"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (Huom. muutos!)

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

El Capitan
Peliporukkavalvoja

Re: Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (ALKAA 23.1.15)

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Kardinaali kirjoitti:Millä Codexilla anton sit oikeen pelaa? Eiks DA saanu just uuden uunituoreen kirjan mis pitäis olla kaikkea hyvää matskua?
Vanhallahan mie pelailen. Musta on tosi epäurheilijamaista vaihtaa kesken leikin sääntöjä. Jos aloitetaan joku tämänkaltainen prokkis, niin minun puolestani edikka saa vaihtua kesken kaiken, mutta säännöt leikissä ei. Näin minä ajattelen.

+ Kirja ilmestyy googleen viiveellä ja ainakin minun taitojeni ulottumattomissa alkaa olemaan jo iso liuta kirjoja. Fabaan on helppo löytää, mutta tää 40k on ihan tyhmä peli kun ei tee leikkiä joko helpoksi tai nätiksi. Mun IG, Örkki ja Tyrkkykodexit on ihan hirveitä. Hrrr... Pitää kopipasteta Wordiin ja siivota vähän ulkoasua miellyttävemmäksi.

++ Se uusi kirjanen on kuitenkin huono. Vanhassa vara parempi. Aina ollut, aina tulee olemaan. Niin. Aivan. Juuri näin. Mitään uutta tarvita kun vanha oli täydellinen. Joo.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

No niin. Kuten tuo uusin viestiketju kertoo, kauppa lähtee. Asia mitä hetken pelännyt. No ei auta jäädä silti tuleen makaamaan. Mutta mutta kauppa ollu kuitenkin aika keskeinen paikka kamppiksen peleille. Eli nyt pitää sit jatkossa varautua pelaamaan olkkareissa tms. Jotta homma jatkuu loppuun ja muutenkin. Niin väki vois heitellä inffoo siitä missä voi pelailla. Mullahan on tilat pelata vaikka kahdella isolla pöydällä. Mut kuten kaikki tietää. Tänne ei tulla kävellen tai ohi mennen. Joten keskustan tuntumassa olevat jeesikää jos joku tarvii pelipaikkaa. Meille sopii tulla pelaamaan kyllä kun vaan ajoissa hommma sovitaan. Monesti kyllä onnistuu lyhyelläkin varoajalla. Et kysykää rohkeesti voiko tulla.
Mutta et skene pysyy pystyssä niin kertokaa kellä on kotonaan pelimahdollisuus. Ja onko se "lainattavissa"muiden käyttöön. Eli pidetään homma yllä ja katotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Miulla on muutto edessä lähiaikoina isoon kolmioon, johon on suunnitelmissa saada edes jonkinlainen pelipöytä aikaiseksi. Mulla on ikävä niitä aikoja kun pystyi pelaamaan Megamania vihollisen vuorolla. Tätä unelmaa odotellessa satunnaisesti voin tarjota pelipaikkaa vanhempieni luota. Koulun ja töiden jatkuessa parhaimpana pelipäivänä toimisi sunnuntai. Uusi Koivisto on keskustasta 10min, niin sinne voi paikalliset saapua vaikka kävellenkin. Taksi maksaa ja podi mishäppää kuitenkin.

Myös liigan jatkuvuudesta siihen Villen ehdottamaan 2500p voisi tulla huutoa. Tanelilta, Terolta, Pätkältä, Pekalta ja Tomilta en ole minä ainakaan kuullut mitään virallista tietoa tai lottoriviä. Itse soisin tämän näkevän jo loppunsa. Alkaa kyllästyttää ainainen DA samalla listalla, samoja listoja vastaan. Kaipaa vaihtelua ja päätöstä asioille. 1250p on hyvä loppukiessi. Tai sitten se mega yhteinen lohko 1500p viimeiseksi finaaliksi. Ei suuremmin väliä mulle.
- Sinitähti
AutumnWizard

Viesti Kirjoittaja AutumnWizard »

Minun luona voi myös pelata. Pöytä (6x4) tulee pystyyn olohuoneeseen ja maastoa on tarpeeksi (koko ajan rakentelen lisää). Paikkana on Koivula, joten kovin kaukana keskustasta ei olla. Hieman etukäteen kun kyselee (että ehdin heittää suurimmat sotkut sängyn alle piiloon) niin pääsee hyvin pelaamaan. Jos ei vielä tiedä osoitetta niin yv tai muu viestintäkeino tepsii (ei tosin telepatia).
Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade »

Myös liigan jatkuvuudesta siihen Villen ehdottamaan 2500p voisi tulla huutoa. Tanelilta, Terolta, Pätkältä, Pekalta ja Tomilta en ole minä ainakaan kuullut mitään virallista tietoa tai lottoriviä.
Matka 2500 pisteeseen 250 paloissa on kyl pitkä.. :p 1250 sopii mulle. 1500 on kans ok, niinku aluksi oli puhettaki. Oon tykänny tosi kovasti kaaoksella pelaamisesta ja siitä, kuinka liiga on aktivoinu ihmisiä pelaamaan. Toivon vaan, että kun liiga loppuu niin pelit jatkuu ja pääsen matsaamaan "uusia" naamoja vastaan esim Grey Knighteilla :)
Make love, not peace.
syrja

Eiköhän me nyt pidetä rajana tuo 1500p. Katotaan jatkossa/seuraavassa sit vaikka isompia listoja. Mutta mitä mieltä mennäänkö näin loppuun asti? Vai hypätäänkö 1250 yli ja vedetään 1500p kaikki samassa korissa?
Merkkaillaas toi viimeisinkin tulos
Boreas

Viesti Kirjoittaja Boreas »

Molempi parempi tänne. Kun sanoin että itele sopii vaikka 2500 pistettä en tietenkään tarkoittanut että sinne asti PITÄÄ mennä. Mutta tosiaan mulle sopii se että mennään 1250 ja sitten 1500 tai tuo syrjän ehdottama megafinaali 1500 pistettä ja skipataan 1250 kiessi. Tulin liigaan pelaaman, kertokaan vaan millä koolla pelataan niin pelataan.

Mitä tulee pelitiloihin niin olen kyllä tekemässä kenttää mutta pöydät puuttuu eli lattialla joutuisi olemaan ja alustakin on vielä niin pahasti kesken että meikällä ei kyllä ole pelipaikkaa tarjota.....vielä.

Sivunote: Onko kokonaispistemäärä ihan päivitettynä kun tällä hetkelä allekirjoittanut on kolmantena? Heti noiden (juusto XD) Jarkkojen jälkeen
DeathWatch! Represent!! We are here to fetch recaf
syrja

On se päivitetty. Mut tuossahan ne on lohkoittain. Ja sulla on enempi pojoja nyt kuin mulla. Lyön sit kierroksen päätteeks uusiks nippuun kun lohkojako on selvä. Kuten edellisen kierroksen jälkeen. Kommentteja ootellaan muiltakin. Muuten mennään alkuperäisten suunnitelmien mukaan. Antti vois laittaa sen jenginsä hiljalleen
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Hypätään 1250p ja ollaan kaikki yhtä suurta perhettä. Mulla on ikävä pelejä Anttia vastaan.
- Sinitähti
AutumnWizard

Joo, hypätään vaan tämän kierroksen jälkeen suoraan 1500 pisteeseen. Siihen on hyvä lopettaa.
Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade »

1250 skippaaminen passaa mulle.

Semmonen tuli mieleen, että pitäiskö ennen viimeistä kiessiä tehdä lohkojako keskiarvojen perusteella? Siis kokonaispistemäärä jaettuna pelattujen pelien määrällä. Olis mun mielestä reilumpi sitte kivasti ja jotenki sopiva "semi-finaali".

Hetkinen, vai oliko meininki että viimeisellä kierroksella ei ole lohkoja? Kestää taas semmonen 7 viikkoa sopia kaikki pelit :p
Make love, not peace.
syrja

Niin se oli ajatus, et kaikki ois sit samassa lohkossa. Sillä tavalla tää loppuu kivasti tänä vuonna. Tarvii huomioida et tää tonnin kiesikin on viel kesken :D

tarvii kattoo tota keskiarvo juttuu. Tuoko se minkälaisen kokonaisnäkymän
syrja

No niin. Mitä väen kanssa puhellut ja mitä tännekin kommentoitu. Niin muutetaan hommaa niin, että skipataan 1250p kierros. Ja 1500p kierroksessa kaikki on taas samassa lohkossa. Saadaan kiva finaalikierros.

Nyt vaan sitten pelaamaan nämä 1000p kierroksen pelit. Niin päästään vetämään loppurutistus. Mites Tomi ja Tero, onkos pelejä suunnitelmissa? Samoin Antti, jolta muuten puuttuu vielä listakin.
Ookami_Tez

Re: Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (Huom. muutos!)

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

Täytyy kyl myöntää että mulla ei kyl nyt löydy enää oikeen inspiraatiota. 40k muutenkaan oikeen maistunut hyvään aikaan, joten jatkakaa mielummin ilman mua niin saatte homman kasaan. Ettei tarvi mun juusto unboundin kanssa pelata : P

Kiitokset kuitenkin pelatuista peleistä. Nyt vaan ei jaksa figuttamisen keskittyminen riittää sinne asti.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
syrja

Okei. Vähän tuota tässä haistelinkin. Ei mitään sota vaatii uhreja. Tero kun ei ole pelannut tällä kierroksella vielä peliäkään. Niin putoo vaan näppärästi pois, sen suuremmin pisteitä tms juttuja sekoittamatta. Eli tässä tapauksessa alalohkolaiset ei saa "ilmaisia" luovari pojoja Terolta.
Boreas

Viesti Kirjoittaja Boreas »

Tämä selevä. En sitten hätistele sinua Tero enempää. Ja jos kerran skipataan 1250 pistettä niin joku saa luvan kirjoittaa tarinan pätkää joka selittää moisen äkillisen mobilisaation XD <---paska vitsi.
DeathWatch! Represent!! We are here to fetch recaf
syrja

No niin tilanteet elää ja miestä kaatuu. Antti hyppää myös kelkasta pois. Eli tästä kierroksesta tuleekin (ehkä) nopea. Ylälohkossa on enää mun ja Pekan peli jäljellä. Eikä alalohkossakaan taida montaa olla jäljellä.
Muokkailen tuota tulosketjua myöhemmin, kun jaksan avata koneen

Ai niin kamppisvoittajan palkintokin alkaa olla valmis...
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Onko Antille Johdanto Insinöörimatikkaan niin vaikea kurssi? Tuu vaan pelikentille, mie opetan siinä samalla.

Mä voitin Antin liigassa sijoituksessa! Bileet mun tykönä!
- Sinitähti
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Pahoittelut viivästyksestä, tuli hieman kiire täällä päässä, mutta Tero ja Taneli mulla olis maastoa tarjoolla, mutta vielä en ole hommannut pöytää eli lattia peliks menisi :(

Mä yritän pelaa tämän ja seuraavan kierroksen näiden neljän viikon aikana kun on aikaa, sitten se helvettie repee uudelleen.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
AutumnWizard

Tomi ei saapunut tappelukentälle vaan ilmoitti myöhemmin että saan siitä luovutusvoiton.

Eli pisteet minulle 10-0.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”