Sattuu ja tapahtuu (Oli: Ei voi olla! :D)

Voit lähettää oman kertomuksesi omista sotakokemuksistasi. Kuvat taistoista ovat raporteissa aina ehdottoman suotavia.
DElffiini

Viesti Kirjoittaja DElffiini »

Khornen suurdemoni, mahtava Verenjanoaja, hyökkää 16 DE soturiini ja iskee heittäen seitsemän ykköistä! Lähitaistelukierroksen lopuksi pimento haltiat voittavat combatin
ja suurdemoni painuu warppiin harjoittelemaan kirveen käyttöä.
"The Greater Good is coming to you from my bolter, alien!"
Warcrafter

Viesti Kirjoittaja Warcrafter »

Toinen proxypeli kaveria vastaan. Minä mariineilla niinkuin aina ja se oli world bearereillä vaihteen vuoksi. Sen uber chaos lordi ja sen retinuen viimeinen termis hyökkää mun assault termisten kimppuun (sen jälkeen kun se oli posauttanut niistä neljä jollain kirotulla loitsulla). Loedi iskee ja tappaa toiset neljä demonimiekallaan. Sen jälkeen mahtava blood thirsteri hyökkää jälljelle jäänneisiin termiksiin (molemmilla hammerit) ja ei saa aikaan NIIN YHTIKÄS MITÄÄN. Sitten mun termikset lyö takas *grin* julistan että toinen termis lyö chaos lordia ja sen termistä ja toinen lyö thirteriä. Noh eka ratkaistaan retinue termiksen kohtala... ja eikun instakill. Sitten thirsteri ottaa woundin hammerista ja I laskee 1:teen. Ja pisteenä I:n päälle assault termis osuu lordiin ja instakilala senkin :D. Tais olla parinsadan pisteen chaoslordi että eiköhän ne termikset maksanu pisteensä takas ;)
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

iikka kirjoitti:40k: Hirvittävä demonirinssini hyökkää metsikössä lymyilevän kaartin peruskauran kimppuun ilman frägejä. Tietysti sitten joku kersantti Rokka tappoi tämän pimeyden esitaistelijan kenttälapiolla. Kostoksi tuhosinkin sitten vihollisen armeijan viimeiseen mieheen. Noh, pari taisi onnistua juoksemaan karkuunkin.
Jep, kerron tätä tarinaa vieläkin vakiovastustajilleni. Kersanttini on tosiaan ansainnut natsansa. ;)
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

BD Lordi woundasi Helf lohikäärmettä kuusi kertaa str kuutosella ja lohikäärme onnistui viidessä 6+ seivissä. Oi se raivostutti!
Kuusikeiju

Viesti Kirjoittaja Kuusikeiju »

Ihan tavallinen eldar guardian joutui kentällä vastustajien tulilinjalle useampaan otteeseen ihan siitä syystä, että parempiakaan kohteita ei ollut.

Kaveri otti osumaa heavy flamerista (joka käristi muut jannut squadista), kahdesta (!) lascannonista, boltterista ja frag-kranaatista. Harlekiinien Naurava jumala oli ehkä vartijaparan puolella, sillä huolimatta noista osumista, ei mikään mennyt läpi.

Tästä taistelusta on jo kymmenen vuotta. Vastassa olivat tuolloin squatit, joita kyllä ihmetytty sen tavallisen jampan tuhoutumattomuus. (tästä en ole enää ihan varma, mutta muistelisin, että saman guardianin päältä olisi yritetty ajaa vielä rhinollakin...)
Jurpo

tällainen

Viesti Kirjoittaja Jurpo »

Taistelu omalla kaaoslegioonalla toista kaaoslegioonaa vastaan. Olin möyhyttänyt toista pihvilihaa muistuttamaan olomuotoon, mutta sen armeijan viimeinen elossa oleva yksikkö, perus-Rhino pääsee liikkeelle kiitos sen korjautumisheiton ja jyristelee kohti kaaoslordiani. Tank Shock-heitto menee susille ja pakomatkaksi tulee vain kolme tuumaa, mikä johtaa tosi kovan ja vaarallisen kaaoslordin litistymiseen Rhinon keulapuskuria vasten.

Sitten kylläkin Obliteratorit posauttavat kyseisen Rhinon suikaleiksi meltoilla, mutta moinen ihmesattuma jäi muistiin.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Kidhidalco

Viesti Kirjoittaja Kidhidalco »

Minulla tau, vastassa demon hunters. Vastustajan eversor on päässyt isku etäisyydelle ja tajuan pukujeni olevan tuomittuja. Ainut yksikkö joka seisoo tämän tuomion välissä on 4 hengen firewarrior yksikkö... koverissa :) Siihenhän se hyökkäys sitten jäi, takaisin ei itseasiassa edes lyönyt kuin kolme palomiestä. Ne kaverit sai seuraavaan taisteluun xv8:it.
Oudot ovat tutut kasvot dementikolle
Synnin niittäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

(FB Kaamos vs Orks)
Kaverit pelasivat vastakkain ja Toisen Khornen lordi sotahevosensa kera iskeytyi toisen kaverini Doomdiverin miehistön kimppuun. Lordi ei tapa yhtäkään krottia ja miehistö vie ylivoimalla combatin-> Lordi juoksee epätoivoissaan pikkuisia vihermöykkyjä karkuun ja hakataan alas hevosensa selästä.

(Painunut jostain syystä mieleen.)
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
nysvä

Viesti Kirjoittaja nysvä »

No on. 11 tau fire warrior squad voitti 10 assault marinea.
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Hirveän iso lentävä Hive Tyrant rynnäköi yksinäiseen IG Kessuun (joka oli Squadin viimeinen hengissä oleva.). Karmaisevat kuusi hyökkäystä, viisi ohi, woundaukseen ötökkä heitti ykkösen.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
WereWolff

Viesti Kirjoittaja WereWolff »

itsellä kävi "uskomaton" tuuri, kaverini land speeder oli sopivasti kämppivien yksikköjeni edessä.Ammuin 4 autocannonilla, 2 lascannonilla, 2 plasmagunilla, 7 boltterilla.Speederiin tulee pelkkiä Grew stunnedeja!!!!
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Legendoja löytyy myös tsoalrin foorumilta. Tässä yksi: Terminaator squadi chargee 11 grottia. Groteille ensimmäinen isku.
4 terminaattoria kuolee! Neljä! Vaikka grotit hävisikin lopulta niin ei pahemmin kuulemma harmittanut.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Varjonkutoja

Viesti Kirjoittaja Varjonkutoja »

vompovompatti kirjoitti:Legendoja löytyy myös tsoalrin foorumilta. Tässä yksi: Terminaator squadi chargee 11 grottia. Groteille ensimmäinen isku.
4 terminaattoria kuolee! Neljä! Vaikka grotit hävisikin lopulta niin ei pahemmin kuulemma harmittanut.
No juu voi olla ettei pahemmin harmittanut :D
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Skrixqueek

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

minä olen tappanut delf chariotin yksinäisellä packmasterilla(!). osuu 4+, woundaa 6+, armourit feilaa, kärryllä yksi woundi jäljellä. bye-bye...

ja unitin chaoswarruja yhdellä nightrunnerilla (pursuit tosin tämä).
Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Mulla oli "munkki" peli (taitoa se minusta oli ;))
HElffini vastassa Lentosirkus 1000p pelissä.
Ekalla kierroksella räjähtää tzeenchin kärry tulipalloon epäonnistuttuaan 4 wardia ja Exa misscastittaa itsensä.
Tokalla kierroksella shelmit hyökkii huutajiin ja huutaja päättävät juosta. Tästä kimpaantuneena ammun Exan alas yhdellä pultiksella. Homma kruunautuu, kun huutajat jatkavat pakoaan ensi kierroksella ulos kentältä ja kun viimein näyttää että minulla on huono tuuri, kun tapan vain yhden horrorin rynnäköineillä shelmeillä, niin ei, voitan muusikon voimin ja horrorit katoavat warppiin ld heitolla 11.

Toki kaverini saurus cavalry osoitti mahtiaan: Kimppuun chargetti LoCki orange firellä, kärry ja 4 huutajaa (lentosirkus jälleen!). Tappelu päättyy siihen, kun kärry hajoaa palasiksi ja reso 4 lizkoille, LocKi heittää ld heiton 10 ja menee warpiin miettimään tekojaan, oli nääs ottanut woundin stegan jätti jousesta. Demonit luovuttivat, eikä huutajien kohtalo koskaan selvinnyt :( ...
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Truupperi kirjoitti:Tokalla kierroksella shelmit hyökkii huutajiin ja huutaja päättävät juosta.
Truupperi kirjoitti: Homma kruunautuu, kun huutajat jatkavat pakoaan ensi kierroksella ulos kentältä..
Jos nyt huutajilla tarkoitat Screamereita, niin voin kertoa etteivät ne juokse, koska ovat ItP ja demoneita.. Eli aika munkki se oli.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Acoparaptor kirjoitti: Jos nyt huutajilla tarkoitat Screamereita, niin voin kertoa etteivät ne juokse, koska ovat ItP ja demoneita.. Eli aika munkki se oli.
Se oli charge reaktio, vai voiko demonit vain holdata?
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Samuli.H

Viesti Kirjoittaja Samuli.H »

voiko demonit vain holdata?
Eivät ainakaan fleeata saa. Stand and shootista en ole varma enkä jaksa tarkistaa.
cadia XII

Viesti Kirjoittaja cadia XII »

woriksessa voi tapahtua lähes kaiken laista ite oon tappanu conscriptilla (yks vaa pääs ampuu) plaque legionien lordin jolla on +2 save
The bodies of ours and our foes, the sea of death it overfolws, in no mans land god onky knows, in to the jaws of death we gooooooooo!
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Olen tappanut Ig:n mortar support ryhmällä lasguneilla khorne lordin!
Deamon armourkaan ei pelastanut muistaakseni neljää osunutta lasgunia vastaan (sovimme että koko mortar miehistöllä on lasgunit)
Ensin siis neljä 4+ heittoa ----> kolme 5+ heittoa -----> kolme kustua 2+ savea.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Lukittu

Palaa sivulle “Taisteluraportit”