Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö
Tuo pisteytys voisi olla parempi tosin kun skenut menee randomisti niin välttämättä arpaonni ei mene tasan noiden pisteiden osalta johtuen juurikin skenuista. Mutta mitä muut ovat mieltä?
Niin ja kahta kertaa perätysten ei sitten pelailla sitä samaa skenua ;) Eli tod näks 2 skenua on pois laskuista jo kun noppaa heitetään pelin alkuun (eli oma ja vastustajan edellinen skenu ellei sitten molemmat ole viimeksi pelanneet samaa skenaariota). Että kyllä tuohon vaihtelua tulee.
Niin ja kahta kertaa perätysten ei sitten pelailla sitä samaa skenua ;) Eli tod näks 2 skenua on pois laskuista jo kun noppaa heitetään pelin alkuun (eli oma ja vastustajan edellinen skenu ellei sitten molemmat ole viimeksi pelanneet samaa skenaariota). Että kyllä tuohon vaihtelua tulee.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Muuten hyvä lista Jarkko, mutta kuka noista on Malekith? Tai joku muu wannabe angst anti-supersankari?
Onko kellään muuten 40mm baseja ylimääräisenä lojumassa? Mie tartten kun veitsikin on niin huonossa jamassa, että ei plasticardi oikein tahdo leikkaantua. Saisi edes suoran viivan, niin olisi edes jokin asia kunnossa.
Onko kellään muuten 40mm baseja ylimääräisenä lojumassa? Mie tartten kun veitsikin on niin huonossa jamassa, että ei plasticardi oikein tahdo leikkaantua. Saisi edes suoran viivan, niin olisi edes jokin asia kunnossa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Malekit luottaa minuun joten mun ei tarvii luottaa häneen. Mä muutenkaan noita spessuja tarvii :D Eli silti Tullarista (ja tupla frenzyä) mietein exeihin mut ei sovi pisteisiin. Tahtoo kuitenkin veripadat.
Toisaalta nyt ois hauska tilaisuus testailla noita spessuja mm Maluksen johtamaa ritariporukkaa ja tai Morathikin ois kova viskoon taikoja isoilla plussilla. Mun tarvii kyl vielä laskeskella "full cavalry" listakin. Ja Druchii netistä sain kyl virikkeitä kunnon monstersmäshiinkin. 6-7 monsteria vois olla hauska testata....
Toisaalta nyt ois hauska tilaisuus testailla noita spessuja mm Maluksen johtamaa ritariporukkaa ja tai Morathikin ois kova viskoon taikoja isoilla plussilla. Mun tarvii kyl vielä laskeskella "full cavalry" listakin. Ja Druchii netistä sain kyl virikkeitä kunnon monstersmäshiinkin. 6-7 monsteria vois olla hauska testata....
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Spessua vaan kehiin on minun valintani, kerrankin jotain erilaista niin vedetään sitten kunnolla. No onhan suurin osa spessuista toki vähän mitä on mutta mitäpä tuo, en voittaisi kuitenkaan =D Viimeksikin floppasin liskoja vastaan vaikka piti olla viellä helpohko peli (kaik men perseelleen maastoista lähtien).
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
-
Henkka1986
parempi voitti sillon =) haahhaahhaha juu itte ajattelin jotain spessua listaan kanssa
Slann Banner of Discipline, Book of Ashur, The Egg of Quango, Reservoir of Eldritch energy, Soul of Stone, Harmonic Convergence, Focus of Mystery, High Magic, BSB 550
Priest lvl 2, Scroll, Lore of Beasts 125
Priest lvl 2, Cube, Lore of Beasts 130
40x Saurus Spears, FC 470
10xSkink Skirmisher 70
10xSkink Skirmisher 70
10xSkink Skirmisher 70
10xSkink Skirmisher 70
30x Temple Guard FC, Razor Banner 495
6x Chameleon Skinks 78
6x Chameleon Skinks 78
5x Terradon 175
5x Ripperdactyl 200
8x Kroxigor, ancient 410
Total: 2996
Priest lvl 2, Scroll, Lore of Beasts 125
Priest lvl 2, Cube, Lore of Beasts 130
40x Saurus Spears, FC 470
10xSkink Skirmisher 70
10xSkink Skirmisher 70
10xSkink Skirmisher 70
10xSkink Skirmisher 70
30x Temple Guard FC, Razor Banner 495
6x Chameleon Skinks 78
6x Chameleon Skinks 78
5x Terradon 175
5x Ripperdactyl 200
8x Kroxigor, ancient 410
Total: 2996
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
- ArkkiError
Nyt jo päänsärkyä noista listoista..=.=
Mutta we shall see what happens. :D
Mutta we shall see what happens. :D
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
-ArkkiError
Montako tarvisit?El Capitan kirjoitti:
Onko kellään muuten 40mm baseja ylimääräisenä lojumassa?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Paljon. Onko mulla tuossa jotain 30 ogrea ja baseja löytyy 10:lle. Varmaan käyn tilaamassa Raukkikselta huomenna lisää. Hätätapauksessa otan pahvin esiin.Hapid kirjoitti:Montako tarvisit?El Capitan kirjoitti:Onko kellään muuten 40mm baseja ylimääräisenä lojumassa?
- Sinitähti
- Sinitähti
jaa no sitten. ittellä olis ollu muutama ylimääräinen mutta jos parikytä tarvit ni kannattaa melkeen jo tilata kun gw:ltäkin saa 4e:lla 5kpl.
Empä nyt kyllä tiedä tuosta lisko listasta oikein...
Hieman liikaa tarjolla irtopisteitä skinkkien, terradonien sekä ripperdactylien osalta (vaikea yrittää pitää hengissä kaikkea, vaikka nämä yksiköt ovatkin uhrattavissa tarpeen mukaan). Kahden viimeisen sijaan tilallle saisi jo kivan saurus boxin.
Saakos muuten slanni olla kenu kun on bsb? Mietein että skinkki kenraalina ei välttämättä ole se paras mahdollinen optio.
Sausboxilla keihäät on vähän niin ja näin, teho laskee heti kun ensimmäinen saurus kuolee, chargessakaan et saa keihästen tuomaa bonusta eli iskeä sieltä 4 rivistä, hand weapon & shield saattaisi siis olla parempi.
Skinkki pappien 2.lvl tarpeellisuus mietityttää, signaturet kun kuitenkin haluat molemmille. Transmutation on sitten tietty oikeassa paikassa todella hyvä mutta näistä saatavilla pisteillä saisi jo miltein scarin listaan.
Mutta juu, osaa tuo lista olla kyllä ilkeä jos vain osaa pelata sillä, skinkit aika ratkaisevassa roolissa tai niiden oikein/väärin peluutus ratkaisee paljon. Harkitsisin kuitenkin toisen saurusboxin ottamista jos olisi oma lista, ei ole minun lista joten tee niinkuin itse parhaaksi näet.
Mitäs nämä slannin ittemit ovat sekä mikä tuo skinkin cube on?
Jos sitä saisi tänään omasta listasta myös koevedoksen aikaiseksi.
Hieman liikaa tarjolla irtopisteitä skinkkien, terradonien sekä ripperdactylien osalta (vaikea yrittää pitää hengissä kaikkea, vaikka nämä yksiköt ovatkin uhrattavissa tarpeen mukaan). Kahden viimeisen sijaan tilallle saisi jo kivan saurus boxin.
Saakos muuten slanni olla kenu kun on bsb? Mietein että skinkki kenraalina ei välttämättä ole se paras mahdollinen optio.
Sausboxilla keihäät on vähän niin ja näin, teho laskee heti kun ensimmäinen saurus kuolee, chargessakaan et saa keihästen tuomaa bonusta eli iskeä sieltä 4 rivistä, hand weapon & shield saattaisi siis olla parempi.
Skinkki pappien 2.lvl tarpeellisuus mietityttää, signaturet kun kuitenkin haluat molemmille. Transmutation on sitten tietty oikeassa paikassa todella hyvä mutta näistä saatavilla pisteillä saisi jo miltein scarin listaan.
Mutta juu, osaa tuo lista olla kyllä ilkeä jos vain osaa pelata sillä, skinkit aika ratkaisevassa roolissa tai niiden oikein/väärin peluutus ratkaisee paljon. Harkitsisin kuitenkin toisen saurusboxin ottamista jos olisi oma lista, ei ole minun lista joten tee niinkuin itse parhaaksi näet.
Mitäs nämä slannin ittemit ovat sekä mikä tuo skinkin cube on?
Jos sitä saisi tänään omasta listasta myös koevedoksen aikaiseksi.
slanni saa olla sekä kenraali että bsb armybook s. 86 "A Slann Mage-Priest with the battle standard can still be your army´s General". olihan tämä mulla edellisessäkin liigassa kenu vaikka eri kirja olikin.
Banner of Discipline: +1ld
Book of Ashur: +1 castiin ja dispellaukseen
The Egg of Quango: one use only. muna rikotaan ennen lähitaistelua, nimeän unitin base kontaktissa ja sitte heitetään noppaa paljoko ottaa iskua.
Reservoir of Eldritch energy: vastustajan magic vuoron lopussa mä voin varastoida käyttämättömän dispel nopan omaan pooliini. omalla magic vuorolla +2 heitolla saan nopan omaan pooliini.
Soul of Stone: miscasti heitossa voin halutessani lisätä tai vähentää noppaheitossani yhden.
Harmonic Convergence: heitän kahta ylimääräistä noppaa slannillani channeloidessa power ja dispel noppia eli heitän periaatteessa kolmella.
Focus of Mystery: loremaster
toisin sanoen slannini on Super Slanni!
Banner of Discipline: +1ld
Book of Ashur: +1 castiin ja dispellaukseen
The Egg of Quango: one use only. muna rikotaan ennen lähitaistelua, nimeän unitin base kontaktissa ja sitte heitetään noppaa paljoko ottaa iskua.
Reservoir of Eldritch energy: vastustajan magic vuoron lopussa mä voin varastoida käyttämättömän dispel nopan omaan pooliini. omalla magic vuorolla +2 heitolla saan nopan omaan pooliini.
Soul of Stone: miscasti heitossa voin halutessani lisätä tai vähentää noppaheitossani yhden.
Harmonic Convergence: heitän kahta ylimääräistä noppaa slannillani channeloidessa power ja dispel noppia eli heitän periaatteessa kolmella.
Focus of Mystery: loremaster
toisin sanoen slannini on Super Slanni!
Tässä nyt oma ensimmäinen 10min luonnostelma, vaihtoehtoisesti balthasar ja grand master voi vaihtua Franziin ja isoon maagiin. Myös laser vaunu houkuttaisi ottaa mukaan kuin myös hurricanum ja hellblaster sekä velhon metsästäjä...
Katsotaan miten saadaan kaikki mahtumaan. Kolmas tykkikään ei olisi välttämättä paha tuohon listaan.
Katsotaan miten saadaan kaikki mahtumaan. Kolmas tykkikään ei olisi välttämättä paha tuohon listaan.
LORD
Balthasar Gelt 360.pts
Grand Master 247.pts
-Barded Warhorse, Full Plate Armor, Shield, Runefang, Dragonbane Gem
HEROES
BSB 140.pts
-Sword of might, Full plate armour, Shield, Warhorse, dragon helm, Luckstone
Batle Wizard 90.pts
-Dispel Scroll, Lore of Death
Warrior Priest 120.pt
-AoMI, GW
CORE
19*Knightly Orders (IC) 520.pts
-FC, Standard of Dicipline
10*Handgunner 90.pts
48*Halberdiers 318.pts
-FC
SPECIAL
Great Cannon 120.pts
Great Cannon 120.pts
6*Demigryph Knight 368.pts
-Musicant, Standard Bearer
RARE
Steam Stank 250.pts
Steam Stank 250.pts
Total:2993.pts
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Miksi Ville teki taas ratsuväkilistan? Mie muistan puhetta jostain jalkaväestä.
- Sinitähti
- Sinitähti
Juu jalkaväki kiinnostaisi kyllä kun olisi ne 120 spearmenia maaleissa... Eipä tota jalkaväkeä ole maaleissa kuin nuo hilparit ja greatswordit ja jotain muuta pientä. Eli ei hirveästi jalkaväellä mällätä. Eikä tuo nyt viellä mikään lopullinen lista ole sentään vaan 10.min pikavedos vain. Lentäviä pegasus sankareita olen myös miettinyt, tosin hinta/laatu suhde on suht kuraa kylläkin muttei silti estä pelaamasta niitä.
Olisit tyytyväinen että tuolla on nuo hilparit ja handgunnerit ettei core ole pelkästään ratsuväkipainoitteinen kuten se voisi hyvinkin olla.
Mutta ideoita saa vapaasti heittää, yritetään poimia niistä sitten jotain tohon listaan.
Olisit tyytyväinen että tuolla on nuo hilparit ja handgunnerit ettei core ole pelkästään ratsuväkipainoitteinen kuten se voisi hyvinkin olla.
Mutta ideoita saa vapaasti heittää, yritetään poimia niistä sitten jotain tohon listaan.
samat ic ritarit liigasta toiseen, runefang ja tankkeja. ja mulle ruikutettiin joskus jostain organ guneista.
no on tuolla sentään noi hilparit, balthasar sekä kuuden poppii demejä. paha lista, kyl mun liskoja viedään ku vierasta sikaa, taidan varmaan haudata tuon listani ja miettiä jtn iiiiihan muuta.
no on tuolla sentään noi hilparit, balthasar sekä kuuden poppii demejä. paha lista, kyl mun liskoja viedään ku vierasta sikaa, taidan varmaan haudata tuon listani ja miettiä jtn iiiiihan muuta.
mutta mikset kokeilis kerranki jtn ihan muuta?
proxytat jostain flagellantteja ja sinne se priesti ja sitte iso horde isoja miekkoja ja sitte vaikka se franz ku sulla sekin on kerran maalattuna.
proxytat jostain flagellantteja ja sinne se priesti ja sitte iso horde isoja miekkoja ja sitte vaikka se franz ku sulla sekin on kerran maalattuna.
- ArkkiError
Toivottavasti kaaoksen jumalat ovat puolellani. :D Muuten peleistä tulee aika lyhyitä. :DD (Kun listoja katsoo. :DD )
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
-ArkkiError
-
Henkka1986
juu ja ei oo edes kaaoksen listaa viel =)
No eipäs Terrori, noi sun plaguelautat, beastit, kestävät ja liikkuvat kanuunatkaan mitään heppoisia ole. Ja guo on aina guo vaikka nyt tykkiä enemmän pelkääkin.
Inhottavan oloinen toi lisko lista. Liikaa noita saamarin skinkkejä. Ei tykkää yhtään. Lippuskenussa tosin riittää, kun tiputtaa slannin. Taitaa siinä kohtaa mennä breikpointti. Mut eriasia tietty sen pudottaminen. Mites muuten nykyisessä menee toi slanni+templeguard? Immune psykology, stubborn vai peräti unbreakable??? 2 wyssania on kova juttu jo valmiiksi kestäville ja iskeville sauruksille. Joo-o joo-o. Katotaas vieläkö Hapid pelaa liskoilla kääpiö nurkkapeliä :D Hitto, kun en taas muista yhtään tota nykystä high magicia. Tarvii hiukka selvittää. Mutta missä on lord kroakit ja tittotekkoekkopekkopökkö pööt? Lentoliskoja kuitenkin on listassa. Samoin kroksit lyö kovaa jos vaan ehtivät. Ei huono lainkaan.
Runtin empire ei siis yllättänyt ketään. Katotaas jos kolmas kerta todensanois ritareilla :D On taas tankkia ja tykkiä. Toisaalta tykillä ei juurikaan tuhota yksiköitä. Ja nehän on nyt kokonaan tiputettava jos mielii pisteille. Miks et käytä hellblasteria, kuitenkin monet suosii. Tai muita? No nuo sopii mulle. Ammut taas kerran tai kaks ja sit loppu kohteet, kun ritarien on jo mentävä jos haluu lanceboonukset. No kuten sanoin ehkä kolmas kerta...Balthasar hmm olikos se metalli velho. Ei muista. Ja jotain muuta boonusta taisi saada taikuuteen. Tarvii hiukan sitäkin selvitellä. Tuossa listassa on taas se sama ongelma kuin aiemminkin....
Joo-o. Kyllä toi mun lista taitaa aikalailla tuollainen olla. Hiukka vielä mietityttää pari itemi valintaa. Kun nyt noista spessuista on puhetta ollu, niin kovasti houkuttais kunnon khaine teema. Toistensa vihaajat Morathi ja Crone kentälle. Morathilla sais kyllä valikoimaa noihin loitsuihin (dark, shadow ja death. joko yhdestä kaikki tai kahdesta) samoin castingiin lev 4+D3 (ja darkiin vielä +1päälle) on ilkeetä. Ja Crone tappaa kaikki. 8-10 S10 hittiä kaikilla rerolleilla :D Siistii!! Tule tankki tule guo tule ketä vaan.....
No Henkka omaa aihiota vaan kehiin. Demoniprinssiä ja nurglen warruja. Mutta ongelma, kovawardinen tzeench vai nurgle prinssi?? Tai ole kovis ja lähet trogin kanssa liikkeelle. Peikko horde coressa on kovaa.
MUTTA MISSÄ ON BRETONNIA??
Inhottavan oloinen toi lisko lista. Liikaa noita saamarin skinkkejä. Ei tykkää yhtään. Lippuskenussa tosin riittää, kun tiputtaa slannin. Taitaa siinä kohtaa mennä breikpointti. Mut eriasia tietty sen pudottaminen. Mites muuten nykyisessä menee toi slanni+templeguard? Immune psykology, stubborn vai peräti unbreakable??? 2 wyssania on kova juttu jo valmiiksi kestäville ja iskeville sauruksille. Joo-o joo-o. Katotaas vieläkö Hapid pelaa liskoilla kääpiö nurkkapeliä :D Hitto, kun en taas muista yhtään tota nykystä high magicia. Tarvii hiukka selvittää. Mutta missä on lord kroakit ja tittotekkoekkopekkopökkö pööt? Lentoliskoja kuitenkin on listassa. Samoin kroksit lyö kovaa jos vaan ehtivät. Ei huono lainkaan.
Runtin empire ei siis yllättänyt ketään. Katotaas jos kolmas kerta todensanois ritareilla :D On taas tankkia ja tykkiä. Toisaalta tykillä ei juurikaan tuhota yksiköitä. Ja nehän on nyt kokonaan tiputettava jos mielii pisteille. Miks et käytä hellblasteria, kuitenkin monet suosii. Tai muita? No nuo sopii mulle. Ammut taas kerran tai kaks ja sit loppu kohteet, kun ritarien on jo mentävä jos haluu lanceboonukset. No kuten sanoin ehkä kolmas kerta...Balthasar hmm olikos se metalli velho. Ei muista. Ja jotain muuta boonusta taisi saada taikuuteen. Tarvii hiukan sitäkin selvitellä. Tuossa listassa on taas se sama ongelma kuin aiemminkin....
Joo-o. Kyllä toi mun lista taitaa aikalailla tuollainen olla. Hiukka vielä mietityttää pari itemi valintaa. Kun nyt noista spessuista on puhetta ollu, niin kovasti houkuttais kunnon khaine teema. Toistensa vihaajat Morathi ja Crone kentälle. Morathilla sais kyllä valikoimaa noihin loitsuihin (dark, shadow ja death. joko yhdestä kaikki tai kahdesta) samoin castingiin lev 4+D3 (ja darkiin vielä +1päälle) on ilkeetä. Ja Crone tappaa kaikki. 8-10 S10 hittiä kaikilla rerolleilla :D Siistii!! Tule tankki tule guo tule ketä vaan.....
No Henkka omaa aihiota vaan kehiin. Demoniprinssiä ja nurglen warruja. Mutta ongelma, kovawardinen tzeench vai nurgle prinssi?? Tai ole kovis ja lähet trogin kanssa liikkeelle. Peikko horde coressa on kovaa.
MUTTA MISSÄ ON BRETONNIA??
Peli on peli. Voi mennä hyvinki