Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö
Jeps. Nyt näyttää Henkka tylyltä!! Jos jotain säätäis niin warrujen halberd/shield sydeemi. En muista paljonko nuo maksaa mut ota ennemin vain jompi kumpi. +1 saveen jotain jouskareita vastaan on melko turhaa. kun muuten sitten käytät halberdia. Ite pitäisin melkein perus miekka kilpi yhdistelmän nurglella.
Kannattaiskos prinssille ottaa kuitenkin nurgle lore? Lore atribuutti kuitenkin auttaa yksinäistä kulkijaa. Festuksesta en osaa sanoa mitään, en tiedä mitä tekee. Mut onko sellainen et kannattaa ottaa. Saati sen hinnalla kasvatais warruja?
Mut ensimmäinen lista mikä pisti hiukan varpailleen :D Taitais sittenkin se shadow taikuri olla parempi mukana...hmmm
Kannattaiskos prinssille ottaa kuitenkin nurgle lore? Lore atribuutti kuitenkin auttaa yksinäistä kulkijaa. Festuksesta en osaa sanoa mitään, en tiedä mitä tekee. Mut onko sellainen et kannattaa ottaa. Saati sen hinnalla kasvatais warruja?
Mut ensimmäinen lista mikä pisti hiukan varpailleen :D Taitais sittenkin se shadow taikuri olla parempi mukana...hmmm
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
-
Henkka1986
tuo on semonen hassu lista väännään käännän inasen tota =)
-
Henkka1986
joka äijä on arvokas mut joo onhan tuo shield aika turha kun on halberdit (voishan tohon ottaa kahdenkäden aseetkin ku poisoneita on =)
joo festus antaa poisonit ja 5 regen warruille =) ja on 2 levelin maagi
joo festus antaa poisonit ja 5 regen warruille =) ja on 2 levelin maagi
- ArkkiError
Festus on kannattava, omasta mielestäni ainakin. :)syrja kirjoitti:Festuksesta en osaa sanoa mitään, en tiedä mitä tekee. Mut onko sellainen et kannattaa ottaa. Saati sen hinnalla kasvatais warruja?
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
-ArkkiError
Laitetaan tämä gobbohupailukin tänne niin saadaan (figumäärällisesti) vähän kovempia listoja ;) :
Lista on tehty erittäin tieteellisellä "Mitä Figuja Kaapista Löytyy"-menetelmällä mahdollisimman pitkälle.
Pump wagoneille ehdotettiin jo Flappas-lisätuuninkia noiden muiden kilkkeiden sijaan joka oli ihan pätevä ehdotus. Jos ehdin konvertoida (ja keksin käyttöä 20 ylijäävälle pisteelle) todennäköisesti vaihtuukin.PUMPKIN GOBLINS - 2999pts
LORD 573
LORD - Skarsnik - 275p
LORD - Night Goblin Great Shaman: lvl 4 - 175p
LORD - Night Warboss: Basha's Axe of Stunty Smashin', The Other Tricksters Shard, light armour - 123p
HERO 242
HERO - Night Goblin Shaman: lvl 2 - 85p
HERO - Night Goblin Big Boss: battle standard bearer, light armour - 57p
HERO - Night Goblin Big Boss: great weapon, light armour - 36p
HERO - Night Goblin Big Boss: great weapon - 34p
HERO - Night Goblin Big Boss: additional hand weapon - 32p
CORE 1036
CORE - 50 Night Goblins: boss, musician, standard, spears, netters, 3 fanatics - 300p
CORE - 36 Night Goblins: boss, musician, standard, netters, 3 fanatics - 258p
CORE - 21 Night Goblins: musician, short bows, 3 fanatics - 148p
CORE - 21 Night Goblins: musician, short bows, 3 fanatics - 148p
CORE - 6 Forest Goblin Spider Riders: musician - 88p
CORE - 6 Forest Goblin Spider Riders: musician, short bows - 94p
SPECIAL 456
SPECIAL - Goblin Spear Chukka - 35p
SPECIAL - Goblin Spear Chukka - 35p
SPECIAL - 8 Night Goblin Squig Hoppers - 96p
SPECIAL - Night Goblin Squig Herd: 15 squigs, 10 night goblins - 150p
SPECIAL - 4 Trolls - 140p
RARE 690
RARE - Snotling Pump Wagon: Giant Explodin' Spores - 60p
RARE - Snotling Pump Wagon: Spiky Roller - 60p
RARE - Doom Diver Catapult - 80p
RARE - Giant - 200p
RARE - Arachnorok - 290p
Lista on tehty erittäin tieteellisellä "Mitä Figuja Kaapista Löytyy"-menetelmällä mahdollisimman pitkälle.
Vai että tuollainen on tuo chaoksen puunoksa mihin pitäisi kompastua =D
Tulihan sieltä chimeraa useamman kera, eli perus nykypäivän chaos listaa... Warruista olen myös samaa mieltä joko kilpi tai hilpari muttei molempia ja yksikön kokoa ylöspäin jos vain pisteitä jostain saa. Kovinkaan paljoa ei tosiaan tässä liigassa jouskareilla ammuta niin tykin edessä kilpi on yksi lysti. Itse melkein liputan hilparin edestä mutta toisaalta tuossa listassa on niitä muita juttuja jotka hoitaa sen taistelemisen joten kilvetkään ei ole huono vaihtoehto. Ittemeistä nyt en mitään sitten tiedäkkään mutta vissiin jotain +2 wardi hommelia ja muuta mukavaa. Toistamiseen en lähde yrittämään trolli lauttaa ritareillani, oriveden reissusta aikoinaan opein jo jotain.
Goblineista en sitten osaa tuon taivaallista sanoa kun en koskaan ole niitä tutkinut tai edes pelannut niitä vastaan. Sen mitä äkkiseltään osaa arvioida niin trollien tehtävä listassa jää hieman kyseenalaiseksi pienen koonsa puolesta, oletan kuitenkin että pelaat enemmän visuaalisuuden takia kuin voittaaksesi.
Niin ja Henkka sitten muuten hankkii ne chimerat ja hellcannonin niin ei tarvitse pahvilätkiä katsoa, sellaisia emme salli kentällä. Tai edes samaa kokoluokkaa ja jotenkin kuvastavat proxy figut. Sovitaanko näin? Jatkossa kuitenkin kyseisiä figuja peluutat niin ei mene ostokset hukkaan. Olisko ollut poromagia (tai vastaava) jonka kautta noita mailordet figujakin sai tilattua....
Tulihan sieltä chimeraa useamman kera, eli perus nykypäivän chaos listaa... Warruista olen myös samaa mieltä joko kilpi tai hilpari muttei molempia ja yksikön kokoa ylöspäin jos vain pisteitä jostain saa. Kovinkaan paljoa ei tosiaan tässä liigassa jouskareilla ammuta niin tykin edessä kilpi on yksi lysti. Itse melkein liputan hilparin edestä mutta toisaalta tuossa listassa on niitä muita juttuja jotka hoitaa sen taistelemisen joten kilvetkään ei ole huono vaihtoehto. Ittemeistä nyt en mitään sitten tiedäkkään mutta vissiin jotain +2 wardi hommelia ja muuta mukavaa. Toistamiseen en lähde yrittämään trolli lauttaa ritareillani, oriveden reissusta aikoinaan opein jo jotain.
Goblineista en sitten osaa tuon taivaallista sanoa kun en koskaan ole niitä tutkinut tai edes pelannut niitä vastaan. Sen mitä äkkiseltään osaa arvioida niin trollien tehtävä listassa jää hieman kyseenalaiseksi pienen koonsa puolesta, oletan kuitenkin että pelaat enemmän visuaalisuuden takia kuin voittaaksesi.
Niin ja Henkka sitten muuten hankkii ne chimerat ja hellcannonin niin ei tarvitse pahvilätkiä katsoa, sellaisia emme salli kentällä. Tai edes samaa kokoluokkaa ja jotenkin kuvastavat proxy figut. Sovitaanko näin? Jatkossa kuitenkin kyseisiä figuja peluutat niin ei mene ostokset hukkaan. Olisko ollut poromagia (tai vastaava) jonka kautta noita mailordet figujakin sai tilattua....
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Ihan kotoisesta Pelikaupastakin saa gw:n mailorderspessukamaa tilattua näin btw ei tarvi sen kauampaa kysellä :pRunt kirjoitti:Jatkossa kuitenkin kyseisiä figuja peluutat niin ei mene ostokset hukkaan. Olisko ollut poromagia (tai vastaava) jonka kautta noita mailordet figujakin sai tilattua....
Viimeksi muokannut Furinji, Ke 08.01.2014 23:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kannatetaan! Kannatetaan!!!Runt kirjoitti: Niin ja Henkka sitten muuten hankkii ne chimerat ja hellcannonin niin ei tarvitse pahvilätkiä katsoa, sellaisia emme salli kentällä.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
eihän noista oo mail order figuja muita kuin hellcannoni. kaikkia muita saa mun mielestä ihan kaikista puljuista, jopa festusta ja throggia
Furinji kirjoitti:Ihan kotoisesta Pelikaupastakin saa gw:n mailorderspessukamaa tilattua näin btw ei tarvi sen kauampaa kysellä :pRunt kirjoitti:Jatkossa kuitenkin kyseisiä figuja peluutat niin ei mene ostokset hukkaan. Olisko ollut poromagia (tai vastaava) jonka kautta noita mailordet figujakin sai tilattua....
heti lähetin rauhikselle viestiä. on pitäny jo varmaan puol vuotta sitten jo kysellä mutta nyt vasta sain aikaseks
Sitä suuremmalla syyllä sitten menenään ja tehdään se tilaus pelikaupalle =) Kiitoksia vinkistä, tiedä vaikka itsekkin jokupäivä jotain viellä tarvitsisi.Furinji kirjoitti:Ihan kotoisesta Pelikaupastakin saa gw:n mailorderspessukamaa tilattua näin btw ei tarvi sen kauampaa kysellä :pRunt kirjoitti:Jatkossa kuitenkin kyseisiä figuja peluutat niin ei mene ostokset hukkaan. Olisko ollut poromagia (tai vastaava) jonka kautta noita mailordet figujakin sai tilattua....
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
No niin, nyt loppu säätö ja vääntö. Lista on laitettu tonne liigaketjuun. Sori nyt Ansku mut en mä niitä spessuja ottanu. Oishan ne ollu hauskoja mut ilmankin pärjää. Eli alkuperäistä suunnitelmaa toteutetaan. Kivasti sain rukattua pojotkin tasan....Kuka haluu alottaa???
Vai jakaa festus jotain poisonia ja semmosta. No siitä sitten. Noin pienessä porukassa on äkkiä vainaa. Mutta joka tapauksessa lista on kova. gleaming banneria hiukka ihmettelin. Sulla kuitenkin kova ja kestävä bsb. No joukot voi tietty levitä erilleen. Mulla ois muuten Henkka yks chimera ja peikkoja joku 8 kpl. Voin lainata kohtuu vuokralla :D
Toi Gobbo lista saattaa naurattaa, mut veikkaan siitä monelle ikävää yllättäjää. Monta veemäistä juttua, vaikka on tietty heikkouksiakin koska ovat gobboja. Ja jos joku juoksee niin äkkiä moni saattaa seurata perässä. Joka tapauksessa pöydällä on tungosta :D Mut onnistuessaan toi skarsnik saattaa sotkea monen pelit. Samoin on koomista jos yht äkkiä ogret, kaaos warrut, saurukset jne onkin S3...sneaky. Ja se vastaan tuleva pallomeri. Hyi. Joka tapauksessa uskon et jokainen gobbo peli tulee olemaan ihan huippu.
No niin ja nyt kun oman listani vahvistin niin taustalla torkkuva Vampyyriloordi voi tehdä omansa....Minun siirtoa odotit kuitenkin, myönnä pois :D
Vai jakaa festus jotain poisonia ja semmosta. No siitä sitten. Noin pienessä porukassa on äkkiä vainaa. Mutta joka tapauksessa lista on kova. gleaming banneria hiukka ihmettelin. Sulla kuitenkin kova ja kestävä bsb. No joukot voi tietty levitä erilleen. Mulla ois muuten Henkka yks chimera ja peikkoja joku 8 kpl. Voin lainata kohtuu vuokralla :D
Toi Gobbo lista saattaa naurattaa, mut veikkaan siitä monelle ikävää yllättäjää. Monta veemäistä juttua, vaikka on tietty heikkouksiakin koska ovat gobboja. Ja jos joku juoksee niin äkkiä moni saattaa seurata perässä. Joka tapauksessa pöydällä on tungosta :D Mut onnistuessaan toi skarsnik saattaa sotkea monen pelit. Samoin on koomista jos yht äkkiä ogret, kaaos warrut, saurukset jne onkin S3...sneaky. Ja se vastaan tuleva pallomeri. Hyi. Joka tapauksessa uskon et jokainen gobbo peli tulee olemaan ihan huippu.
No niin ja nyt kun oman listani vahvistin niin taustalla torkkuva Vampyyriloordi voi tehdä omansa....Minun siirtoa odotit kuitenkin, myönnä pois :D
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Gobboja itsekkin odotan innolla vastaan kun ei mitään kokemusta niistä ole niin katsotaan lurahtaako jossain vaiheessa housuunkin jotain =( Toivottavasti ei =D
Kait sitä jos omankin listan jaksais viimeistellä jollain aikaa, ei se tästä vervomalla parane.
Kait sitä jos omankin listan jaksais viimeistellä jollain aikaa, ei se tästä vervomalla parane.
- Half-breed
Jos minulta kysytään, niin ketju on ollut täynnä asiattomia viestejä. Mutta koska puhutaan porilaisesta käsityksestä niistä, niin syy on yksinkertaisesti se että olen valmistellut seuraavan periodin opintoja, sekä tapellut idiootteja vastaan muualla sotussa.El Capitan kirjoitti:Sentään yhtään ilmoitusta asiattomasta viestistä ei ollut tällä kertaa, luojalle kiitos.
Ettäs tiedät. Ja lisäksi helvetti jääty, joten tietysti olen hiljaa. Tosin sen takia myös teidän pitäisi tajuta miten pahaa paskaa komppaamaton hammeri on.
Ja tästäkin syystä se skenu kannattaisi jättää pois ja hakata vain battlelineä. Mitään järkeä pelata mitään muuta sääntiksen skenua kuin sitä.Runt kirjoitti:Niin tuolla towerilla meinasin juuri sitä että välttämättä kaikkialta ei löydy "toweria" niin voi sitten heittää pahvitötsän kuvaamaan sitä. Eli jos towerille antais oletus säännöt 3 kerrosta niin kaikki pelaisi samoilla säännöillä paikasta ja towerista riippumatta.
On. Lukee rakennusten säännöis.Runt kirjoitti:Olikos jatko vuoroilla jotain rajaa montako modelia taloon/torniin mahtuu?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Eh heh heh... hah hah...Half-breed kirjoitti:Jos minulta kysytään
pst, ei kysytä.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
koska halffi se sun armeijalista tulee? vai etkö mahdu samaan liigaan veljes kanssa?
Don't feed the troll-breedHapid kirjoitti:koska halffi se sun armeijalista tulee?
- Half-breed
Deittaan mielummin Nicki Minajia kuin pelaan komppaamatonta hammeria.Hapid kirjoitti:koska halffi se sun armeijalista tulee? vai etkö mahdu samaan liigaan veljes kanssa?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Tuli tässä mieleen että tarkoittaakohan Half-Trollin ava sitä että hän vain trollaa vai onko hän aito 'brony'...
Tässä on vain huonoja vaihtoehtoja.
Tässä on vain huonoja vaihtoehtoja.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone