Läjä High Elf-huhuja
Re: Läjä High Elf-huhuja
Periaatteessa saa saman kuin delffit, mutta helffit saa enemmän DoW yksikköjä kuin muut armeijjat (poislukien regiments of reknown ja Dogs of war-army tietenkin yms.)
Teenpäs Ogre painotteisen helffi armeijan ^^ 4 4 Irongutin yksikköä ^^Rizky kirjoitti:Periaatteessa saa saman kuin delffit, mutta helffit saa enemmän DoW yksikköjä kuin muut armeijjat (poislukien regiments of reknown ja Dogs of war-army tietenkin yms.)
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
- Charles V
- Isompi Arska
pulttereista ja muusta lähtee se 2:1 pois
Viimeksi muokannut Isompi Arska, Ma 29.10.2007 17:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Isompi Arska
minkäs kokonen se loharin base on? onks se 75x50 niinku uuden jätin? aattelen vaa et millanen base pitää tehä omalle kaamoslohari konffille, kun siitä tulee 2 päisenä aika etupainoine, ku tein sen vielä tinasesta 5ed. welffiloharista...
painoa tulee muutenkin tollasille tinamöröille mukavasti
painoa tulee muutenkin tollasille tinamöröille mukavasti
Viimeksi muokannut Isompi Arska, Ma 29.10.2007 17:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaan saakos helffit enää ottaa Dogs of Wareja, kun nyt pamahtaa seitsemäs laitos. En noita ole ikinä käyttänytkään, mutta olen ymmärtänyt, että koko DoW armeija poistetaan eikä niitä saa enää seitsemännen laitoksen armeijoihin. Korjatkaa jos olen tämän väärin ymmärtänyt.Tyranni kirjoitti:Teenpäs Ogre painotteisen helffi armeijan ^^ 4 4 Irongutin yksikköä ^^Rizky kirjoitti:Periaatteessa saa saman kuin delffit, mutta helffit saa enemmän DoW yksikköjä kuin muut armeijjat (poislukien regiments of reknown ja Dogs of war-army tietenkin yms.)
Kaikki 2 in 1 jutut taidettiin ottaa pois. Eli vain 4 boltteria.Tyranni kirjoitti:Saakos ne sitten 8 boltteria ?Leoniidi kirjoitti:Jepulis Helfeil se on hiukan erilainen. 2+ core, 6 special ja 4 rare.Tyranni kirjoitti:Jostain luin, että tavalliset 3+ corea, 4 speciaalia, 2 rarea, 2k peleissä, tekisivät poikkeuksen uudessa helffien kirjassa...
Kaikkea 12 sivua en tästä topikista jaksanut seurata, joten on voitu kertoa jo täällä...
No ainakin Ogreilla on erkoissääntö, nimeltään Dogs of War (siis ihan bookissa lukee). Ovat samoja ogreja kuin DoW listassa, niin ihan mahdollista onSenlui kirjoitti: Vaan saakos helffit enää ottaa Dogs of Wareja, kun nyt pamahtaa seitsemäs laitos. En noita ole ikinä käyttänytkään, mutta olen ymmärtänyt, että koko DoW armeija poistetaan eikä niitä saa enää seitsemännen laitoksen armeijoihin. Korjatkaa jos olen tämän väärin ymmärtänyt.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Sellainen kysymys että jos joku on jo päässyt käsiksi ihka oikeaan uuteen dragoniin tai nähnyt sprueja/niiden kuvia, niin voiskos dragonista rakentaa kaksipäisen? Onko tarpeeksi kauloja ja päitä?
-Sami
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
harvinaisen raakoja maagisia esineitä tuli kyllä tontuille. Varsinkin edukkaiden itemien muodossa.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
ei pultterit nyt sentään 0-1 oleIsompi Arska kirjoitti:pulttereista ja muusta lähtee se 0-1 yks pois
- Half-breed
Vahvasti näyttäisi että se uuden jätin base sillä olisi.Isompi Arska kirjoitti:minkäs kokonen se loharin base on? onks se 75x50 niinku uuden jätin? aattelen vaa et millann base pitää tehä omalle kaamoslohari konffille, kun sille tuli 2 päisenä aika etupainoine, ku tein sen vielä tinasesta 5ed. loharista...
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
Eorl Nuori
Ogreillahan on vielä 6.ed. kirja, joten ihmekkös tuoJakeZuku kirjoitti:No ainakin Ogreilla on erkoissääntö, nimeltään Dogs of War (siis ihan bookissa lukee). Ovat samoja ogreja kuin DoW listassa, niin ihan mahdollista onSenlui kirjoitti: Vaan saakos helffit enää ottaa Dogs of Wareja, kun nyt pamahtaa seitsemäs laitos. En noita ole ikinä käyttänytkään, mutta olen ymmärtänyt, että koko DoW armeija poistetaan eikä niitä saa enää seitsemännen laitoksen armeijoihin. Korjatkaa jos olen tämän väärin ymmärtänyt.
Raotetaan tietämättömyyden verhoa vielä lisää ja kysyn: Saako kaikkia Ogreja ottaa DoWeina vaiko pelkästään core?
http://uk.games-workshop.com/ogrekingdo ... forhire/1/Senlui kirjoitti:Raotetaan tietämättömyyden verhoa vielä lisää ja kysyn: Saako kaikkia Ogreja ottaa DoWeina vaiko pelkästään core?
On siellä Maneateritkin messissä.
What's going on here? Back from the grave and crap.
- The Captain
- Valvoja
Onko se ykköstaika (wardi) muuten RiP eli täysin turha vaiko Lasts one turn?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ja leadut...JakeZuku kirjoitti:http://uk.games-workshop.com/ogrekingdo ... forhire/1/Senlui kirjoitti:Raotetaan tietämättömyyden verhoa vielä lisää ja kysyn: Saako kaikkia Ogreja ottaa DoWeina vaiko pelkästään core?
On siellä Maneateritkin messissä.
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
- Charles V
Täällä Näin:Eorl Nuori kirjoitti:Ogreillahan on vielä 6.ed. kirja, joten ihmekkös tuoJakeZuku kirjoitti:No ainakin Ogreilla on erkoissääntö, nimeltään Dogs of War (siis ihan bookissa lukee). Ovat samoja ogreja kuin DoW listassa, niin ihan mahdollista onSenlui kirjoitti: Vaan saakos helffit enää ottaa Dogs of Wareja, kun nyt pamahtaa seitsemäs laitos. En noita ole ikinä käyttänytkään, mutta olen ymmärtänyt, että koko DoW armeija poistetaan eikä niitä saa enää seitsemännen laitoksen armeijoihin. Korjatkaa jos olen tämän väärin ymmärtänyt..
Note on DoW from Gav Thorpe.
There's a variety of reasons for removing the reference to DOW in the forthcoming army books, and these are the main ones:
1. The rules detailing how to include DOW in an army are included in the DOW list/ articles. Therefore if you have access to those rules you have access to how they can be added to your army.
2. We may wish to revise the way DOW work in the future, and while we continue to perpetuate the current rules for them in the army books this will be very difficult to do. Our intent is that the DOW rules, should we produce a proper supplement, will be entirely self-contained and require no references in the army books.
Neither of these are intended as a signal that we are never going to do/ immediately going to do (delete as appropriate) a Dogs of War supplement. They are simply a sort of house-cleaning procedure that leaves us clear to evaluate and pursue the correct course of action regarding Dogs of War in the future.
Nothing to see here move along noob.
- Isompi Arska
aajoo. kirjotusvirhe. korjataan äkkiäRizky kirjoitti:ei pultterit nyt sentään 0-1 oleIsompi Arska kirjoitti:pulttereista ja muusta lähtee se 0-1 yks pois
Ward spell on "last one turn". Ja kerrottakoon, että onnistuu 5+ ja on ensimmäisenä lorelistassa.The Captain kirjoitti:Onko se ykköstaika (wardi) muuten RiP eli täysin turha vaiko Lasts one turn?
Mitä loharin baseen tulee, niin itse kun näin sen livenä vaikutti chariot baselta. En tiedä lieneekö jätinkin chariot base.
Ja DoWeista en ehtinyt siinä hulinassa lukea.
Edit: Oho, sä tiesitkin sen olevan 1 spell...