jullevi kirjoitti:Niin no. Mielummin metallista kuin ei lainkaan. Ei GW tee uutta sprueta muutaman palan takia, koska uuden muotin kaivertaminen maksaa julmetusti. Kaaossoturi-spruelle ilmeisesti kuitenkin harkittiin "re-cuttia" eli kehikon uudelleenjärjestelyä vanhoja paloja hyödyntäen (ja uusia paloja lisäten), mutta ilmeisesti sitä ei nähty tarpeeksi kannattavaksi ratkaisuksi ja päädyttiin tällaiseen ratkaisuun. Minulle ihan sama, muoviset kaaoswarriorit on niin tylsiä viguja, että en ole ottamassa niitä armeijaani.
Muistaakseni warseerissä ollaan huhuiltu että uusi warruboksi tulis toisessa aallossa. Se siis ois vaan juuri tuollainen re-cut lisättynä hilpari ja karttu option(plus jotaki jumalakohtasia bitsejä) ja boksikoko ois 10 hemmoa, niinku geeweellä on ollu nyt tapana.
Chaosmarine kirjoitti:potatomoto kirjoitti:Muutenkin ainakin nuo great weaponit ovat ihan turhia kun warruboksista saa pienellä vaivalla itsekin moiset tehtyä. (adhw kädet leikeltyinä ja uudelleen aseteltuina)
Totta. Itse tein omani tuolla tyylillä. Mutta nuo hilparit on hieman kinkkisempiä valmistaa itse.
Jos omistaa nihtipoksin ja ei oo väsänny nihteille lanceja, niin niistä lancekäsistä sais kohtuu helposti hilparit. Esim. leikkaa warrupoksissa tulevasta kirveskäjestä kirveenterän irti ja stuffaa (tai liimaa, jos ei stuffia omista) sen kiinni lancen terän alapuolelle. Tosin nihtipoksissa tulee vaan 5 lancekättä, joten 12 hilpariwarrun unittiin tarttettas 2 lootaa nihtejä.
Steamtanks cause global warming.