Usermaatra kirjoitti:Ei sun osite satu olemaan Paalikatu 14 a 303 (huone a)?
Ei oo valitettavasti.
Nyt se on vissiin "odotellut aihetta loppytyöhön auktoriteeteilta" viimeiset puoli vuotta, mutta vaikea sanoa onko se päässyt mihinkään suuntaan sen suhteen vai onko se jäänyt johonkin tyhjäkäyntiin noiden opiskelujen kanssa. Nukkuu keskipäivän puolelle ja sitten datailee ja katselee sitcomeja aamuyöhön. Hiemanhan sitä toivois hepulle et sais sen lopputyönsä valmiiks niin pääsis joskus sen työnkin ääreen ja parempaa leipää pöytään. Mutta mikäs siinä jos elämä maistuu noinkin vuosi toisensa jälkeen, enpä minä ole tuomitsemaan.
Ite kyllä alkaisin vaan mökkihöperöitymään moiseen elämään.
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Ulkona paistaa aurinko. Parasta! Otin itseäni niskasta kiinni ja puskin ulos kävelemään hankien peittämään luontoon epäinhimillisestä pakkasesta huolimatta. Kaunista oli ja on. Vaikka talveen alkaakin jo hiljalleen väsyä, on myönnettävä että hiljaiset rannat ja lumeen kiedotut puut antavat rauhaa ja rentouttavat. Nyt voinkin siiselöityä loppupäivän kaakaon kanssa ja ehkä nyt jo sitten _oikeasti_ tarttua niihin koulujuttuihin.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Gilaelin kirjoitti:Ulkona paistaa aurinko. Parasta! Otin itseäni niskasta kiinni ja puskin ulos kävelemään hankien peittämään luontoon epäinhimillisestä pakkasesta huolimatta. Kaunista oli ja on. Vaikka talveen alkaakin jo hiljalleen väsyä, on myönnettävä että hiljaiset rannat ja lumeen kiedotut puut antavat rauhaa ja rentouttavat. Nyt voinkin siiselöityä loppupäivän kaakaon kanssa ja ehkä nyt jo sitten _oikeasti_ tarttua niihin koulujuttuihin.
Nyt siihen vasta alkaa tottua. Niin, onhan tätä 'kylmää ja kamalaa' ollut ehkä jo kuukauden melkein.
Gilaelin kirjoitti:Ulkona paistaa aurinko. Parasta! Otin itseäni niskasta kiinni ja puskin ulos kävelemään hankien peittämään luontoon epäinhimillisestä pakkasesta huolimatta. Kaunista oli ja on. Vaikka talveen alkaakin jo hiljalleen väsyä, on myönnettävä että hiljaiset rannat ja lumeen kiedotut puut antavat rauhaa ja rentouttavat. Nyt voinkin siiselöityä loppupäivän kaakaon kanssa ja ehkä nyt jo sitten _oikeasti_ tarttua niihin koulujuttuihin.
Vai sellaista siellä susirajan takana. Täällä länsirannikollapa on paistanut aurinko jo monen päivän ajan. Oikein mukava sää siis pakkasineen kaikkineen.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Meikä on 7400 sivustaseuraaja. Kun painoin viimeistä sivua oli 'katsotut' plakkarissa 7399. Ou jee. \o/
Join melkein puoli pulloa rommia. Tarkemmin voin sit kirjoitella joskus. Oli hämmentävää, myös siistiä, myös vähän että 'öö' ja 'o-ou'.
Siistiä oli kyl.
Nyt kai ehkä vähän buffya ja ostin huulirasvaa. Menee ihan paskaks tuolla pakkasessa.
Sit tyypit valittaa uusista ETC-kompeista - meilläpä ens Ostiumissa ei pelata mitään stn:n ETC:tä ja kun virallisesti ei voi tämmösiä huudella niin huutelen nyt sit epävirallisesti kun tää on epävirallinen känniketju. :D Meillä on hyvät kompit ja meiningit! Ei lasketa mitään paskoja VP:itä vaan pelkkiä objektiiveja ja kill pointeja ja nekin lasketaan lipuista ja kenraalintaposta ja lipuilla voi pelkästään hallita objektiiveja ja on hyvät kompit ja saa tulla parina pelaamaan jos haluaa. Ja sit Gila saa ne 60 ampujaansa ja 3200 maalattuja tonttuja tulee ihan helposti. Ihan. *****. Helposti. Piece of cake. Ja kaikilla on hauskaa ja miks tyypit valittaa kompeista - ei sitä ETC:tä tarttee pelata.
Trololoo ja tahon tehdä siitä biisistä transkription.
-33 astetta pakkasta. Mulla vapaa viikonloppu, voi harmi kun ei nyt tartte lähteä minnekään :)
Eilen tuli kapalevykin, tilasin parikymmentä A4-kokoista arkkia 5mm levyä. Pääsee askartelemaan rättipäille Force on Forceen taloja, mikäs sen mukavampaa puuhastelua paukkupakkasilla. Nuokin joutui tilaamaan ruotsalaisfirmalta kun suomalaisilta ei oikein löytynyt mistään järkevänhintaisena vaihtoehtona (tuolla 99 senttiä arkki, ei postikuluja), ja paikallinen askarteluliike ei tuntenut moista, balsaa koettivat sieltä tyrkyttää :)
Diogenes kirjoitti:-33 astetta pakkasta. Mulla vapaa viikonloppu, voi harmi kun ei nyt tartte lähteä minnekään :)
Eilen tuli kapalevykin, tilasin parikymmentä A4-kokoista arkkia 5mm levyä. Pääsee askartelemaan rättipäille Force on Forceen taloja, mikäs sen mukavampaa puuhastelua paukkupakkasilla. Nuokin joutui tilaamaan ruotsalaisfirmalta kun suomalaisilta ei oikein löytynyt mistään järkevänhintaisena vaihtoehtona (tuolla 99 senttiä arkki, ei postikuluja), ja paikallinen askarteluliike ei tuntenut moista, balsaa koettivat sieltä tyrkyttää :)
Diogenes kirjoitti:-33 astetta pakkasta. Mulla vapaa viikonloppu, voi harmi kun ei nyt tartte lähteä minnekään :)
Risen 2 ennakkotilattu. Huhtikuussa siis ostamaan rommipullo piraattiteemaisen pelin aloittamisen kunniaksi. Niin ja sen että Piranha Bytesiltä tulee jälleen Gothicien manttelia kantava roolipeli.
Rune, mikä on rommisuosituksesi? Itse olin ajatellut Havana Clubia.
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Goblinoid kirjoitti:Risen 2 ennakkotilattu. Huhtikuussa siis ostamaan rommipullo piraattiteemaisen pelin aloittamisen kunniaksi. Niin ja sen että Piranha Bytesiltä tulee jälleen Gothicien manttelia kantava roolipeli.
Rune, mikä on rommisuosituksesi? Itse olin ajatellut Havana Clubia.
Captain Morgan. 'nuff said.
Jos lähialkosta saa Santa Mariaa niin se on halpaa ja menee alas. :) Lantrattuna tosin siedettävämpää. Vanha kunnon kapteeni menee alas hyvin raakanakin. Ja se on minun mielestäni paljon sanottu.