MikkoH kirjoitti:Löysin ison läjän enemp vähempi ei niin pro maalattuja grenadier, ral partha ja citadel/gw 1980 luvun figuja, onkohan näille kysyntää jos vaikka maalit kuorii ja pistää myyntiin vai lapsille tuhottavaksi lisää, myös saatan tuoda kerholle nähtäväksi, jos joku haluaa vaikka lonkeronaaman bb jengiin tms. Vampyyria ja sushukkasta pukkaa, ja örkkejä usea.
Riippuu tosi paljon siitä, kenen skulptaamia ja koska. Jotkut kasarifigut on klassikoita, joista maksetaan monta euroa kappaleelta; kympinkin voi netota. Jotkut on perusjamppalaatua, joita myydään 1-2 €/kpl. Ja sitten on sellaisia liian erikoisia tai ihan surkeita ukkoja, joita kukaan ei halaja. GW:n 1980-luvun figuista monet ovat nykyään hinnoissaan, mut en oo varma, onko just vampeissa, susissa tai örkeissä keräilyharvinaisuuksia.
Mä esim. keräilen Grenadierin Nick Lundin örkkejä 1990-luvun alusta, ja niin keräilee pari muutakin Suomessa. Huuto.netissä näistä on tullut pieniä tarjouskilpailuja, ja myyjä on netonnut hiukkasen enemmän.
Oon aika paljon figuja ostanut ja myynyt, mutta se ei takaa, että mä ihan varmasti tietäisin missä mennään. Silloinkin kun luulee tietävänsä, kysynytä ja tarjonta saattavat elää tosi paljon. Ja Suomen hinnat on yleensä erilaiset kuin maailmanmarkkinahinnat.
-ile