Machiavelli kirjoitti:
Kyllä mä nyt ymmärsin jo sun ideas, vaikken juuri näe siinä järkeä. Voisi
Mä nään siinä pientä järkeä, ainakin kokeilu mielessä. Luulisin sen opettavan a. neuvomista, b. maalaamista. Neuvojan pitäisi kyetä muodostamaan vahva visio siitä, mitä on neuvomassa, maalarin taas noudattaisi vihjeitä orjallisesti ja panostaisi lähinnä tekniikalliseen suoritukseen. Vähän kuin maalausopetusta netin välillä.

Lisäksi mua kiinnostais nähdä, tulisiko tällä tavalla mun figuista selvästi erilaisia kuin alusta loppuun omalla visiollani vedetyistä.
Hupailu ideahan tämä on, mul on parikin lisää näitä jokseenkin "harjoitus"ideoita.
ehkä jopa toimia, jos palkintoja ei jaettaisi siitä luokasta. Entä miten määritellään "hyvät" maalarit eli opettajat ja "huonot" eli oppilaat? Ja oliko tarkoitus että parit arvottaisiin?
Ajatus oli alunperin että ne kaikki arvottaisiin sikinsokin, mutta en sitten tiedä... taitaa olla sen verta outo idea, ettei paljoa saisi kannatusta, joten pistänen ens viikol tosiaan gallerian puolelle pohjamaalatun figun, jota työstän yleisön ohjeiden mukaan (saa nähdä tuleeko siitä mitään).
Onko muka sotun-kisoissa jotain palkintoja?!? Ehkä joku tylsä titteli nimen alle, mutta ei kai sen enempää... mut kuten sanottu, tää idea tarvitsis paljon höyläystä ja jalostusta, joten ei tästä varmastikaan kisaluokkaa tule.