Miero GT: WH FB -turnaus ETC-kompeilla Mikkelissä 27.-28.4!
Re: Miero GT: WH FB -turnaus ETC-kompeilla Mikkelissä 27.-28
Kiitokset järkkäreille ja vastustajille turnauksesta, kivaa oli ja kaikista peleistä jäi miellyttävä fiilis. Draft 2 WoC on kyllä aika broken, Eeron VC oli ainoa armeija jonka kanssa oltiin vähän ongelmissa sitten kun päästiin closikseen.
Onnittelut kaikille muillekin voittajille, ensi kerralla sitten demoniprinssejä ilman kimeroita med 12 trolls. Tai phoenixejä.
Also, Eero: sun banshees huuteli mun DP:tä vaik ne ei ollu B2B sen kanssa, murr. >:|
Onnittelut kaikille muillekin voittajille, ensi kerralla sitten demoniprinssejä ilman kimeroita med 12 trolls. Tai phoenixejä.
Also, Eero: sun banshees huuteli mun DP:tä vaik ne ei ollu B2B sen kanssa, murr. >:|
Euroopan mukavin mies
Kiitos järkkäreille ja vastapelaajille. Hauskaa oli noppaa heittää aurinkoisessa Mikkelissä. Järjestelyt toimi hyvin ja uudestaanhan tänne on tultava.
Oli kyllä mukavaa päästä pitkästä aikaa jakamaan Vampyyrien pelkoa ja kunnioitusta kuolevaisille. Noppa pyöri ja vampyyrit rokkas, Bansheet on horoi ja Strigoi on vihainen. Me likes.
Onnea voittajille ja erityiskiitos Ollille matsista, sai venyttää aivonystyröitään vähän liikaakin. :)
-Eero
(Siinä tilanteessa olisin ne b2b saanut tuupattua, tai siis toinenhan niistä oli kyllä b2b koska basejen koko yms, toinen ois vaan pitäny tuua kans.)
Oli kyllä mukavaa päästä pitkästä aikaa jakamaan Vampyyrien pelkoa ja kunnioitusta kuolevaisille. Noppa pyöri ja vampyyrit rokkas, Bansheet on horoi ja Strigoi on vihainen. Me likes.
Onnea voittajille ja erityiskiitos Ollille matsista, sai venyttää aivonystyröitään vähän liikaakin. :)
-Eero
Oho, sori. :/ Onneksi taisi olla ainoa tilanne jossa näin pääsi käymään, muuten olivat joko b2b tai en huutanut. Oppiipahan lukemaan ne säännöt aina ennen turnausreissua virkistykseksi/muistamaan pelin tiimellyksessä mitä siellä lukee. Mullehan tuosta mokasta oli valitettavasti etua ja oon siitä pahoillani.Also, Eero: sun banshees huuteli mun DP:tä vaik ne ei ollu B2B sen kanssa, murr. >:|
(Siinä tilanteessa olisin ne b2b saanut tuupattua, tai siis toinenhan niistä oli kyllä b2b koska basejen koko yms, toinen ois vaan pitäny tuua kans.)
Viimeksi muokannut Acheron, Ma 29.04.2013 19:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you must mount the gallows, give a jest to the crowd, a coin to the hangman, and make the drop with a smile on your lips.
Oli aika hauska turnaus vaikka vähän hänninpääksi jäikin. Oppi paljon uutta kiitos Slugin ja pääsi todistamaan ampumalinjaston kauneutta. (Ei enää koskaan lordeja ilman wardeja.) Toivon mukaan Mikkelissä tullaan järjestämään useampia turnauksia, se on ihan mukava että on tällaisia tapahtumia vain parin tunnin ajomatkan päässä.
Ei haittaa, sellaista sattuu. =) Nyt muistetaan paremmin, ensi kerralla tajutaan tuuppia niitä base contaktiin.
Tajusin tuossa myös että olisin saanu DP:llä lyödä sitä sun strigoitas ennen ku se kupsahti, kun olin nightshroudin tappanut edeltävällä rundilla. Noh, en olis kuitenkaan tehnyt niitä tarvittavia kahta woundia jottei BSB olisi breikannut. =D
Tajusin tuossa myös että olisin saanu DP:llä lyödä sitä sun strigoitas ennen ku se kupsahti, kun olin nightshroudin tappanut edeltävällä rundilla. Noh, en olis kuitenkaan tehnyt niitä tarvittavia kahta woundia jottei BSB olisi breikannut. =D
Euroopan mukavin mies
Kiitoksia immeisille palautteesta ja mukava kuulla että kivaa oli, syksyllä toivottavasti uusiksi! Ja 40k:takin saa tulla pelailemaan ensi kuun puolella Mikkeliin.
Jotain tuloksia kuulemma kaipaillaan täällä:
Pelaaja / Armeija / Pelit+maalaus=kokonaispisteet
1. Olli Mikkanen / Warriors of Chaos / 83+20=103
2. Eero Saukkonen / Vampire Counts / 80+20=100
3. Eemeli Pitkänen / Skaven / 69+20=89
4. Sakari Tanskanen / Dwarfs / 65+20=85
5. Veeti Laine / Orcs and Goblins / 63+20=83 (Parhaiten maalatun armeijan palkinto)
5. Antti Häkli / Dark Elves/ 63+20=83
7. Matti Myllyniemi / Empire / 58+20=78
8. Olli-Pekka Värri / Daemons of Chaos / 56+20=76
9. Juuso Sipiläinen / Chaos Dwarfs / 55+20=75
9. Juuso Lähdekorpi / Ogre Kingdoms / 55+20=75
11. Aku Kolu / Dwarfs / 54+20=74
11. Ossi Heinonen / Tomb Kings / 54+20=74
13. Santeri Kuisma / Empire / 46+20=66
14. Julius Castren / Chaos Dwarfs / 45+20=65
15. Teemu Kantola / Dark Elves / 42+20=62
16. Jere Jukka / Warriors of Chaos / 38+20=58
17. Aleksi Ropo / Ogre Kingdoms / 41+15=56
18. Juha Kanerva / Skaven / 38+15=53
19. Joonas Kylä-Harakka / Dark Elves / 32+15=47
19. Juha Sydänmää / Lizardmen / 32+15=47
21. Roope Sillanpää / Dwarfs / 35+5=40
22. Aku Juuti / Daemons of Chaos / 3+15=18
Onnee voittajille, korjatkaa ihmeessä jos olemme järkkäriporukalla sekoilleet pisteiden kanssa!
edit. nyt pitäs olla vihdoin siirretty oikein nuo pisteet exceleistä!
Jotain tuloksia kuulemma kaipaillaan täällä:
Pelaaja / Armeija / Pelit+maalaus=kokonaispisteet
1. Olli Mikkanen / Warriors of Chaos / 83+20=103
2. Eero Saukkonen / Vampire Counts / 80+20=100
3. Eemeli Pitkänen / Skaven / 69+20=89
4. Sakari Tanskanen / Dwarfs / 65+20=85
5. Veeti Laine / Orcs and Goblins / 63+20=83 (Parhaiten maalatun armeijan palkinto)
5. Antti Häkli / Dark Elves/ 63+20=83
7. Matti Myllyniemi / Empire / 58+20=78
8. Olli-Pekka Värri / Daemons of Chaos / 56+20=76
9. Juuso Sipiläinen / Chaos Dwarfs / 55+20=75
9. Juuso Lähdekorpi / Ogre Kingdoms / 55+20=75
11. Aku Kolu / Dwarfs / 54+20=74
11. Ossi Heinonen / Tomb Kings / 54+20=74
13. Santeri Kuisma / Empire / 46+20=66
14. Julius Castren / Chaos Dwarfs / 45+20=65
15. Teemu Kantola / Dark Elves / 42+20=62
16. Jere Jukka / Warriors of Chaos / 38+20=58
17. Aleksi Ropo / Ogre Kingdoms / 41+15=56
18. Juha Kanerva / Skaven / 38+15=53
19. Joonas Kylä-Harakka / Dark Elves / 32+15=47
19. Juha Sydänmää / Lizardmen / 32+15=47
21. Roope Sillanpää / Dwarfs / 35+5=40
22. Aku Juuti / Daemons of Chaos / 3+15=18
Onnee voittajille, korjatkaa ihmeessä jos olemme järkkäriporukalla sekoilleet pisteiden kanssa!
edit. nyt pitäs olla vihdoin siirretty oikein nuo pisteet exceleistä!
Viimeksi muokannut Kylis, Su 28.04.2013 22:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Magnumit on täällä aina valmiina.
Mulle ootte kyllä laittanu oikeat pisteet, mut Eerolla on edelleen se extra 8 pongoa.
-Olli Mikkanen
-Olli Mikkanen
Euroopan mukavin mies
Morrigan kirjoitti:Mulle ootte kyllä laittanu oikeat pisteet, mut Eerolla on edelleen se extra 8 pongoa.
-Olli Mikkanen
Korjaatanpa tuo...
onkohan vikan pelin vastustajalle (Jere Jukka?) tarttunut extra sääntökirja, jost puuttuu sivuja, mukaan?
Jees, oli mukavaa, vielku oppis pelaan.
Jees, oli mukavaa, vielku oppis pelaan.
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
On. Justiinsa kahoin että minkä takia mun sääntökirjasta on sivuja irti, ja sit löysin toisen kirjan laukusta D:Juhaaha kirjoitti:onkohan vikan pelin vastustajalle (Jere Jukka?) tarttunut extra sääntökirja?
Laita mulle yksityisviestillä vaikka osoittees, mä pistän sen sitten postissa tulemaan.
Teemu Kantola pitäs olla se 42...
Praise Helix!
Wohoo!
Peli 1. Juha "keuruun jokeri" Sydänmaa heitti jostain syystä haasteen, jälleen kerran piti tappaa liskoja sukupuuttoon vaikka niitä on jo vuosikaudet tapettu, muuten ihan perustasainen peli sitten töhötti ja jätti slannin pegasus kapun lossille 17-3 mulle
Peli 2. Olli-Pekka Värri, Empire Light battery ja peili vastaan slaaneshin demonit, Rohkeasti lähti mies haastamaan, mutta vähän nihkeästi kävi (Keeper yhdellä banishmentilla pois) 20-0 mulle paska fiilis jäi pelistä
Peli 3. Eero Saukkonen, Vc:eetä vastaan viimeksi pelattu fanassa 2010 kai, ei mitään hajua mitä mikin tekee, idea oli yrittää pitää vc omalla kentänpuolellaan viemällä lihaa keskikentälle, strigoi pasko kaikesta läpi :D Damage control nappi pohjaan ja yrittää pitää edes jotain pisteitä itellä Vipalla tasottavalla kuoli Paavi (+450) Ja viimeinen knight (+195) Sekä cannon (+120) 19-1 Eerolle (listassa ei vikaa vaan pelaajassa)
Peli 4. Teemu Kantona ja Delffit, Kukkulan takana lohari aikansa piileskeli kolmosella mies meni All Iniin ja vähän nihkeästi kävi 20-0 mulle (cannons OP=)
Peli 5. Olli "*****" Mikkanen ja L33t SuP4 H¤X Wocit, parhaan nurkan valitsin, sinne mahdollisimman hyvin kämpille, mutta kentässä oli 4 isoa kukkulaa ja 1 iso impassable, ekat 4 artillery diceä missfire Vuorolla 2 wocit alle 10 tuumaan päässä omista, pakko mennä all in ja aika pitkään light buffeilla ja rukoiluilla sielä kestettiinkin (GW IC tappoi Kenun muuaahahha), etc mappi jos olisi ollut olisi peli voinut mennä aikalailla toisin, mutta minkäs teet. Mapin nähtyäni tiesin jo kuinka matsissa tulisi todennäköisesti käymään ja niin kävi petskules Silti ihan ok fiilis ja ok peli Ollilla oli kokoajan hauskaa kunnes kenu kuoli :(
58 pelipistettä total, listaan pieniä muutoksia ja seuraavia koitoksia kohti*!
Tilat oli hyvät pelaajat jo melko tuttuja, ensi kerralla ETC Mapit please ja sille yhelle frodo järkkärille sukat jalkaan, Matti over and out!
Peli 1. Juha "keuruun jokeri" Sydänmaa heitti jostain syystä haasteen, jälleen kerran piti tappaa liskoja sukupuuttoon vaikka niitä on jo vuosikaudet tapettu, muuten ihan perustasainen peli sitten töhötti ja jätti slannin pegasus kapun lossille 17-3 mulle
Peli 2. Olli-Pekka Värri, Empire Light battery ja peili vastaan slaaneshin demonit, Rohkeasti lähti mies haastamaan, mutta vähän nihkeästi kävi (Keeper yhdellä banishmentilla pois) 20-0 mulle paska fiilis jäi pelistä
Peli 3. Eero Saukkonen, Vc:eetä vastaan viimeksi pelattu fanassa 2010 kai, ei mitään hajua mitä mikin tekee, idea oli yrittää pitää vc omalla kentänpuolellaan viemällä lihaa keskikentälle, strigoi pasko kaikesta läpi :D Damage control nappi pohjaan ja yrittää pitää edes jotain pisteitä itellä Vipalla tasottavalla kuoli Paavi (+450) Ja viimeinen knight (+195) Sekä cannon (+120) 19-1 Eerolle (listassa ei vikaa vaan pelaajassa)
Peli 4. Teemu Kantona ja Delffit, Kukkulan takana lohari aikansa piileskeli kolmosella mies meni All Iniin ja vähän nihkeästi kävi 20-0 mulle (cannons OP=)
Peli 5. Olli "*****" Mikkanen ja L33t SuP4 H¤X Wocit, parhaan nurkan valitsin, sinne mahdollisimman hyvin kämpille, mutta kentässä oli 4 isoa kukkulaa ja 1 iso impassable, ekat 4 artillery diceä missfire Vuorolla 2 wocit alle 10 tuumaan päässä omista, pakko mennä all in ja aika pitkään light buffeilla ja rukoiluilla sielä kestettiinkin (GW IC tappoi Kenun muuaahahha), etc mappi jos olisi ollut olisi peli voinut mennä aikalailla toisin, mutta minkäs teet. Mapin nähtyäni tiesin jo kuinka matsissa tulisi todennäköisesti käymään ja niin kävi petskules Silti ihan ok fiilis ja ok peli Ollilla oli kokoajan hauskaa kunnes kenu kuoli :(
58 pelipistettä total, listaan pieniä muutoksia ja seuraavia koitoksia kohti*!
Tilat oli hyvät pelaajat jo melko tuttuja, ensi kerralla ETC Mapit please ja sille yhelle frodo järkkärille sukat jalkaan, Matti over and out!
"Hiekka on kivestä" + Ropecon 2012 "Mennään sitte kännissä miekkailemaan"-zewe
Palvelu on syvältä
Hyvä Pertti2 olet selvästi itsekin Yitin miehiä, puhut täyttä katteetonta paskaa.
Palvelu on syvältä
Hyvä Pertti2 olet selvästi itsekin Yitin miehiä, puhut täyttä katteetonta paskaa.
Valaiskaapa minua, että mikä on tämä "ETC mapppi". Niin ja sukat on kalliita, ei niitä noin vaan kaikille järkkäreille osteta.wamppi kirjoitti:Tilat oli hyvät pelaajat jo melko tuttuja, ensi kerralla ETC Mapit please ja sille yhelle frodo järkkärille sukat jalkaan, Matti over and out!
Paina mua!Kylis kirjoitti:Valaiskaapa minua, että mikä on tämä "ETC mapppi". Niin ja sukat on kalliita, ei niitä noin vaan kaikille järkkäreille osteta.wamppi kirjoitti:Tilat oli hyvät pelaajat jo melko tuttuja, ensi kerralla ETC Mapit please ja sille yhelle frodo järkkärille sukat jalkaan, Matti over and out!
Yllä siis linkki tän vuoden ETC karttoihin ja maastosääntöihin.
If you must mount the gallows, give a jest to the crowd, a coin to the hangman, and make the drop with a smile on your lips.
Hui hai ja tähdet vilisi. Lähdettiin taas Delffeillä pelailemaan ja viimeks vuoden vaihteessa Assassinit vakuutti. Komppi hieman kiristynyt joten yks tähtien heittäjä jäi pois ja padan tilalle pendant. Vastaan tulleet armeijat oli vähän ykspuoleisia tietyllä tapaa, 2x Ogret, 1x O&G ja 2x Dwarfs, vielä tuossa järjestyksessä :)
Tilat oli jees, keskusta hollilla. Myöhänen alotus oli sunnuntaina oikeestaan ihan jees kun sai nukkua eikä tarvinnut herätä aikasin pelaamaan vähillä unilla. Pelit loppuivatkin vielä melko aikasin jolloin päästiin kotiinkin saakka ihmisten aikoihin. Pari maaston palaa oli semisti hankalia pelata. Mäki jossa jotain linnoitustikkuja sojottamassa jokaiseen mahdolliseen suuntaan ja turhankin kuoppanen ruini mut muuten ok.
Tullaan uusiks jos vaan ajat natsaa!
Tilat oli jees, keskusta hollilla. Myöhänen alotus oli sunnuntaina oikeestaan ihan jees kun sai nukkua eikä tarvinnut herätä aikasin pelaamaan vähillä unilla. Pelit loppuivatkin vielä melko aikasin jolloin päästiin kotiinkin saakka ihmisten aikoihin. Pari maaston palaa oli semisti hankalia pelata. Mäki jossa jotain linnoitustikkuja sojottamassa jokaiseen mahdolliseen suuntaan ja turhankin kuoppanen ruini mut muuten ok.
Tullaan uusiks jos vaan ajat natsaa!
Jeesh, pitääkin tutustua, toisaalta pitää sitä osata muillakin kuin valmiiksi tiedossa olevilla maasto-set-upeilla.Acheron kirjoitti:Paina mua!Kylis kirjoitti:Valaiskaapa minua, että mikä on tämä "ETC mapppi". Niin ja sukat on kalliita, ei niitä noin vaan kaikille järkkäreille osteta.wamppi kirjoitti:Tilat oli hyvät pelaajat jo melko tuttuja, ensi kerralla ETC Mapit please ja sille yhelle frodo järkkärille sukat jalkaan, Matti over and out!
Yllä siis linkki tän vuoden ETC karttoihin ja maastosääntöihin.
- jupu_pupu_mies
Ainiiku kahdella impossible terrainilla?
Onko Impossible -terrain joku uusi ETC maastotyyppi :)jupu_pupu_mies kirjoitti:Ainiiku kahdella impossible terrainilla?
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/