Tärkeintä ei ole voitto vaan...?
Tärkeintä on pitää hauskaa. Eikö se ole pääasia harrastuksissa yleensä? Se, mitä itse kukin hauskana pitää, on sitten jokaisen oma asia, kuten on tullut ilmi. 
Minua harmittaa, jos vastustaja lähtee nyyhkyttäen kotiin hävittyään pelin tai menetettyään jonkun yliylisankarin, samoin kuin se, jos itse lähden itkien paikalta. Lopputuloksesta riippumatta on kivaa, jos peliä voi sanoa jälkeen päin hyväksi, jännittäväksi ja kiinnostavaksi, oli se sitten pelattu maksimoiduilla listoilla tai hupiarmeijoilla.
Tärkeinpänä pidän sitä, että pelaajien kiinnostuksen kohteet ja odotukset pelistä ovat samankaltaisia, etteivät he pelaa eri tavoitteista. Jos minä haluan viettää hauskoja ja jännittäviä hetkiä juuri kasaamallani sadan viidenkymmenen keihäsmiehen listallani, ja vastustaja munskaa hullun kiilto silmissä kaikki kahdessa vuorossa, niin korkeintaan toisella meistä on hauskaa ja sitä en pidä tarkoituksenmukaisena.
Minua harmittaa, jos vastustaja lähtee nyyhkyttäen kotiin hävittyään pelin tai menetettyään jonkun yliylisankarin, samoin kuin se, jos itse lähden itkien paikalta. Lopputuloksesta riippumatta on kivaa, jos peliä voi sanoa jälkeen päin hyväksi, jännittäväksi ja kiinnostavaksi, oli se sitten pelattu maksimoiduilla listoilla tai hupiarmeijoilla.
Tärkeinpänä pidän sitä, että pelaajien kiinnostuksen kohteet ja odotukset pelistä ovat samankaltaisia, etteivät he pelaa eri tavoitteista. Jos minä haluan viettää hauskoja ja jännittäviä hetkiä juuri kasaamallani sadan viidenkymmenen keihäsmiehen listallani, ja vastustaja munskaa hullun kiilto silmissä kaikki kahdessa vuorossa, niin korkeintaan toisella meistä on hauskaa ja sitä en pidä tarkoituksenmukaisena.
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
- Nicodemus von Traube
Kyllä se on pelaamisesta nauttiminen. Itse pelaan pelaamisen itsensä takia (sekä siksi että pääsen käyttämään maalaamiani figuja (jolloin voin väittää itselleni että figujen maalaus on oikeasti järkevää)).
Hyvä häviö melkein tuntuu paremmalta kuin munskattu voitto. Tasaisen ja tiukan matsin jälkeen sillä kumpi voitti ei ole enää väliä jos itse pelaaminen oli hauskaa.
Hyvä häviö melkein tuntuu paremmalta kuin munskattu voitto. Tasaisen ja tiukan matsin jälkeen sillä kumpi voitti ei ole enää väliä jos itse pelaaminen oli hauskaa.
15mm for teh win
Heh, lienee Loopella jotain sanomista tuohon häviämiseen... Pelien mielenkiinto säilyy massacrejen erilaisuudella. Tosin viimepelissä tuli draw... Ote alkaa lipsua.
Njoo, voitto ei ole tärkeää. Tai no ehkä vähän.
Mielestäni pelien tarkoitus on luoda iloa ja onnea. Joku saa sitä siitä, kun massacroi kaverinsa ja toinen siitä, että näkee hyvin maalatut armeijat ottamassa toisistaan mittaa taidokkaasti rakennetulla taistelukentällä. Ja blaablaablöö.
Njoo, voitto ei ole tärkeää. Tai no ehkä vähän.
Mielestäni pelien tarkoitus on luoda iloa ja onnea. Joku saa sitä siitä, kun massacroi kaverinsa ja toinen siitä, että näkee hyvin maalatut armeijat ottamassa toisistaan mittaa taidokkaasti rakennetulla taistelukentällä. Ja blaablaablöö.
Viimeksi muokannut Karu, Ti 24.05.2005 17:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Tärkeintä ei ole tientenkään voitto, vaan mahdollisimman iso kasa kalloja. Tämän vuoksi onkin hyvä pitää kirvestä figusalkussa mukana, jotta voit pätkäistä vastapelaajan kallon irti hänen ruumiistaan, jos tuo ryönä menee vahingossa voittamaan, mikä tietenkin on täysin mahdotonta...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
Heh... Ite en ole vielä pelannu yhtään peliä mutta olisi yksi peli kylläkin jo sovittu (Minun Delffit vs Kaverin kääpät joilla on enmmän voittoja kuin tappioita...
)
Katotaan mitä siitäkin tulee mutta sehän on oikeastaan vain harjoituspeli jotta saisi tuntumaa... Olisi se kyllä aivan mahtavaa jos voittaisin sen pelin... *Huokaisee ja tuijottaa unelmoiden kattoa... kas rasvaläikkä...*
En kuitenkaan rupea pelaamaan "pakko voittaa!!!" meiningillä vaan tavoittelen miellyttävää pelikokemusta. Tosin jos jollain ihmeen keinolla saisin Massacren niin olisin ekstaasissa...
Katotaan mitä siitäkin tulee mutta sehän on oikeastaan vain harjoituspeli jotta saisi tuntumaa... Olisi se kyllä aivan mahtavaa jos voittaisin sen pelin... *Huokaisee ja tuijottaa unelmoiden kattoa... kas rasvaläikkä...*
En kuitenkaan rupea pelaamaan "pakko voittaa!!!" meiningillä vaan tavoittelen miellyttävää pelikokemusta. Tosin jos jollain ihmeen keinolla saisin Massacren niin olisin ekstaasissa...
-Mikäpä pahan tappaisi?
- Stormdaemon
Tärkeintä ei ole voitto,vaan reilu voitto,jolloin kaverikin voi olla iloinen omasta suorituksestaan.Minua esimerkiks harmitti kovasti kaverini puolesta yhessä mazissa,kun tapoin sen kessun ekalla vuorolla ja koko peli meni kaverin osalta huonosti.
Toisaalta on niitäkin pelaajia joiden massacroiminen on hauskaa koska pelaaja on itsekkin kauhea tsiitteri,joka itkee joka asiasta.
Toisaalta on niitäkin pelaajia joiden massacroiminen on hauskaa koska pelaaja on itsekkin kauhea tsiitteri,joka itkee joka asiasta.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Voitto on kiva asia, mutta ei se häviökään niin paljoa kirpase jos vaan pelatessa on ollu mukavaa. Eikös se pelaaminen ja hauskanpito oo pääasia kuitenki. Ja alussahan niitä tappioita tulee reilusti. Mutta mullon semmoonen periaate, että taistellaan loppuun asti hampaat irvessä. Ja liskothan ei kovin kesken periksi anna. 
Suicide is the proof of life.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kavereita vastaan on aina mukava pelata vaikka häviääkin, mutta jos se toistuu liian usein niin sitten voi ottaa jo päähän. On se voittokin kiva asia, mutta jos sitä saa liian usein niin peli tuntuu tylsältä joten sitten soitetaan jollekkin paremmalle pelaajalle ja kerjätään verta nenästä.
Peli jossa kummallakaan ei toimi mikään on silti kaikista hauskinta viihdettä, esim. empirellä tulee misfirejä ja jotain muuta tämmöistä kun örkit tappelee keskenään ja posautellaan shamujen päitä.
Peli jossa kummallakaan ei toimi mikään on silti kaikista hauskinta viihdettä, esim. empirellä tulee misfirejä ja jotain muuta tämmöistä kun örkit tappelee keskenään ja posautellaan shamujen päitä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Totta. Seuraavaan turnaukseen, johon ogreilla menen, pitää varata ainaskin 10 pakettia raakaa jauhelihaa, joita sitten voi syödä samalla kun pelaa... ...ja samalla tuoda sitä pollaloookista sodankäyntiä mukaan...ARGH kirjoitti:Tärkeintä ei ole voitto vaan hyvä muonitus. Olen huomannut, että nälkäisenä peli menee aivan pieleen. Kaverin luona pelatessamme elämme aina ruisleivillä. Hyvin maistuu.
Warbands of Wastelands
- Blackguard
Pollalook on kyllä äijän ehdoton vahvuus.Morhgoz kirjoitti:Totta. Seuraavaan turnaukseen, johon ogreilla menen, pitää varata ainaskin 10 pakettia raakaa jauhelihaa, joita sitten voi syödä samalla kun pelaa... ...ja samalla tuoda sitä pollaloookista sodankäyntiä mukaan...ARGH kirjoitti:Tärkeintä ei ole voitto vaan hyvä muonitus. Olen huomannut, että nälkäisenä peli menee aivan pieleen. Kaverin luona pelatessamme elämme aina ruisleivillä. Hyvin maistuu.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
No joo todellisuudessahan se reilu peli ja hauskanpito on tärkeintä... Ja se että molemmilla on tasapuoliset listat, silloin on mukava pelata. Ja kyllähän se peliseurakin aika paljon merkitsee, ei ole kovin kiva pelata joittenkin egottavien urpojen kanssa, mutta mukavien henkilöiden kanssa, jotka eivät juustoile kaveripeleissä, eivätkä ota peliä tosissaan niin heidän kanssaan on mukava pelata.
Tärkeintä on kyllä ehdottomasti pelin ohella lentävä karmaiseva p*ska jota läpäksikin kutsutaan
. No ei vaineskaan. Tärkeintä on hyvä fiilis ja pirun tiukka vääntö, jolloin lopputulos ei harmita vaikka turpiin tulisikin. Samalla linjalla pelattiin kavereiden kanssa ekoissa peleissä, ja pikkupenskojen harrastuksesta tuli sittenkin vanhemmille yli yhdeksän vuotta kestänyt riesa
.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking