Rikardus Pattern Vindicator - Naarmumarine

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Kikkare kirjoitti:Vindicatorista: Muuten hienosti keksitty ja tyylikäs konversio, plussaa, mutta tyken putkena ei sitten millään toi vallejon maalipurkin korkki toimi. Piste.
Mielipiteesi olisi varmaan erilainen jos tuo olisi maalattu eikä sinulle kerrottaisi että se on maalipurkin korkki...
Finklestein

Viesti Kirjoittaja Finklestein »

Asmodeus kirjoitti:
Kyseessä kun on wip nappula mikä on vielä aivan selkeästi kesken en usko, että naarmutkaan jää tohon!
Oho! sinähän nero olet.
* * *

Kannattaa varmaan korjata vindicatiorin valuvirheet samoin se marine siinä päällä.

Vindicatorista sen verran, että en kyllä ymmärrä miksi siinä pitää olla hvy bolterin ammusnauha kiinni kun hvy bolteria ei näy missään, ja se on vielä rumasti kiinnitetty. Muutenkin vindicatorin tykki tähtäilee aivan jonnekkiin muualle minne pitäisi.Ei sillä suoraan ammuta. Katolla oleva lascannonin nauha jää keskeneräisesti roikkumaan.

ja dozer blade systeemi on kyllä hieman epämääriäinen viritelmä. Samoin ihme laatiokko tykin vieressä.

Maalipurkin korkki on ihan hauska idea. ei kuitenkaan toimiva/ uskottava.

Tulee vähän random bitsi rojuläjä mieleen.

Miksi näihin konversioihin ei voi ikinä panostaa. En ymmärrä.
"mul on pieni marine armeija jos on ; vast 10 marinee ja 1 tankki" -nöhö
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Kuules nyt Rakel Liekki, mistäs sinä tiedät miten minun Vindicatorini tykki on säädetty.

Mutta hyvä että tykkäsit. :)
Finklestein

Viesti Kirjoittaja Finklestein »

tuunattu tykki ;)
"mul on pieni marine armeija jos on ; vast 10 marinee ja 1 tankki" -nöhö
Swarmp

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

Minun näkemykseni mukaan Minorith on panostanut todella paljon tuohon Vindicatoriin.Itse en pystyisi lnatikasata repimään osia siihen.Unohdin kommentoida naarmumarinea.Itse tykkäsin laitta siteen valmiita kuvia tulemaan. :D
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”