Kenraali ei tee mitään Greatswordeille. Pappi teki että saa ottaa yhden Flagelantti ryhmän coreen, ja tiedän tyypin joka jo tekee 30*3 unitin flagu armeijaa.Gorbag kirjoitti:Jep, mutta säännöt kai muuttuvat niin että saa ottaa niitä coreen jos on empire general armeijan kenraalina tai jotain. Saahan niitä silti neljä yksikköä uusilla säännöillä specialiin. Taidan ottaa itse kaksi isoa yksikköä tai jotain.
Olen myös itse mehuillu Greatsword possea, jossa olisi pappi, bösbi ja Kenu. Bösbille Griffon standard ja hepalle, Kenulle jotain kestävää kamaa ja hepalle, Pappi antaa vain hatredin, mutta sekin ratsaille. Sitten kaksi 10-12 blokkia militiaa sivuille. Tämä idea syntyi kun mietettiin kaverin kanssa mitä samanlaista saisi empirelle, ja vielä tollaista listaa vastaan. Ongelmaksi nousi toi että Highborn ottaa kenun dueliin ja pieksee paskat pihalle siitä. Sitten tuli ratkaisu mieleen, mitä jos ottasi Oikeudenmukaisuuden teräksen miekan, jolla osuu aina 2+. En tiedä kumpi menee edelle, se että osutaan 6+ vai 2+.