljon että top 3 olivat bretit, orkit ja tunkut, ne kovimmat altavastaavat. Tai sit suolakala on vaan hiton hyvä pelaaja, ja mä ja Olli voitettiin koska ollaan tuunattu listojamme viimeset kolme viikkoa
Vähän sama tulee mieleen kun smaxx järjesti faba turnauksen ja voitti sen ylivoimaisesti itse ;).

Yllätyin brettien suorituksesta kovasti. Hyvin pelattu vaikka lekalla on brettejä lyöty ruleteamin kohdalla paljon. Onhan brettien lista saanu ihan kivoja juttuja mutta itse en uskalla viel niin aktiivisesti pelata 9th agea koska säännöt muuttuu miltei joka viikko.
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Lord of Carcassonne kirjoitti:

Yllätyin brettien suorituksesta kovasti. Hyvin pelattu vaikka lekalla on brettejä lyöty ruleteamin kohdalla paljon. Onhan brettien lista saanu ihan kivoja juttuja mutta itse en uskalla viel niin aktiivisesti pelata 9th agea koska säännöt muuttuu miltei joka viikko.
Tai ehka merkki et mathhammer ei kerro koko totuutta...
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”