mitä seuraavaksi O&G?

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Nazgúl

Re: mitä seuraavaksi O&G?

Viesti Kirjoittaja Nazgúl »

No sellaista ei pitäisi ainakaan kovin usein sattua. Palautithan sen possusi Boosteppiin? Olisit varmasti saanut puuttuvat possut, tai rahat takaisin (jälkemmäinen vaihtoehto epätodennäköisempi). Kyllä voit ihan huoletta tilata figuja verkkokaupoista, kokemaasi kun harvemmin sattuu. Ja jos se niin kovasti takaraivoon iskeytyi, niin älä tilaa enää Boostepistä, (nyt taidan saada Boostepin mustapukuiset miehet perääni :D) tai pyydä jotain tuttavaasi, joka asuu lähempänä Fabaa myyvää liikettä hakemaan tuotteen ja lähettämään sen itse sinulle. Enää posti voi viedä/hukata figusi.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni

Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa

Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
wolf-rider

Viesti Kirjoittaja wolf-rider »

No nii.. Mut ne sano siel viel et ois antanu ne 36 possu rykmenti ilman posti kuluja.. mut oisin muuten voinu ostakki mut ku ei rahoja takas huoli ni ei.. ;(

mut jaa mitä sitä enää murehtimaan.

Mä käyn yleensä kattoo islamesta yhest pikku kaupast (ei pelkästää warhammer kauppa) kattoo figui.
Sain erittäi halvalla BFSP 25e :P 50% alennus oli kaikkii figuihi. :D
O&G=4k kasassa voi olla enemmä
WoC= 800pts
OK= kirja vain :D

W-D-L
4-4-7
teniemi

Viesti Kirjoittaja teniemi »

klassikko kirjoitti:
wolf-rider kirjoitti:Hmm.. kyll kortti löytyy mut viime postitilaukses kävi kusisesti. Tilasin boostep:ista (ainakin luulin tilanneeni) boar boy rycment jonka hinta oli loppujen lopuksi 27e, joten päätin tilata sen. Muta postissa haettuani siel oli vain yksi figu sen jälkee en oo postista tilannu, enkä tule tilaamaankaan varsinkaa boostep:ista.

periaattessa se oli mun moka nii mitä mä valitan mutta on rasittavaa kun eivät takas voineet ottaa. Mutta rykmentissä ja yksittäises figus on sama kuva nii ei niit erota kun hinnasta. :S
Mitäää?? Ai maksoit 27e yhdestä possupojasta? :0

Jos olet saanut väärän tuotteen niin ilmoita nyt ihmeessä asiakaspalveluumme että asia voidaan korjata. :O
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Obvious troll is obvious.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Bladetongue
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Bladetongue »

Kyllä sinun nytten kannattaa tonne boosteppiin ilmoittaa asiasta, heillä on kuitenkin velvollisuus korjata asia kerta siinä on noin käynyt.

Oletko ajatellut millaisia heroja muuten armeijassasi käyttää? Itse suosittelen savage örkki big bossia sopivilla kamoilla ja boar kärryllä, iskee ihan saakelin monta iskua hyökätessä ja on pelissä kuin pelissä tehokas, oikein käytettynä. Perus örkit ovat ihan kestäviä vaikka kärsivätkin heidän ihanasta erikoissäännöstään, 25 blokkeina toimivat yleensä erittäin hyvin ja shieldeillä varustettuna kestävätkin hyvässä lykyssä jotain iskuja. Itse aikoinaan kun pelasin niin käytin yhtä örkki blokkia, 2 blokkia night goblineja vahvuudeltaan 20 speareilla ja täysillä fanoilla, olivat todella tehokkaita. Taustaa sitten suojasin 4 chukalla ja parilla pikku maagilla sitten tuon boar kärry sankarin lisäksi. Toimivat erittäin hyvin yhdessä nuo chukat ja night goblin rykmentit.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”