Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
BTW... pelaatkos sinä pelikone blood bowlia? Meinaan kun ihan oikeetankin jenkki futista pelailet?
Mutta anyway... pari kuvaa, jotka halpa tulostin ja photobucket raiskasi. Ja niistä tuli jossain välissä pieniä. Mutta ne voi aina suurentaa. Kyllä kai ne menee (kuvat tehty koulupäivän aikana )
Eli tosiaan. ottakaa kuvat omalle koneelle. Ja suurentakaa niitä jossain ohjelmassa, esim paintissa. Jos tulos on suttuinen/epäselvä niin tökätkää tikulla niin katson saanko tulostimestani parempaa kuvanlaatua.
Cheerleaderit:
Jokainen joukkue voi ostaa kentän laidalle määräämättömän määrän cheerleadereita 35pts.
Oma joukkue saa cheerleadereiden tuella +1 T, +1K
Mutta monesti joukkueen pelaajat jäävät tuijottamaan teinityttöjen herkullisia peppuja, jolloin Reagointi kykyyn tulee 1 miinus ;D
Myös tuomari kuolaa teinityttöjen perään, tuomarin scatter heitossa ”hit” merkin tullessa. Tuomari liikkuu täyden liikkeen kohti lähimpiä cheerleadereita, ja huomaa rikkeet 6+
Tämä EI OLE tällä hetkellä virallinen sääntö, ellei pelikone lisää sitä aloitusviestiin.
Hyvä idea? Ei tasan, ainakaan minun mielestä. Eikö Figunarkki ollut joku aika sitten vielä "Blood Bowlin suuntaan" menemistä vastaan?
Tämä on nimitääin ihan päinvastaista. Ja ei jotain keisarin elittisotilaita kovin paljon tarvitsee kannustaa, ja ne eivät tasan jäisi tuijottelemaan mitään. Ja miten tuo edes toimisi?
En kannata, en ollenkaan. Olen erittäin paljon vastaan.
Mechanized Salamanders Tau Ravenwing Iron Warriors
ei ei ei, ei mitään cheeleedereirtä kentän laidalle tulee mieleen blood bowl. Ja tuohan on ihan riidassa esim taun erikoisäännön "for the greater good" tai eihän mariinitkaan mitään tyttöjä kentän laidalla katsele vaan rynnii palonperäs.
Tuota taklauksen jälkeistä pinnautumista voisi miettiä uusiksi.
Vaikka että:
Taklaus tapahtuu vastustajan vuorolla, ja ukko laitetaan nurmen pintaan. Saman, vastustajan vuoron lopussa saa testata kestävyys-pisteitä vastaan, mitä paremmassa kunnossa olet, sitä helpommin pääset pystyyn, eikö? Ja testit saisi heittää oman ja vastustajan vuoron lopussa. Näin K-arvon heikkeneminen näkyy pelissä. Voisi myös muita "Heikon kunnon modifiereitä" laittaa.
Mechanized Salamanders Tau Ravenwing Iron Warriors
Hyvä idea kieltämättä, mutta pitäisikö asiaa tosiaan tehdä näin monimutkaiseksi? En itse hirveästi pidä ajatuksesta, mutta en kiellä idean hyvää pohjaa.
K:han on sama asia kuin woundit, eikä 40k:ssakaan oteta charruille checkiä jos ne pinnaantuvat tai ottavat woundin
Praise the Emperor for his sacrifice,
as he endures so shall we.
We who are Hunters of Daemons,
shall strive in his name eternally.
Coridus kirjoitti:Hyvä idea? Ei tasan, ainakaan minun mielestä. Eikö Figunarkki ollut joku aika sitten vielä "Blood Bowlin suuntaan" menemistä vastaan?
Tämä on nimitääin ihan päinvastaista. Ja ei jotain keisarin elittisotilaita kovin paljon tarvitsee kannustaa, ja ne eivät tasan jäisi tuijottelemaan mitään. Ja miten tuo edes toimisi?
En kannata, en ollenkaan. Olen erittäin paljon vastaan.
Blood bowlista en ole tota voinut ottaa koska en tiedä pelistä muuta kun sen että se on figupeli ja jotain wannabejenkkifutista.
Ideana on tuoda hauskaa epävarmuutta peliin. Esimerkiksi örkeillä jotka eivät oiken muuten pärjää kun hakkaamalla vastapelaajat, ei mikään ole hauskempaa kun se että tuomarit alkavat tuijottamaan cheerleadereita eikä huomaa mitään.
tällasta saman laista juttua olen itekkin miettiny ja nyt joku on sen toteuttanu! mainiota! ja mun mielestä hyvä peli idea kaatuu helposti siihen että siihen lisätään koko ajan lisäää sääntöjä jolloinka loppujenlopuksi siitä tulee sekava ja idea on harhautunut kauas.suosittelen pitämään nuo tämänhetkiset säännöt sellaisinaan. ja sitten vielä muutama epäselvyys:
1. kuinka pitkälle pallon voi potkaista?
2. miten pitkälle voi syöttää?
3. missä menee raja jolloin on 50% toden-näköisyys että tuomari on puusilmä?
noi tosin ei ole mitään ratkaisevia kysymyksiä, kuhan vaan pitää määritellä sopiva matka. ja tohon pallon potkasemiseen sellanen juttu että kaikkihan ei saa sitä menemään samaa vauhtia, että ehkä sellanen vaikuttava tekijä ois hyvä maalien tekemiseen ,että ois helpompi tehä maaleja vahvemmalla tyypillä ku heikommalla.
viimeinen naula tämän harrastuksen arkkuun on isketty.
purple kirjoitti:tällasta saman laista juttua olen itekkin miettiny ja nyt joku on sen toteuttanu! mainiota! ja mun mielestä hyvä peli idea kaatuu helposti siihen että siihen lisätään koko ajan lisäää sääntöjä jolloinka loppujenlopuksi siitä tulee sekava ja idea on harhautunut kauas.suosittelen pitämään nuo tämänhetkiset säännöt sellaisinaan. ja sitten vielä muutama epäselvyys:
1. kuinka pitkälle pallon voi potkaista?
2. miten pitkälle voi syöttää?
3. missä menee raja jolloin on 50% toden-näköisyys että tuomari on puusilmä?
noi tosin ei ole mitään ratkaisevia kysymyksiä, kuhan vaan pitää määritellä sopiva matka. ja tohon pallon potkasemiseen sellanen juttu että kaikkihan ei saa sitä menemään samaa vauhtia, että ehkä sellanen vaikuttava tekijä ois hyvä maalien tekemiseen ,että ois helpompi tehä maaleja vahvemmalla tyypillä ku heikommalla.
qwerty kirjoitti:
jos mitenkään onnistuis lähettäisin gw:lle säännöt
No kyllähän se onnistuis mutta. Ei ainakaan vielä kun säännöt ovat vasta tesivaiheessa.
Ja muutenkin homman kanssa voi tulla tekiänoikeus sotkuja kun 40k on GWn traidemark. Mutta pelimekaniinna Yms. on pelikoneen traidemark.
Eli tällä hetkellä peli on wirallisesti pelikoneen ja GWn. Tosin järkihan sen sanoo että se on suurimmaksi osaksi pelikoneen käsialaa. Mutta meneppä se sanomaan GWn ahneille possuille jotka vaatii peliä kokonaan GWn traidemarkiksi koska siinä on 3 väärää kirjainta/numeroa "40k"
armeijoiden ja figujen takia, kun niissä on käytetty gw:n figuja pohjana, ne lasketaan gw:n trade markiin, jonka takia mielelläni ite scluptaan figut joissain tapauksissa
no pelaajia, pelaajat ottavat köniinsä ja kuolevat ja jotain.. se ei ole virallinen nimi koska virallista nimeä ei ole keksitty ja sellainen kehitetään vielä, tuo oli vain esimerkki
Praise the Emperor for his sacrifice,
as he endures so shall we.
We who are Hunters of Daemons,
shall strive in his name eternally.
pelikone: blood ei ole mikää gw trade mark, saishan sen pistää vaikka mihinkä, kunhan sen perässä ei ole bowl jolloin siitä tuli blood bowl. voishan sen nimi olla vaikka blood ball.