"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark angelien häpeä.

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Korpinsiipi

Viesti Kirjoittaja Korpinsiipi »

Mutta niinhän tämä 40K maailma on tehty, että pelaaja saa itse kuvitella onko jokin rotu/armeija paha vai hyvä. Senhän takia ihmiset pelaavat eri armeijoilla, kun on se vapaus kehittää niille oma fluffi. Eli ovat hyviä tahi pahoja (tai jotain epämääräistä siitä väliltä :)). Ja on myös se, että vaikka olisi kaksi hyvistä, niin jokin asia voi olla sille toiselle huono juttu, kun taas toiselle hyvä juttu. Hmm... toivottavasti saatte jotain selvää tuosta jutusta ja jos ette, niin yritän kehittää jotain oman mielenliikuntojen selittämiseen :).
The end ALWAYS justifies the means
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Siis nimenomaan, absoluuttista hyvyyttä/pahuutta on mahdotonta määritellä koska kysymys on aina subjektiivisesta näkökulmasta.

[OT filosofia]
esim. Minulla on tietysti aika vahva käsitys hyvästä/pahasta (tosin on näitä rajatapauksiakin olemassa...) mutta se on vain ja ainoastaan minun näkemykseni (jota tosin yhteiskunta jossa elän mukailee aika pitkälle vaikkakin erojakin löytyy).
Toisaalta taas on paljon ihmisiä koiden käsitys hyvästä/pahasta on radikaalisti erilainen mutta tämä ei toki tarkoita, että he olisivat automaattisesti väärässä ja minä oikeassa.
Se riippuu täysin siitä keneltä asiaa kysyy :)
[/OT filosofia]
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

Eikö se ollut Lion El´Johnson joka siellä staasikentässä oli?
Eikös hänkin haavoittunut kuolettavasti, mutta tuttuun tapaan ei haluttu antaa suuren johtajan kuolla vaan pidetään "hengissä"...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Der Dexter kirjoitti:Eikö se ollut Lion El´Johnson joka siellä staasikentässä oli?
Eikös hänkin haavoittunut kuolettavasti, mutta tuttuun tapaan ei haluttu antaa suuren johtajan kuolla vaan pidetään "hengissä"...
Tämä oli Ultramariinen Roboute Guilliman...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”