Mikä Lotrin "törkein" figu?
- Lord Mikke
ÖÖööh, siis se sormus on ainakin Tolkienin mukaan osa Sauronia, ja sen osan Sauron liitti siihen taikoessaan sitä, jolloin voimme olettaa että ne ovat ikään kuin yhtä, jolloin voimme olettaa että Sauron on kova, jolloin voimme olettaa että tarkensin viestiäsi.Elrohir kirjoitti:Minun mielestä Sauron ei ole kovin epis pistehintansa takia, koska se ei ole mielestäni pisteittensä veroinen, mutta tämä on minun mielipiteeni. Se on se Sormus, joka tekee siitä niin kovan, ei niinkään pahuuden herra yksin.
Peril of Warp
Sauron kova, mutta Sormuksen kanssa sillä koko voimansa hallinnassa on vielä kovempi. En tiedä miksi sille pitää ostaa Sormus, koska figu on toiselta ajalta, jolloin sillä oli koko ajan Sormus käytössä. Tässä varmaan yritetään merkata että tämä on naku Sauron kolmannella ajalla, ja jos se saisi Sormuksen takas, niin tälläinen se kaikillaan voimillaan on.Lord Mikke kirjoitti:ÖÖööh, siis se sormus on ainakin Tolkienin mukaan osa Sauronia, ja sen osan Sauron liitti siihen taikoessaan sitä, jolloin voimme olettaa että ne ovat ikään kuin yhtä, jolloin voimme olettaa että Sauron on kova, jolloin voimme olettaa että tarkensin viestiäsi.Elrohir kirjoitti:Minun mielestä Sauron ei ole kovin epis pistehintansa takia, koska se ei ole mielestäni pisteittensä veroinen, mutta tämä on minun mielipiteeni. Se on se Sormus, joka tekee siitä niin kovan, ei niinkään pahuuden herra yksin.
Kyllä, ne on yhtä, mutta jos ne on erillään, niin Sauron heikentyy huomattavasti.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Olet aivan oikeassa, mutta pelissä tämä Sormus-Sauron suhde ei ole niin vankka kuin kirjassa, koska Sauronille pitää se Sormus ostaa erikseen.Lord Mikke kirjoitti:ÖÖööh, siis se sormus on ainakin Tolkienin mukaan osa Sauronia, ja sen osan Sauron liitti siihen taikoessaan sitä, jolloin voimme olettaa että ne ovat ikään kuin yhtä, jolloin voimme olettaa että Sauron on kova, jolloin voimme olettaa että tarkensin viestiäsi.Elrohir kirjoitti:Minun mielestä Sauron ei ole kovin epis pistehintansa takia, koska se ei ole mielestäni pisteittensä veroinen, mutta tämä on minun mielipiteeni. Se on se Sormus, joka tekee siitä niin kovan, ei niinkään pahuuden herra yksin.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin