"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pariahs

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Ja tämä lausunta on huono... miksi? Noin suomalaisenahan me lausumme kaikki asiat aina oikein... omasta mielestämme.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Snowtrooper

Viesti Kirjoittaja Snowtrooper »

Ratovaari kirjoitti:Hah, jos pitäisi Dark Crusadea uskoa, pitäisi C´tan lausua Katan. Cee tan petskules
"Katan" nyt vain sattuu olemaan GW:n virallinen kanta nimen ääntämisestä...
Master Calgar

Ja jos kuka, niin GW saa määrätä oman tuotteensa ääntämisestä.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Snowtrooper kirjoitti:
Ratovaari kirjoitti:Hah, jos pitäisi Dark Crusadea uskoa, pitäisi C´tan lausua Katan. Cee tan petskules
Sanooko pelintekofirma Relic GW:n virallisen kannan nimen ääntämisestä? Enpä usko. Itse ainakin kutsun niitä otuiksia Cee taneiksi niin pitkään kunnes GW itse sanoo virallisen kannanottonsa.
Master Calgar

Voihan niitä kutsua vaikka kikkareiksi. Yhtä paljon se on oikea ääntämistapa, kuin mitkä tahansa cee tanit. Turha tulla väittämään, että oma tapa ääntää joku asia olisi se absoluuttisen oikea.
Snowtrooper

Viesti Kirjoittaja Snowtrooper »

Ratovaari kirjoitti:
Snowtrooper kirjoitti:
Sanooko pelintekofirma Relic GW:n virallisen kannan nimen ääntämisestä? Enpä usko. Itse ainakin kutsun niitä otuiksia Cee taneiksi niin pitkään kunnes GW itse sanoo virallisen kannanottonsa.
Voin etsiä quotin, mutta tähän hätään, joku GW:n Isoista Nimistä oli aikanaan mennyt näin sanomaan. Relic vain on noudattanut annettua ohjetta.

Luonnollisesti kukkahattutädit hermostuisivat, jos pikkupiltit leikkisivät jollain, joka äännetään "saa-tan". Sitä paitsi, k:lla ääntäminen tuo mieleen niin ikään uneksimatta nukkuneen muinaisuuden hirviöjumalan, Cthulhun.
Mixa

Viesti Kirjoittaja Mixa »

Jake kirjoitti:
Mixa kirjoitti:Lisäksi Necronit eivät puhu ihmistä, joten Pariahien luulisi olevan käteviä tulkkeja! Suuhan Pariaheilta löytyy (ei sellaista viivaa kuten muilla Necroneilla)
Mihinkäs ne tulkkeja? :)
Mieluummin hajottavat ensin atomeiksi ja kyselevät vasta sitten.
Äh... No tokihan sen voi noinkin käsittää, mutta C'tanit tykkäävät "kiusoitella" ihmisiä kuten Codexissa mainitaan.
Ja kaipa ne johonkin voisivat tulkkeja muutenkin tarvita... Kai...
Viimeksi muokannut Mixa, Ti 21.11.2006 08:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Et sitten parempaa keksinyt...
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Suostuttelevat ihmiset antautumaan? Käännyttämään heikkomielisiä C'tanien palvontaan? Helpompihan se on ruoka C'taneilekkin nauttia jos se ei tappele vastaan. Ja tuskin Deceiverkaan kaikkialle kerkeää korruptoimaan porukkaa.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Sir backup
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sir backup »

[quote="Uzi-99"]On myös syytä muistaa että Warpissa on muutakin kuin vain Kaaosta ja sen ilmentymiä... Siellä on runsaasti myös käsittääkseni ihan aidosti sikäläisiä elämänmuotoja, kuten Enslaverit.

Tietysti, jos suurin osa galaksin psyykkisistä roduista korvataan paarioilla, niin voipi olla hankalaa niiden tänne ängetä noita warppirepeämien lähitienoita lukuunottamatta.

Toisaalta, muistan lukeneeni myös jonkin fluffipätkän jonka mukaan warppi aikojen alussa oli alunperin tyyni ja rauhallinen, ja vasta kehittyneempien sivilisaatioiden luomien tunnekuohujen myötä sinne olisi tuota epämääräistä Kaaosta ja muita "eliömuotoja" kehittynyt, eli ota nyt siitä sitten selvää. Toki voi olla että olen lukenut vain väärää fluffia. =)[/quote]

Oikeaa tietoa... Esim. suurin warp repeämä, "eye of terror" on kerran ollut eldarien imperiumin pää-alue, kunnes eldarien tunteet synnyttivät "slaanesh" -kaaoksen jumalan, jonka seurauksena eldarien imperiumin keskustaan syntyi repeämä... Ja vain tapahtuvan ennustaneet eldarit lähtivät pakoon craftworldeillaan hiukan ennen repeämistä, selviytyen tapahtuneesta. Ja tämä tapahtui silloin kun warp oli rauhalline ja tyyni, kuten sanoit ja eldarit vielä hallitsivat galaksia, hiukan kuin nyt ihmisten imperiumi "hallitsee" galaksia... vaikka se ei minusta siltä näytä.
We shall harvest this planet, no matter how you fight, mortal. We will rise again!
- Necron lord of arctarus II
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Sir backup kirjoitti:Ja tämä tapahtui silloin kun warp oli rauhalline ja tyyni
Eikä tapahtunut. Khorne, Tzeentch ja Nurgle olivat syntyneet jo ties kuinka kauan sitten, seurauksena ihmisten hallitsemattomista tunteista. Näitä kehittyviä jumaluuksia ja muita Warpin sekasortoja vastaan ne alkuaikojen shamaanit loivat Keisarin. Slaanny syntyi paljon, paljon myöhemmin, ja hänen heräämisensä ajoi Terraa ympäröineet warppimyrskyt pois, antaen Keisarille mahdollisuuden aloittaa ristiretkensä.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Sir backup
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sir backup »

[quote="Attila"][quote="Sir backup"]Ja tämä tapahtui silloin kun warp oli rauhalline ja tyyni[/quote]
Eikä tapahtunut. Khorne, Tzeentch ja Nurgle olivat syntyneet jo ties kuinka kauan sitten, seurauksena ihmisten hallitsemattomista tunteista. Näitä kehittyviä jumaluuksia ja muita Warpin sekasortoja vastaan ne alkuaikojen shamaanit loivat Keisarin. Slaanny syntyi paljon, paljon myöhemmin, ja hänen heräämisensä ajoi Terraa ympäröineet warppimyrskyt pois, antaen Keisarille mahdollisuuden aloittaa ristiretkensä.[/quote]

Okei, okei, ei täysin rauhallinen, mutta ilmeisesti oli ennen slaaneshia rauhallinen eldarien näkökulmasta, ainakin niin ymmärsin niiden uudesta codexista.
We shall harvest this planet, no matter how you fight, mortal. We will rise again!
- Necron lord of arctarus II
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Attila kirjoitti: Eikä tapahtunut. Khorne, Tzeentch ja Nurgle olivat syntyneet jo ties kuinka kauan sitten, seurauksena ihmisten hallitsemattomista tunteista.
Seurauksena Old Onien luomien tappelurotujen hallitsemattomista tunteista. Kaaosjumalien luonti ei ole ihmisten yksinoikeus.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Sir Varmuuskopio: Siellä ei vain ollut mitään hörppimässä Ellujen sieluja. Ainakaan minä en muusta näe mitään juttua suuntaan taikka toiseen.

Lihamestari: Oli se vielä silloin kuin minä sen luin. Tyhmältä se kyllä kuulosti silloinkin.

Ædit: Ensimmäinen tuplapostini ikinä. Onneksi on poistotoiminto.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Kaaos Codex kirjoitti:He claims that, in the deepest eddies in the ocean of the Warp, are formed consciousnesses, created by the emotions of the "young races" that echo their deepest passions.
Paras lainaus minkä tähän hätään löysin, Necronicodexia kun en omista.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”