Witch Hunters

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Alberth

Viesti Kirjoittaja Alberth »

eikä se voi olla latinaa? paljon Witch Huntereissa on latinaksi ja semosta...
hmm... on se.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Zymeth kirjoitti:Sanaa ei taida olla muualla kuin GW:n tuotteissa, mutta canon tarkoittaa kaanonia, eli kirkollista ohjetta. Olisiko hyvä käännös "ohjeen haltijatar"? Parempi suomeksi tosin olisi "ohjeen kantaja", vaikka onkin kauempana termistä.
"To become canonized" taitaa olla myös pyhimykseksi nimittämistä (katolisen kirkon toimesta). Sitä kauttakin sitä voisi hakea.

Naisluostarin johtaja on suomen kielessä abbedissa. Sopisi minusta myös Canonessin käännökseksi.
Phil Kelly says "No!"
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Canoness = luostari-, säätiörouva ( uskonnollisissa yhdyskunnissa tiettyjen sääntöjen alaisena elävä nainen )
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Alberth

jotain tomosta määkin aijatelin että se voisi olla :) nå hyvä että tsaatin asia selväksi ;)
nyt varmaan voitaisiin palata keskustelun aiheesen Witch Huntereihin en tiedä viellä
paljon mitään mutta antakaa tulla vaan :D saan muuten kirjan tänään jeesh!!!!!
Ja mun ekat tyypit tulee kanssa...woohuu..
hmm... on se.
Alberth

onko Penitent Engine kanatava osto? eikö se oo tosi arka ja menee helposti paskaksi? mielipiteitä? ;)
hmm... on se.
GreenOwl2

Viesti Kirjoittaja GreenOwl2 »

Seraphineille kannattas laittaa inferno pistooleita kans (jos vaan jaksat converttaa)
Alberth

onko ne sitten parempia kun flamers?
hmm... on se.
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

Alberth kirjoitti:onko ne sitten parempia kun flamers?
Riippuu täysin siitä taisteluroolista minkä anna seraphimeillesi. Jos lähdet tankinmetsästykseen niin 2x Infernopistoolia, meltapommit ja veteraanisisko Eviscratorilla (ja ehkä purity sealeilla) toimii mainiosti.

Sitten taas jos haluat Anti-Infantry joukon niin paras kombinaatio olisi 2 tupla-käsiliekinheitintä ja veteraanisiskolla (taas) eviscraattori ja purity seals.

Itse suosin noista tuota jälkimmäistä. Raskaampikin jalkaväki kaatuu kiitos divine guidancen ja tankitkin saa matalaksi Krak kranaateilla (eikä saa mutta on hyvä elää uskossa) sekä veteraanin Eviscraattorilla.
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Tanan

Viesti Kirjoittaja Tanan »

Seraphien deep strike tarkistettu: Kyseessä oli army builderin bugi(?), eikä uusin tulkinta jump infantry - säännöistä, pahoitteluni :(. Seraphit siis hyppivät pelikentälle oman pöydän reunasta jos escalation on päällä.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Alberth

siis ne ei saa deep staikata :( nå voi hitsi...
hmm... on se.
Alberth

tää keskustelu on aika kuolut!! :( mutta nyt mulla on uusi kysymys ja se on: voiteko ta autaa mua Inqisitorin tekemisessä? on vähän vaikeuksia kun en tunne codexia niin hyvin viellä mutta jos te jaksaisite vaivata pari minutia kirjoitamalla mulle ehdotuksia ja niin pois päin
hmm... on se.
Rosvosektori

Viesti Kirjoittaja Rosvosektori »

No, vähän tietenkin riippuu mitä on vastassa.
Olen itse huomannut, että 2 chirurgeonia, 2-3 acolyteä (power armourilla tai bolter stake crossbowilla) ja pari crusaderia on ihan toimiva. Itse inqulle power weapon ja bolt pistol. Jos psyykkereitä meinaat tappaa, niin power stake on ihan kova. Mutta, inquisitorista et saa kyllä kovin hyvää tappajaa hinta/laatusuhteeltaan. Mutta itsekkin käytän vain asenteen vuoksi! :)
Times are tough, huh, bud!
Tanan

Viesti Kirjoittaja Tanan »

Witch Hunter pelaajille: Muistakaa sitten mainita vastustajallenne, että hän voi halutessaan ottaa niitä super psionic voimia kirjan lopusta. Kaikki pelaajat eivät nimittäin tiedä, että tämä on mahdollista.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

Tanan kirjoitti:Witch Hunter pelaajille: Muistakaa sitten mainita vastustajallenne, että hän voi halutessaan ottaa niitä super psionic voimia kirjan lopusta. Kaikki pelaajat eivät nimittäin tiedä, että tämä on mahdollista.
Ja myös muistetaan että tämä on kirjan appendix puolelta eli tästä pitää sopia ennen peliä eli esim. turnauspeleissä ei ole mahdollista antaa vastustajille psychic powereita.
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Alberth

joo tsori!! mutta pelaan varmaan Necroneita vastaan ja Tyraneita ja örkkejä ja jossain tapauksessa SM ja BT ja GA jos on tarve mutta niin noita vastaan mä pelailen useimin!!
hmm... on se.
Vastalääke

Viesti Kirjoittaja Vastalääke »

Mitä mieltä ootte WH:n liittämisestä DH armeijaan ku tarvis vähän tota massaa ja enkä viittis hankkia IG porukkaa.

KIIITOS
Entinen Barska
Alberth

helvetin hyvä idea!! olen itsekin aijatelut sitä mutta se tulee lian kaliiksi niin se tulee mitään...
mutta jos on rahaa niin ihan ihmeesä Eliteiksi WH armeijaan... mitäs olen aijatelut osta WH ja DH
hmm... on se.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

mitä massaa ajattelit hankkia DHlta?
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Vastalääke

Viesti Kirjoittaja Vastalääke »

TArkoitan tarvis DH:lle porukkaa enemmän nii aattalin ostaa WH:ta. Enka oikein tiä viä mitä ostan varmasti jotain hubaaaaa!!!
Entinen Barska
Alberth

aha nå sitten... :) varmaan perus siskoja kanataa ostaa ja Seraphimejakin voisit ostaa... :D siinä onkin jo semset 60€ että ostamaan vaan... :D
hmm... on se.
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”