WTF LoL. Pahisten pitää nytkin vain seisoa ja odottaa että hyvikset tuo objectiven heille, jos kerran noin argumentoidaan. Mä en ymmärrä miten se 7,5" juoksumatka vaikuttaa asiaan mitenkään. Selitäs mullekin, miksi pahikset eivät voi odottaa syliojossa sitä objectivea jos se pitää viedä pidemmälle.MrBigMr kirjoitti:Harkitsimme että jos objective pitäisi viedä vihollisen deployment zonelle ja pitää siellä pelin loppuun asti, mutta voin kuvitella aiheesta nousevan whine-vyöryn kun vihollisten tarvii vain seisoo ja odottaa et hyvikset tuo objectiven niille.
Mä en keksi yhtään niin hyvin pumpattua yksikköä että se ajaisi mun linjasta kahdessa vuorossa ja veisi objectiven paikalle edes hyvällä pelaajalla, jos mä tiedän missä yksikössä objective on. Mä en myöskään keksi miksi toi olisi epäreilua. Valottaisitko asiaa mulle, kun toi instanssi tuntuu ihan miellyttävältä ottaa vastaan.Ja jos mikä tahansa yksikkö saa sitä kuljettaa, niin mikäs siinä kun pakkaa sen johonkin boostattuun ratsurykmenttiin ja puskee parissa vuorossa linjoista läpi. Varsin reilua sekin.
Ajattelin että kuopiossakin pelattaisiin "virallisen" kokoisilla pöydillä. Väärin meni, mutta hyvä kun selvisi nyt ettei tartte tuoda ollenkaan haltioita Kuopioon, pöydätkin huutaa kaaosta ja kääpiöt ei pääse totakaan coopperia edes tuurilla perille. Mä voin kyllä näyttää sulle sitten paikan päällä miksi se on teoriassa mahdotonta ainakin mua vastaan.Sitäpaitsi, en tiedä mistä ihmiset ovat napanneet maagisen 36" matkan pöydän laidalle, kun paikalla olevat pöydät mahdollistavat vain 7.5" deployment zonet. Joten kääpiöiden pitää tallustaa 31.5" coopperi saavuttaakseen pöydän toisen laidan.
Toki mä tykkään skenaariosta, jossa vastustaja vaan ojentaa mulle säkillisen pisteitä ilman että voi tehdä asialle yhtään mitään. Mutta ajattelin että jos nyt kuitenkin olisi reilua kaikille. Mä ajattelen tätä koko ajan sillä että pelaan kaaos ritareita ja Minotaureja (jalkaväkeä afaik. pitää vielä tarkistaa joudunko ottamaan ogreja näitten tilalle). Enkä näe tällä hetkellä millä armeijalla tota skenaariota lähdetään pelaamaan mua vastaan niin että se on reilua.
Mielipide kysymys, musta se ei ole.Ja skene on paljon parempi kuin breakthrough
Moi, harmi et se objective on tosiaan 5 turnauspisteen arvoinen, että on ainakin kohdallaan hintataso tommoselle vehkeelle josta ei tartte pelata.sillä sen voi pelata normaalina pitched battlena jos haluaa. Erona on vain että on se objective. Ei ole pakko tehdä koko härpäkkeellä mitään. Pieksät vain kaikki vihollisen jalkaväkiyksiköt, niin ei se sitä objectivea saa vaikka hakkaisi sinut maan rakoon.
Jos vihollinen ei halua pelata objectivea niin mun pitää päästä ainoastaan vihollsen DEPLOYMENT ZONELLE asti ja raiskata hänet, sekä ottaa objectiven lisäpisteet. Hyvikset ei voi edes valita haluanko pelata objectivesta vai eivät. Mutta jos he haluavat pelata objectivesta kävelemällä toiseen päätyyn. Niin he TUOVAT objectiven MUA kohti MATELEVALLA jalkaväellä. Mä melkein nauran jo nyt siitä näystä. Ah. Vielä kun spessuslotteja on tiputettu sopivasti niin kaaos ritarit raiskaa kaiken. Aaaaah. tota. Pitäkää noi skenut tommosina, älkää kuunnelko mun valitusta yhtään plx. Haluan tulla pelaamaan. kaaoksella.
3/5 on peruspitsaa ja 2 jotain randomia, miks mä en tulis kohtaamaan pitchediin varustettuja armeijoita? Mä en myöskään ymmärrä mitä se auttaa vaikka vihollinen kuinka linnoittaisi jotain keskustaa tai muuta hassua. Nää säännöt+ toi skenaario tekee siitä automassacren mun ritarihordelle. Oli kuka tahansa vastassa, en ymmärrä mitä asialle voi tehdä kun saan aloittaa 18" päästä ja joka suunnasta. Lololol.Nyt on kaikki asiat tiedossa, niin ei tule yllätyksiä. Voit muokata armeijaa ihan miten haluu. Jos valittaa että "mut sitten ei pärjää skenussa X ja Y", niin voi miettiä että eiköhän ne kaikki muutkin ole muokannut listojaan, joten tuskin tulet kohtaamaan montakaan perus pitched battleen suunniteltua armeijaa. Mutta eihän sitä aina tiedä.
Juu, voi olla että skenaario raiskaa mun kaaoksen täysin pistämällä mut tonne keskelle, mutta et sä voi puolustella sillä että "nää skenut on ihan kivat, jos tulee liikaa pahixia". Eiks jeh? Toki, jos hyvis pelaajat tuntevat että nämä ovat hauskat skenaariot jne. niin mikäs siinä. Mä en jaksa haltioilla edes pelata, jos mun deployment zone on alle 10" joten tuun kaaoksella joka tapauksessa. Tai sitten jollain ihan hassulla. Ei mulla enää mitään näitä skenuja vastaan siis ole.Elkäämme myöskään unohtako että jos pahiksia tulee ylivoimaisesti enemmän, niin voi olla että ne kaksi tappoarmeijaa hyviksiä vastaan joutuvatkin taistelemaan noissa skenuissa toisiaan vastaan.