[Maalauskisa - SCI-FI] Säännöt ja ilmottautuminen
-
Armageddon
-
maddog
Siis laitetaanko kilpailukuva heti näkyville, siis oikeasti kaikkien katseltavaksi heti kun se on lähetetty? Säännöt sanovat näin! En nimittäin itse haluaisi ihmisten näkevän figuani ennenkun deadlinella, etteivät kopioisi onnistunutta väriteemaani (niin varmaan!)...
Vastaa pian, sillä oma kilpakuva on tänään valmis, ja lähettäisin sen jo huomenna...
Vastaa pian, sillä oma kilpakuva on tänään valmis, ja lähettäisin sen jo huomenna...
Re: [Maalauskisa - SCI-FI] Säännöt ja ilmottautuminen
Eli kyllä. Saat osallistua itse tehdyllä figulla.VonCarstein kirjoitti: Figun EI tarvitse olla GW:n valmistama. Kaikki käyvät, kunhan mittakaava on maksimissaan 30mm(GW:n figut ovat 28mm).
Laitan valmiit kuvat näkyville samantien, kun sen saan.maddog kirjoitti:Siis laitetaanko kilpailukuva heti näkyville, siis oikeasti kaikkien katseltavaksi heti kun se on lähetetty? Säännöt sanovat näin! En nimittäin itse haluaisi ihmisten näkevän figuani ennenkun deadlinella, etteivät kopioisi onnistunutta väriteemaani (niin varmaan!)...
Tällä pyrin estämään ikävän tapahtuman, joka fantasy sarjassa kävi, eli yhden kilpailijan valmis kuva ei päätynyt kilpailuun, vaikka hän olikin toimittanut sen ajoissa ja ohjeiden mukaan.
Voit estää muita näkemästä figuasi ennen aikojaan toimittamalla kuvan vasta deadlilnen läheisyydessä. En halua ottaa sitä riskiä, että jonkun yli kuukausi etuajassa lähettämä kuva häviää.
Kinkkinen kysymys. Nämä rajatapaukset ovat aina ikäviä. Melkein pitäsisi nähdä kuva ennen, kun sanon mitään. Sanotaan vaikka, että mikäli olet korvannut ukon osan pyörillä, niin sitten OK, mutta jos se tuoli on selvästi kulkuväline, niin ei.[Luoja] kirjoitti:Mitenkäs tuota kun minun SM-Chaplain on haavoittunut ja kulkee pyörätuolilla niin käykö se? Se on kovin pieni se tuoli, eli tuskin haittaa (jos jätän sen whirlwindin multirocketlauncherin suosiolla siitä pois). Ja kun kasaan modelin kiljoonasta osasta niin otanko niistä sen beforekuvan?
Before kuvassa figun ei tarvitse olla koottu. Otat vain kuvan läjästä palasia, niin sillä hyvä.
Heh.. no. Faktahan on, että järjestäjä on ollut laiska eikä ole vielä laittanut kuvia näkyville. Käytännössä tuo ukaasi siis koskee after kuvia, joita viimeksi sateli vähän turhan pitkällä aikavälillä.VJ kirjoitti:Missä noita kuvia voi katsella? Vai eikö kukaan ole lähettänyt vielä yhtään "ennen" kuvaa?Kaikki kuvat(sekä before, että after) laitetaan netiin näkyville heti, kun ne toimitetaan minulle.
Kaksi tapaa. Joko laitat kuvan nettiin (vaikka PB) tai sitten laitat sen suoraan sähköpostin liite tiedostoksi. Jälkimmäinen on parempi tapa.Jypermään! kirjoitti:Minä kun olen tällainen nyypä, niin miten sen kuvan saa laitettua sinulle (VonCarstein)? Lainaan kaverin digikameraa, ja lähetän kuvan luultavasti lauantaina. Saako sinä figussa siis olla musta pohjamaali?
Figussa saa olla musta/valkoinen pohjamaali.
Before kuvat löytyvät:
http://www.cs.helsinki.fi/u/pjlehtim/ma ... 02/before/
Jos kuvasi ei ole mukana, niin lähetäppä minulle huomautus.
Vielä on vähän aikaa ilmoittautua. Kaikki mukaan!
http://www.cs.helsinki.fi/u/pjlehtim/ma ... 02/before/
Jos kuvasi ei ole mukana, niin lähetäppä minulle huomautus.
Vielä on vähän aikaa ilmoittautua. Kaikki mukaan!
Re: [Maalauskisa - SCI-FI] Säännöt ja ilmottautuminen
Alkaa ensimmäinen deadline lähestyä. Muutamalle on kuitenkin annettu lisäaikaa before kuvan toimittamiseen. Eli tiedoksi vain muillekin, että vielä nyt alkavan viikon aikana ilmoittautumisia otetaan vastaan.
Valiiden kuvien kanssa deadline onkin sittren tiukempi. Eli pensselit heilumaan!
Valiiden kuvien kanssa deadline onkin sittren tiukempi. Eli pensselit heilumaan!
-
TranssiApina
-
TranssiApina
Ei haittaa. Before kuvassa vaan ei saa olla muita värejä, kuin pohjamaali(musta/valkoinen).TranssiApina kirjoitti:Haittaakos jos modeli on vaihdossa saatu ja edellinen omistaja on sen joskus maalannut ja nyt siitä on otettu maalit puis? Ku ei jaksais tuota modelia ruveta kaupasta uudestaan ostelemaan