Ropecon
Siellähän myydään vaikka mitä sälää. Kuten miekkoja taisi löytyämakebou kirjoitti:mitä sälää siel myydää.
tänävuonna, kuin myös paljon larp-vaatteita, air-soft aseita, pinssejä,
pääkalloja (ei luonollisestikaan aitoja), lateksiaseita jne. Kyl siel tais jotkut
myydä figujaankin...
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Niin ja erilaisia sormuksia ja riipuksia oli saatavilla. Fantasiapeleilläkin oli siellä piste mistä pystyi jotain figuja lehtiä ostamaan.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
-
hypsilurus
Mä pukeudun vaikka väkisin, en vain tiedä vielä minkälaiseksi ölliksi.
Örkki olisi hyvä, ellen pelaisi Empirellä.
Master Engineer on yksi joka sopisi mulle ainakin aika hyvin(ja armeijani teemaan).
Full Plate EC olisi toinen hieno ajatus, tosin toteutus: pahvia peliin
.
Sitten olis Wizard Lord, mutta velhot on aika kliseisiä, joten...
Ideoita ?? Mieluiten Empire kohtaisia...
Master Engineer on yksi joka sopisi mulle ainakin aika hyvin(ja armeijani teemaan).
Full Plate EC olisi toinen hieno ajatus, tosin toteutus: pahvia peliin
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Siis ainoa mitä tarvitsen on tuo lakana...Ari kirjoitti:Flagellantti! Jätät hiukset laikkaamatta ja pesemättä parin kuukauden ajaksi ja sitten vedät likainen lakana päälle ja otat flailin käteen.
Sori se kuoli viime viikolla eikä uusia taida pahemmin olla...Pukeudu Elector Countiksi ja muista ottaa griffoni mukaan.
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
-
Warped Creme
Ghe'dahlg kirjoitti:Mä pukeudun vaikka väkisin, en vain tiedä vielä minkälaiseksi ölliksi.
Full Plate EC olisi toinen hieno ajatus, tosin toteutus: pahvia peliin.
Kunhan et vaan pukeudu nahkahousuihin ja jätät paidan kotiin ja sanot että olet hirmuinen barbaari (vaikka olisit laiha kuin keppi).
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
??? Mitä hittoo ?? Ja joku oli pukeutunut silleen viime Coniin ?? Jos kyllä taidan tietää kuka se oli...Warped Creme kirjoitti:Kunhan et vaan pukeudu nahkahousuihin ja jätät paidan kotiin ja sanot että olet hirmuinen barbaari (vaikka olisit laiha kuin keppi).
-
Warped Creme
Öh, en tiedä nyt tarkalleen mutta niitä nahkahousu tyyppejä näkyi olevan yllin kyllinGhe'dahlg kirjoitti: ??? Mitä hittoo ?? Ja joku oli pukeutunut silleen viime Coniin ?? Jos kyllä taidan tietää kuka se oli...
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
-
makebou
kyl joku warrior priest ois ihan hyvä puvuks laittaa pari kankaan palasta ja tekee pahvista armorin.
näin muuten eilen ostos tveessä sellasen air o spacen joka on ihan sika pieni patja automaatti pumpulla oli varmaa joku 30x30 ja täytenä kahen hengen patja ja sen voi myös tyhjentää sil pumpulla makso vaa 169+toim.kulut
näin muuten eilen ostos tveessä sellasen air o spacen joka on ihan sika pieni patja automaatti pumpulla oli varmaa joku 30x30 ja täytenä kahen hengen patja ja sen voi myös tyhjentää sil pumpulla makso vaa 169+toim.kulut
- Henri Ketonen
-
makebou
On maalausta. Ohjelmaa tulee nettiin sitä mukaa kun se on ajankohtaista ja edes jollain tasolla oltettavaa että se järkätään conissa... :-)makebou kirjoitti:mä en pelaa mitään mut onks siel maalausta.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.