Se on elossa!
-
Cactuscheff
Re: Se on elossa!
Tjaa, aika turha sitten on pidätellä hengitystä oman ennakkotilauksen kanssa lähiaikoina. Mitähän pillereitä oli popsittu kun jälleenmyyjille annettiin helmikuun loppu julkaisupäiväksi, vai saakohan tästä syyttää jälleenmyyjiä itseään.
Mikään ei motivoi niin kuin vittuilu.
Tätä tuli itsekin ihmeteltyä Maelstromin kanssa. Iloisesti siellä mainostivat kirjan ilmestymistä 26.2.Cactuscheff kirjoitti:Tjaa, aika turha sitten on pidätellä hengitystä oman ennakkotilauksen kanssa lähiaikoina. Mitähän pillereitä oli popsittu kun jälleenmyyjille annettiin helmikuun loppu julkaisupäiväksi, vai saakohan tästä syyttää jälleenmyyjiä itseään.
-Roope
- Hammerheart
Cipher-pomon haastattelu - ei mitään sinällään uutta, mutta on siinä julkaisulista (ei sisällä yllätyksiä).
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Eilen saapuivat NDA:t pelitestauksesta. Saitko sinä jo omasi?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Suomeksi?
Non-Disclosure Agreement for Playtesting of Hell Dorado. Eli hyshys-sopimus. Kirjeen saapumista ei nyt voi pitää salaisuutena eikä sitä, että sain jopa aikaiseksi kiikuttaa sen postiin. Lienee kyseessä lähinnä muodollinen pelitestaus ennen julkaisua tjsp, mutta tämän enempää asiasta en voine kerrtoa ( a. Koska en tiedä enempää b. Koska allekirjoitin lapun, jossa uhataan mörököllillä)
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!