Pääkaupunkiseudun Infinity
-
Der Dexter
Re: Pääkaupunkiseudun Infinity
Huomenna aka. Keksiviikkona voidaan alotella astetta aikasemmin, kuulemma porukka on lomilla kans, niin raidasin tommin avaimet.
Eli alotusta ei tarttte lykkiä sinnä päälle viiden, vaan ite aattelin jotain 13-14 akselilla valua paikalle ja rakentaa pelipöytä, niin voisin egtiä melkeen 3 kin peliä pelata jos niikseen menee pelit nopiasti...
Eli alotusta ei tarttte lykkiä sinnä päälle viiden, vaan ite aattelin jotain 13-14 akselilla valua paikalle ja rakentaa pelipöytä, niin voisin egtiä melkeen 3 kin peliä pelata jos niikseen menee pelit nopiasti...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Yes, multakin teoreettisesti just loppu projekti, niin voisin tulla paikalle kaheks. Mulla on kyllä Tommin kanssa pelatessa menny aina jonkin aikaa. Kolme peliä kuulostaa aika optimistiselta.
Möltti.
-
Der Dexter
Alkusäädöt infinityssä vie ihan törkeesti aikaa, valmiilla listoilla ja nopealla depolla saa yllättävän paljonkin aikaan...
Its tosin ei itsessään tue "fiksua" turnauspelaamista, sillä osa skenuista on aivan järkyttävän epätasapainossa toisiin nähden, joten sokkona listaa on tyhmä rakentaa => listat yms tulee yleensä tehtyä juuri ennen peliä, jolloin aikaa taas kuluu
Its tosin ei itsessään tue "fiksua" turnauspelaamista, sillä osa skenuista on aivan järkyttävän epätasapainossa toisiin nähden, joten sokkona listaa on tyhmä rakentaa => listat yms tulee yleensä tehtyä juuri ennen peliä, jolloin aikaa taas kuluu
Tää on ehkä hieman väärä ketju kysyä nämä kysymykset, mutta kun liittyvät tän päivän peleihin, niin kysyn kuitenkin!:)
1. Koskien Joannen tohtorointia (se jonka rerollasit 3 kertaa command tokenilla): Doctor säännöissä on requirementti: "The target must be Unconscious." Menikö väärin, vai tapahtuiko jotain mitä en tiiä? Oliko tämä vaan joku classified objective jolla piti tohtorin onnistua wippi rolli?
2. Linkissä oleva hakkeri hakkeroi: Eikö hakkeri putoa pois linkistä? Mun Hawwa hakkeri kaatui siihen arotettuun brainblastiin, mutta sen jälkeen iquana ampui vielä 5 ritarin linkkiä. EDIT: luin vähän sääntöjä, ja ilmeiseisti mm hakkerointi ja doctorointi yms on sallittua toimintaa linkissä, ilman että linkki hajoaa.
1. Koskien Joannen tohtorointia (se jonka rerollasit 3 kertaa command tokenilla): Doctor säännöissä on requirementti: "The target must be Unconscious." Menikö väärin, vai tapahtuiko jotain mitä en tiiä? Oliko tämä vaan joku classified objective jolla piti tohtorin onnistua wippi rolli?
2. Linkissä oleva hakkeri hakkeroi: Eikö hakkeri putoa pois linkistä? Mun Hawwa hakkeri kaatui siihen arotettuun brainblastiin, mutta sen jälkeen iquana ampui vielä 5 ritarin linkkiä. EDIT: luin vähän sääntöjä, ja ilmeiseisti mm hakkerointi ja doctorointi yms on sallittua toimintaa linkissä, ilman että linkki hajoaa.
Möltti.
- Dr. Icchan
- Viesti:
1. Jonna teknisesti oli unconscious, mutta Jonnalla on Valor: No Wound Incapacitation joka sallii toimia unconscious tilassa
2. Ei putoa linkistä. Ainoa mikä tiputtaa on entire orderit joilla ei ole movement labelia. (esim. supportwaret, speculative fire, suppressive fire...)
2. Ei putoa linkistä. Ainoa mikä tiputtaa on entire orderit joilla ei ole movement labelia. (esim. supportwaret, speculative fire, suppressive fire...)
Huudellaan nyt tännekkin, että osko täällä peliseuraa sunnuntaille?
Kui myös.
Hiljaisuudesta päätellen pelit pelataan tänä sunnuntaina sörnäisissä nuorisokeskus hapessa osoitteessa sörnäisten rantatie 31 Klo 12 alkaen.
Mä en ookaan Hapessa käyny. Voisin kyl kostonomaisin elkein tulla. Pitääkö mun tietää jotain?
Möltti.
Joo. Soita mulle kun oot alaovilla, niin tuun päästään sut sisään. Laitan sulle numeron YV:nä.
Moro, mulla olisi uunituore 200pts Tohaa-armeija, ja olisi kiva päästä pelaamaan. Ei oo aiempaa Infinity-kokemusta. Perussäännöt luettu ja olen jonkun verran youtubesta kattonu taisteluraportteja. Kiinnostaisiko jotakuta demota peliä?
- Dr. Icchan
- Viesti:
Joo, vaikkapa. Pääsetkö joku arkipäivä esim. N&T kerholle klo 17 maissa? Tuosta kerhoinfoa: http://www.nopat.fi/nopat-ja-taktiikka/kerhohuone/Oskarila kirjoitti:Moro, mulla olisi uunituore 200pts Tohaa-armeija, ja olisi kiva päästä pelaamaan. Ei oo aiempaa Infinity-kokemusta. Perussäännöt luettu ja olen jonkun verran youtubesta kattonu taisteluraportteja. Kiinnostaisiko jotakuta demota peliä?
Sunnuntaisin voi myös pelata sörnäisissä nuorisokeskus hapessa osoitteessa sörnäisten rantatie 31.Oskarila kirjoitti:Moro, mulla olisi uunituore 200pts Tohaa-armeija, ja olisi kiva päästä pelaamaan. Ei oo aiempaa Infinity-kokemusta. Perussäännöt luettu ja olen jonkun verran youtubesta kattonu taisteluraportteja. Kiinnostaisiko jotakuta demota peliä?
Pääsen, ke ja to käy mulle. Luin jostain kohtaa tätä ketjua aiemmin että teillä on noppia, markkereita, templateja yms itte paikalla? Väsäänkö listan valmiiksi vai otetaanko jotain muutaman ukon demotuksia?Dr. Icchan kirjoitti:Joo, vaikkapa. Pääsetkö joku arkipäivä esim. N&T kerholle klo 17 maissa? Tuosta kerhoinfoa: http://www.nopat.fi/nopat-ja-taktiikka/kerhohuone/Oskarila kirjoitti:Moro, mulla olisi uunituore 200pts Tohaa-armeija, ja olisi kiva päästä pelaamaan. Ei oo aiempaa Infinity-kokemusta. Perussäännöt luettu ja olen jonkun verran youtubesta kattonu taisteluraportteja. Kiinnostaisiko jotakuta demota peliä?
- Dr. Icchan
- Viesti:
Väsää lista valmiiksi, niillä muutaman ukon demotuksilla pystyy opettelemaan vain ihan perussääntöjä ja jos olet sääntiksen jo lukenut ja battlereppejä kattonu, niin ne pitäis olla sulla jo ihan hyvin hallussa. 200 pisteen pelissä alkaa jo enemmän tulemaan tutuksi muutkin sääntömekaniikat.Oskarila kirjoitti:Pääsen, ke ja to käy mulle. Luin jostain kohtaa tätä ketjua aiemmin että teillä on noppia, markkereita, templateja yms itte paikalla? Väsäänkö listan valmiiksi vai otetaanko jotain muutaman ukon demotuksia?
Selvä homma. Voisin ottaa puhelinnumerosi privaviestillä.Dr. Icchan kirjoitti:Väsää lista valmiiksi, niillä muutaman ukon demotuksilla pystyy opettelemaan vain ihan perussääntöjä ja jos olet sääntiksen jo lukenut ja battlereppejä kattonu, niin ne pitäis olla sulla jo ihan hyvin hallussa. 200 pisteen pelissä alkaa jo enemmän tulemaan tutuksi muutkin sääntömekaniikat.Oskarila kirjoitti:Pääsen, ke ja to käy mulle. Luin jostain kohtaa tätä ketjua aiemmin että teillä on noppia, markkereita, templateja yms itte paikalla? Väsäänkö listan valmiiksi vai otetaanko jotain muutaman ukon demotuksia?
Voi olla, että pääsisin kanssa sunnuntaina Sörnäisiin pelaamaan, mutta tällöin mukaan tulisi pari kaveria kattelemaan. Olisiko tämä ok?Moca kirjoitti:Sunnuntaisin voi myös pelata sörnäisissä nuorisokeskus hapessa osoitteessa sörnäisten rantatie 31.Oskarila kirjoitti:Moro, mulla olisi uunituore 200pts Tohaa-armeija, ja olisi kiva päästä pelaamaan. Ei oo aiempaa Infinity-kokemusta. Perussäännöt luettu ja olen jonkun verran youtubesta kattonu taisteluraportteja. Kiinnostaisiko jotakuta demota peliä?
Tämä erittäin ok. Tervetuloa!
- Dr. Icchan
- Viesti:
Ens sunnuntaina onki jotain ETC höttöä kerholla, ei vapaita pöytiä, ni mäki olisin sitten tulossa sunnuntaina happeen.
-
Der Dexter
mullakin olis sunnuntaina aikaa pelailulle, joten kait sitten happeen suunta. onko siellä tarpeeks maastoa tavallista useammalle pelaajalle?