"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Malifaux

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Myyra

Re: Malifaux

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Fiend_ kirjoitti:No mutta kun eihän sitä ole maalattu. Se on pohjamaalattu ja washattu. :D
Olen aktiivisen tietoinen.
Purging Flame

Viesti Kirjoittaja Purging Flame »

Kiitoksia demosta, peli vaikuttaa hyvinkin mielenkiintoiselta!
Pitänee alkaa tutkia materiaaleja ja lueskelemaan aiheeseen liittyvää fluffia.
Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

Purging Flame kirjoitti:Kiitoksia demosta, peli vaikuttaa hyvinkin mielenkiintoiselta!
Täältä saa fluffia audio muodossa:

http://breachsidebroadcast.podbean.com/

Täältä sitten saa taas paljon tietoa mitenkä eri factionit, masterit, henchmanit, enforcerit jne toimii ja millaisia mahdollisuuksia ja suosituksia on:

https://pullmyfinger.wikispaces.com/

Ja sitten kysymällä toki aina myös. :)
Something something Dangerzone!
Purging Flame

Viesti Kirjoittaja Purging Flame »

Fiend_ kirjoitti:
Purging Flame kirjoitti:Kiitoksia demosta, peli vaikuttaa hyvinkin mielenkiintoiselta!
Täältä saa fluffia audio muodossa:

http://breachsidebroadcast.podbean.com/

Täältä sitten saa taas paljon tietoa mitenkä eri factionit, masterit, henchmanit, enforcerit jne toimii ja millaisia mahdollisuuksia ja suosituksia on:

https://pullmyfinger.wikispaces.com/

Ja sitten kysymällä toki aina myös. :)
Kiitoksia näistä linkeistä, pitääkin alkaa tutkailla asiaa.
Fiend_

Eipä mitään. Kiva kuulla, että peli miellytti. :)
Salsa

Viesti Kirjoittaja Salsa »

Melkoset pelit oli Ropeconin turnauksessa! Oli siistii nähdä paljon uusia nappeja kentällä, tietty Outcastien Pathfinderien(?) range 28 yllätti ja säikäytti pahasti :D
Ehkä ainoaksi harmittelun aiheeksi jäi liian avonaiset pöydät. Melkein kaikista pöydistä näki turhan hyvin kaikkialle.
Fiend_

Salsa kirjoitti:Melkoset pelit oli Ropeconin turnauksessa! Oli siistii nähdä paljon uusia nappeja kentällä, tietty Outcastien Pathfinderien(?) range 28 yllätti ja säikäytti pahasti :D
Ehkä ainoaksi harmittelun aiheeksi jäi liian avonaiset pöydät. Melkein kaikista pöydistä näki turhan hyvin kaikkialle.
Trapperit.

Ja samaa mieltä. Todella avointa maastoa oli kyllä. Varsinkin se meidän pöytä oli hyvin brutaali.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Kun pelasi niin, että ikkunoista ei nähnyt läpi, niin oikeastaan minusta vain se yksi pöytä oli liian hyvä ampuville (jossa taisi just olla se teidän peli).
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Salsa

Viesti Kirjoittaja Salsa »

Se pöytä imho olin pahin. Muissa pöydissä oli vähän paremmin maastoa losin estämiseksi, mutta silti liian vähän.
Ekassa pelissä pystyin näkemään Riflemaneillä oikeastaan aika lailla kaikkialle, ja kolmannessakin pelissä musta oli liian helppoa saada losit ja ampuu porukkaa pois. :/
Sutenööri

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Salsa kirjoitti:Se pöytä imho olin pahin. Muissa pöydissä oli vähän paremmin maastoa losin estämiseksi, mutta silti liian vähän.
Ekassa pelissä pystyin näkemään Riflemaneillä oikeastaan aika lailla kaikkialle, ja kolmannessakin pelissä musta oli liian helppoa saada losit ja ampuu porukkaa pois. :/
Sä oot vaan tottunu liian hyvään kun me ängetään sinne pyödälle hurjana tavaraa!

-Juha-
Myyra

sutenööri kirjoitti:
Salsa kirjoitti:Se pöytä imho olin pahin. Muissa pöydissä oli vähän paremmin maastoa losin estämiseksi, mutta silti liian vähän.
Sä oot vaan tottunu liian hyvään kun me ängetään sinne pyödälle hurjana tavaraa!

-Juha-
Kyllä meilläkin on yleensä peleissä enemmän tavaraa. Mä en oikeastaan tiedä miksi ne pöydät oli niin avoimia, kun sitä maastoa olisi ollut niissä laatikoissa vielä lisää.
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Myyra kirjoitti:
sutenööri kirjoitti:

-Juha-
Kyllä meilläkin on yleensä peleissä enemmän tavaraa. Mä en oikeastaan tiedä miksi ne pöydät oli niin avoimia, kun sitä maastoa olisi ollut niissä laatikoissa vielä lisää.
En mä nyt tiedä olihan ne pöydät ihan hyviä. Maasto on aina vähän sellanen hankala asia määrittää. Tietyissä tapauksissa kun se sitten taas vaikuttaa taas sitten siihen toiseen suuntaan, että mitään LOS ei saa yli 10". Itsellenihän turnauksen kannalta olisi sopinu vaikka täyisin blokki maastot, kun Incorporealit ei niistä maastoista juuri välitä. Toki jos olisin Opheliaa pelannut niin kyseiset maastot olisi ollu juuri se mitä toivoa voi.
Fiend_

Se riippuu myös matchupista mutta kun Malifauxissa se ampuminen on niin äärettömän kova skilli niin jos sitä ei estä tai tasoita terraini niin se pelin balanssi kippaa aivan samantien.
NorjanPaavi

Hei, onko porukalla mielipidettä THROUGH THE BREACH - Multi-part kit figuista? Nää olis saatavilla ainakin itse pääpirun eli vaslmistajan webstoresta. Onko kukaan "hullu" ehtinyt hakkimaan? Ymmärtääkseeni pitäisi olla samaa skalaa kuin nykyiset Malifaux muovi figut? Kitti on 35$ ja siitä pitäisi saada 11 nappia. Ei jos miettiin niin euroopasta saatuna ilman tulleja vois olla jopa ihan kohtuullinen ostos?

Sitten itse kysymykseen: kukaan ei varmaan pistä pahakseen niiden käyttöä proxyna? Ei siinä että olisin itse käyttämässä, mutta ajattelin itse tuoda asian esille. Vois kuvitella että Guild, Arcanistit, Outcast ja 10 Thunders voisi saada ihan kivaa variaatiota näistä osista/figuista.

ps. uudet Shikomet näyttää yllättävän mukavilta. Harmi kun tuli jo hankittua komeammaat proxyt :P
Myyra

Multahan löytyy noi molemmat through the breach boksit ajalta ennen kuin ne oli bokseja. Skaala on sinänsä oikea Malifauxiin, mutta naisilla on kohtuuttoman pitkät jalat, jotka tekevät figuista melkein päätä pitempiä muihin verrattuna. Asennot ovat myös jokseenkin staattisia, joten jos haluaa, että figu tekee jotain muuta kuin seisoo levossa, on syytä valmistautua käyttämään puukkoa ja greenstuffia. Oon noista kasaillutkin itelleni jotain, mutta tällä hetkellä Petellä on itseasiassa enemmän niitä mun kasaamia proxynappeja kuin mulla itselläni.

Nuohan ovat ainakin gaining grounds turnaussäännöstön mukaan laillisia proxyjä napeille, joille ei ole vielä oikeaa figua julkaistu. Jotain konversio-osia niistä voi toki myös saada.

Nuohan tulivat myyntiin joskus helmikuussa, että kyllä niitä on Euroopastakin saanut jo hyvän aikaa. Näkyvät olevan vain aika hyvin piiloitettuna kauppojen sivuille. Ainakin Firestormista ja Element Gamesilta löytyy, kun hakee avainsanalla "multi-pose".
NorjanPaavi

Ai niin joo siellä oli se yksi skaala ongelmainen ns. pitkä sääret. Joo olihan se tiedossa, mutta näköjään olin jo unohtanu. No ainakin niistä saa näyttävän näköisiä pitkäsääriä...

No onneksi tuli kyseltyä. Hyvä tietää että ne on enemmän täi vähemmän staattisia.
Fiend_

Ne on tosi staattista tavaraa tosiaan mitä nähnyt. Mutta varmasti tosi kivoja saa aikaan myös.

Nyt sitten tähän minkä painottamista mä jatkan edelleen. Meijän meta on niin pieni, että jos joku alkaa oikeasti nillittää proxyttamisesta niin ihan oikeasti nyt realiteetit peliin. Me ei pelata genconissa tai Wyrdin sponssaamissa tapahtumissa. Joten proxyt on mun mielestä aina ok.

Varsinkin casual peleissä ei kukaan kyllä ala nillittää proxyista. :D
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Mulla on plääninä tehdä ainakin Hans, Lynch ja Dead Doxy noista multipart-naikkosista. Pitää funtsia mitä muuta noista saisi, mutta nuo kolme pitäisi ainakin onnistua hyvinkin kuvaavasti.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Meganiikko

Viesti Kirjoittaja Meganiikko »

Kuvittelisin että resurrectionistit saa noista boxeista kivasti bellejä :)
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
Myyra

warhamer116 kirjoitti:Kuvittelisin että resurrectionistit saa noista boxeista kivasti bellejä :)
Female boksissa on vain yksi mekko ja auringonvarjo.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”