Just tuon muovin sulattamisen välttämiseksi käytän Fairyä. Usein tulee kuitenkin poistettua isosta läjästä kerralla maaleja, niin olisi hyvä, ettei tarvitse pelätä figuejn puolesta. Nytkin toinen satsi sai istua yön yli rauhassa ja näin aamusta sitten putsaamaan.Diogenes kirjoitti:Miksi fairyä kun Nitromors on olemassa? Vai muoviukkojako putsailet?
Äijät lillumaan Nitroon 15-30 minuutiksi, kärkipihdeillä juoksevan veden alle ja puhdasta tuli. Ei tarvitse harjailla. Bonuksena höyryt avaa tukkoisen nenän, ja päässäkin humisee kivasti. Saattaa toki aiheuttaa mielenkiintoisia efektejä jos viemäröinnissä on käytetty muoviputkia, ja tiivisteetkin saattavat kärsiä mutta mitäs pienistä :)
Tarinakisa 2012
- Half-breed
Re: Tarinakisa 2012
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Huomenna keikat, ja mie en osaa kahta biisiä ulkoa! ;__;
*****, ahistaa, en taho, perkele, mie en osaa ja pari yliopistotyötä on myöhässä. Ei helvetti mie en jaksa enkä kestä ja ammun itteni.
Pahinta on pettää muut kun oon ainut joka ei osaa niitä paria biisiä ulkoa. Pakko ottaa lappu mukaan keikalle.
*****.
*****, ahistaa, en taho, perkele, mie en osaa ja pari yliopistotyötä on myöhässä. Ei helvetti mie en jaksa enkä kestä ja ammun itteni.
Pahinta on pettää muut kun oon ainut joka ei osaa niitä paria biisiä ulkoa. Pakko ottaa lappu mukaan keikalle.
*****.
Rune kirjoitti:Huomenna keikat, ja mie en osaa kahta biisiä ulkoa! ;__;
*****.
http://open.spotify.com/track/38bwOBnKFHjZZLVQopGEwd
-
Usermaatra
Mites kisanlaita? Oisko niinq helmikuus, kellä saa lähettää stoorin?
Gilaaa, rupeapas järkkäämään! :)
Eääää! Teen kaiken tänäyönä heti nyt.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Nyt!Gilaelin kirjoitti:Eääää! Teen kaiken tänäyönä heti nyt.
Etkä ollu meiän keikalla. :(
Täältä tullaan! =)Rune kirjoitti:Nyt!Gilaelin kirjoitti:Eääää! Teen kaiken tänäyönä heti nyt.
Väsytti niin kovin miljoonan koulujutun takia, etten vampireiden jälkeen enää jaksanut raahautua muualle kuin sängyn pohjalle - joka selvästi oli jälleen aivan väärä paikka, koska lukuisat tenttikirjat ja opintopäiväkirjat eivät näytä etenevän vaikka tarkoitus oli. Sen sijaan päädyin (kuten huomata saattaa) taas touhuamaan jotain hyvin muuta. :pEtkä ollu meiän keikalla. :(
Hyväksyn vain puhdasveriset, arjalaiset haltianeidot, sekä vanhat, parrakkaat velhot.Veripallo kirjoitti:Mikset sä ota mua harmaisiin satamiin?
\o/
Jee.
Jee.
Rune kirjoitti:*****, ahistaa, en taho, perkele, mie en osaa ja pari yliopistotyötä on myöhässä. Ei helvetti mie en jaksa enkä kestä ja ammun itteni.
...
*****.
Hieman lohduttavaa kuulla että muutkin kamppailevat opiskelukiireiden kanssa. Omasta mielestäni tammi- ja helmikuu ovat ne pahimmat kuukaudet opiskeluvuodessa, koska mitä se haittaa jos marraskuussa on kiireitä, kuukausi enää lomaan. Mutta auta armias kun on tammikuussa niin kiireet et on aivan naatti kuun lopussa ja vielä olis opiskelua se kolme kuukautta jäljellä.Gilaelin kirjoitti:Täältä tullaan! =)Rune kirjoitti:Nyt!Gilaelin kirjoitti:Eääää! Teen kaiken tänäyönä heti nyt.
Väsytti niin kovin miljoonan koulujutun takia, etten vampireiden jälkeen enää jaksanut raahautua muualle kuin sängyn pohjalle - joka selvästi oli jälleen aivan väärä paikka, koska lukuisat tenttikirjat ja opintopäiväkirjat eivät näytä etenevän vaikka tarkoitus oli. Sen sijaan päädyin (kuten huomata saattaa) taas touhuamaan jotain hyvin muuta. :pEtkä ollu meiän keikalla. :(
Ja ne opiskelukiireet? 4 sivua luentopäiväkirjaa pitäis kirjoitella illalla + yrittää lukea vähän sitä oppikirjaakin. Pari tuntia jos kerkeäis tässä kirjoittaa tutkimusraporttia ja sit neljän tunnin luennolle.. Pidemmän tähtäimen projekteja ovat (Osalla deadline kuukauden päästä, osalla hieman alle) 500-600 sivun lukeminen, alle 30-sivua kirjoitettavaa tutkimusraportin, esseiden yms. parissa. Lisäksi on ruotsin esitelmää, ruotsin tenttiä. Ihan tavallista tenttiä ja sellainen multimediaprojekti.
Taidan riipasta kovat kännit maaliskuussa.
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
- Half-breed
Jaa että tammikuu olisi kiireistä aikaa? No kellä on kellä ei. Tosin kun päätin tässä alotella gradua, niin jätin vuoden alun vähän helpommaksi, niin eiköhän se jotain sitten selittele.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Itse olisin kanssa antanut löysää tammikuussa mutta esseen kirjoittelut piti aloittaa aikataulusyistä jo ennen itse luentojen alkamispäivämäärää, joskus 10. tai 11. päivä tammikuuta.Half-breed kirjoitti:Jaa että tammikuu olisi kiireistä aikaa? No kellä on kellä ei. Tosin kun päätin tässä alotella gradua, niin jätin vuoden alun vähän helpommaksi, niin eiköhän se jotain sitten selittele.
Onko kukaan täällä käynyt muuten Turtles-pizzeriassa?
-
Usermaatra
Tuli haettua välillä känkkyä kun Meri-Toppilassa asustelin.Goblinoid kirjoitti:Itse olisin kanssa antanut löysää tammikuussa mutta esseen kirjoittelut piti aloittaa aikataulusyistä jo ennen itse luentojen alkamispäivämäärää, joskus 10. tai 11. päivä tammikuuta.Half-breed kirjoitti:Jaa että tammikuu olisi kiireistä aikaa? No kellä on kellä ei. Tosin kun päätin tässä alotella gradua, niin jätin vuoden alun vähän helpommaksi, niin eiköhän se jotain sitten selittele.
Hinta laatusuhteeltaan minusta aika tosi hyvä känkkylä!
Minkälaisia muistoja on Meri-Toppilasta?Usermaatra kirjoitti:Tuli haettua välillä känkkyä kun Meri-Toppilassa asustelin.Goblinoid kirjoitti:Itse olisin kanssa antanut löysää tammikuussa mutta esseen kirjoittelut piti aloittaa aikataulusyistä jo ennen itse luentojen alkamispäivämäärää, joskus 10. tai 11. päivä tammikuuta.Half-breed kirjoitti:Jaa että tammikuu olisi kiireistä aikaa? No kellä on kellä ei. Tosin kun päätin tässä alotella gradua, niin jätin vuoden alun vähän helpommaksi, niin eiköhän se jotain sitten selittele.
Meinaan mä majailen siellä paraikaa :D
Turtles-pizzeria on ihan mielenkiintoinen tapaus, ensimmäinen todellinen maahanmuuttopizzeria missä olen vieraillut. Al'Akbarin musiikki soi taustalla. Sanoista on aika vaikea saada selvää kun on arabiksi. Pizza oli kyllä ihan hyvää ja henkilökunta iloisella päällä. Aikalailla siellä tuntuu ihmiset tuntevan toisensa. Ravintolakokki oli käynyt jutustelemassa yhden ryhmän kanssa. Myöhemmin ryhmästä meni heppu kassalle ja kävi ottamassa setelituokkosen kassasta mukaan, mitään sanomatta. Muissa ravintoloissa olisin älähtänyt mutta tuolla ihmiset tuntuu olevan aina tavalla tai toisella toisiinsa liittyviä (Ystävää, lankoa, työntekijää), etten alkanut siitä metakkaa pitämään. Luultavasti oli työntekijä joka sai käydä ottamassa "palkkaa etukäteen" tai jotain sinnepäin.
Tai sitten kävi hakemassa suojelurahaa : D Heh, vitsi vitsi..
-
Usermaatra
Toppilasta... . Hmm... .Paljon Dixonin makkaraperunoita... Kämppis joka söis ryynimakkaraa aamiaiseksi, lounaaksi, päivälliseksi, illalliseksi ja iltapalaksi. Ei päästänyt muuten ääntäkään, aloin kutsumaan jäppistä Riihitontuksi.
Paljon murheen hetkiä nykyisen parisuhteeni muodostamiseen liittyvistä myrskyistä. Tunteja katsoen How I met your motheria mustasukkaisuuden aiheuttamien sydänsurujen lievittämiseksi, monta gallonaa keskiolutta, superfoodeja, ja ensimmäisen pelipöytäni valmistus!
Halpa-Hallia unohtamatta.
Sellaisia siis. Kyllä nyt kelpaa, laskuhumalakin tuntuu lähinnä apaattisen hilpeältä.
Paljon murheen hetkiä nykyisen parisuhteeni muodostamiseen liittyvistä myrskyistä. Tunteja katsoen How I met your motheria mustasukkaisuuden aiheuttamien sydänsurujen lievittämiseksi, monta gallonaa keskiolutta, superfoodeja, ja ensimmäisen pelipöytäni valmistus!
Halpa-Hallia unohtamatta.
Sellaisia siis. Kyllä nyt kelpaa, laskuhumalakin tuntuu lähinnä apaattisen hilpeältä.
Tuohan kuulostaa hyvältä nimitykseltä, taidan nimetä oman, jo yli 6 vuotta riihessään asuneen Riihitontun samaksi : D *nauraa*Usermaatra kirjoitti:Kämppis joka söis ryynimakkaraa aamiaiseksi, lounaaksi, päivälliseksi, illalliseksi ja iltapalaksi. Ei päästänyt muuten ääntäkään, aloin kutsumaan jäppistä Riihitontuksi.
Ollaan puoli vuotta oltu kämppiksiä ja kämppis on niinsanotusti "rikkonu jään" tasan nolla kertaa. Omaan aloitteeseeni kämppiksen vastaukset on aina äärimmäisen ympäripyöreitä. Mut ei viiti tän enempää alkaa dissaamaan, tullaan kuitenkin toimeen ja onhan se rauhallinen niin ei oo häiriötä.
Kuulostaa ihan multa, sit ku se sarja on kahesti katottu läpi onki miettimistä mikä auttais.Usermaatra kirjoitti:Tunteja katsoen How I met your motheria mustasukkaisuuden aiheuttamien sydänsurujen lievittämiseksi
Noniin ja mitäköhän mä täällä puol kahelta teen? Nukkumaan MARS!
Hän on puhunut.
-
Usermaatra
Ei sun osite satu olemaan Paalikatu 14 a 303 (huone a)?Goblinoid kirjoitti:Tuohan kuulostaa hyvältä nimitykseltä, taidan nimetä oman, jo yli 6 vuotta riihessään asuneen Riihitontun samaksi : D *nauraa*Usermaatra kirjoitti:Kämppis joka söis ryynimakkaraa aamiaiseksi, lounaaksi, päivälliseksi, illalliseksi ja iltapalaksi. Ei päästänyt muuten ääntäkään, aloin kutsumaan jäppistä Riihitontuksi.
Ollaan puoli vuotta oltu kämppiksiä ja kämppis on niinsanotusti "rikkonu jään" tasan nolla kertaa. Omaan aloitteeseeni kämppiksen vastaukset on aina äärimmäisen ympäripyöreitä. Mut ei viiti tän enempää alkaa dissaamaan, tullaan kuitenkin toimeen ja onhan se rauhallinen niin ei oo häiriötä.
Mun salmiakkilikööri loppui. Pitää venailla että neitokainen tulee baarista vielä. huhhuh. Väsyttää.
EDIT: Riihitonttuhan veti eräissä uudenvuodenjuhlissa kylmät, kysyin että eihän haittaa jos kutsun kavereita juomaan, niin henkilö totesi että "e-ei, k-k-kuhan saan v-v-välillä käydä vessassa... j-j-j-a elä sit pyydä mukaan... mä l-l-l-luen vaan ruotsia..."