"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Motivaatio

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
EskoMorko

Viesti Kirjoittaja EskoMorko »

Mitä??... 2000p army... 50 tuntia... No way... Ittelläni menee ainaki 300 tuntia. johtuu kyl varmaa siitä et en tee niistä mitää pelifiguja vaa hifittelen kaikki loppusilauksia myöten. Noh, hiljaa hyvä tulee.. :wink:

Oon nyt maalannu eldar armeijaa jo yli 220 tuntia ja oon saanu valmiiks:

32 Eldar guardiania
6 heavy weapon platformia
2 support weapon platformia

Näistä tulee yhteensä 48 figua (platformissa on 2 äijää)
Vielä pitäs tehä 6 vyperiä ja arvioin että niihin menee ainaki 50 tuntia.

Meni hieman OT:eeks. Mut oli pakko kommentoida tohon M. Salavan kommenttiin.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Rämön Poika kirjoitti:Mitä??... 2000p army... 50 tuntia... No way... Ittelläni menee ainaki 300 tuntia. johtuu kyl varmaa siitä et en tee niistä mitää pelifiguja vaa hifittelen kaikki loppusilauksia myöten. Noh, hiljaa hyvä tulee.. :wink:
Kuten sanottu, arvio varmaan pahasti alakanttiin. Ajattelin, että teoriassa voisi olla mahdollista, että mikäli hoitaa maalauksen mahdollisimman tehokkaasti, voi ihan nättikin armeija syntyä tuossa 50h:ssa, todennäköisesti/varmasti kuitenkin siihen menee reippaasti enemmän (vaikka tekisi vain siistin armeijan, ei mitään überhienoa).
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Minä en ole saanut itseäni motivoitua edes kahdenkymmenen Skavenin vertaa, mutta ehdotin Tumoxille että maalaisimme kumpikin 500 pisteen verran Border Patrolia pelataksemme, ajattelin että se voisi vähäsen lisätä maalausintoa.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
ChaosBonzai

Viesti Kirjoittaja ChaosBonzai »

Jooh... Todellinen Soulmate :)
Minäkin olen päättänyt että jos ne äijät ei P****LE oo maalattu niin ei mitään lisääkään ukkoja osteta!
Pikkuhiljaa pikkuhiljaa ;)
On meinaan vähän ärsyttävää maalata jotain spearmenejä tai handgunnereita kun joka neljäs on saman näkönen =)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”