Hyvää kesää sotulaiset!
Hyvää kesää, goda sommaren, guten Sommer, have a nice summer, tanoshii natsu wo jne.
Heh, aika hyviä keskiarvoja täällä. Figupelit ovat älykköjen hommaa, vai?
Ei meidän koulussa mitään stipendejä jaeta... No okei, yksi kämäinen kirjapalkinto luokan ruotsin-hikelle, ja sekin tuli jostain ulkopuolelta.
Ei voi vastustaa: Lukuaineet 9,36 Kaikki 9,08, eli ei mitään erikoista. Tämä lukion toinen oli kyllä huonoin kouluvuoteni ikinä; mokasin palautuksia niinettä tuli 2 K:ta, jotka pitäisi täyttää.
Hei, kesällä kaikki yrittäkää olla ulkona edes vähän, pelien välillä, että saatte vitamiineja ja juttuu ja sälää ja juttuu. Etsikää niitä hetkiä, jotka jälkeenpäin ajatellen tuntuvat parhailta, esim. katselkaa auringonlaskua ruohoiselta kukkulalta jne.
Heh, aika hyviä keskiarvoja täällä. Figupelit ovat älykköjen hommaa, vai?
Ei meidän koulussa mitään stipendejä jaeta... No okei, yksi kämäinen kirjapalkinto luokan ruotsin-hikelle, ja sekin tuli jostain ulkopuolelta.
Ei voi vastustaa: Lukuaineet 9,36 Kaikki 9,08, eli ei mitään erikoista. Tämä lukion toinen oli kyllä huonoin kouluvuoteni ikinä; mokasin palautuksia niinettä tuli 2 K:ta, jotka pitäisi täyttää.
Hei, kesällä kaikki yrittäkää olla ulkona edes vähän, pelien välillä, että saatte vitamiineja ja juttuu ja sälää ja juttuu. Etsikää niitä hetkiä, jotka jälkeenpäin ajatellen tuntuvat parhailta, esim. katselkaa auringonlaskua ruohoiselta kukkulalta jne.
A general must act decisively in battle. He who stands on the defensive does not conduct war, he endures it.
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
-
Stenvall
Hyvää kesää! Muistakaa kaaoksen myrsky.
No, minä sain keskiarvoksi 8,888... Jos pelkästään lukuaineet laskettaisiin, niin tulisi jotain 9,25. Historiasta, enkusta ja matikasta 10. muista lukuaineista 9
edit: näyttää siltä, ettei hammerit ihan pahasta ole kun kaikilla täällä tuntuu olevan niin hyvä keskiarvo.
No, minä sain keskiarvoksi 8,888... Jos pelkästään lukuaineet laskettaisiin, niin tulisi jotain 9,25. Historiasta, enkusta ja matikasta 10. muista lukuaineista 9
edit: näyttää siltä, ettei hammerit ihan pahasta ole kun kaikilla täällä tuntuu olevan niin hyvä keskiarvo.
Hyvää Kesää, Sotavasara!
Edit: Häpeän tooodella syvästi osallisuneeni tähän keskiarvoväiittelyyn!!!
Edit: Häpeän tooodella syvästi osallisuneeni tähän keskiarvoväiittelyyn!!!
Viimeksi muokannut Tybraal, Ti 01.06.2004 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
joo ei millään pahalla, mutta lukion ekan juuri läpäisseenä voin suht turvallisesti sanoa että pahin on vielä edessä... ja niin.... no jooNasse R kirjoitti:Hyvää kesää munkin puolesta... Nyt pitää kyllä leuhkia; ala-aste loppu!!!!!! jeeee...
ei enää kidutusta, mutta ajatelkaa, VAIN noin 10 viikkoo kesälomaa jäljellä, eih!
TOdistus oli lähes täysin samallainen ku viimevuonna PAITSI käyttäytyminen oli 10, minä hyväkäytöksinen nuorimies...jee...
Mutta Hyvää Kesää kaikille. Vaikka näyttääkin siltä, että suurin osa viettää sen hammerien parissa... ? ...MUTTA sehän onkin paras tapa viettää sitä!
Itse matkustan heinäkuuksi USAan (perillä indepence day:na xD ) ja yritän saada selkoa että onko siellä mikään (niinkuin hammerit (ilmeisesti eivät
-
Zymeth Salkir Dkhan
Hyvää kesää minultakin. Numeroilla kehuskelijoille voin todeta, etten tarvinnut ylioppilastodistusta tai peruskoulujen keskiarvoa mihinkään. Kirjoitusten tuloskin antoi aikoinaan vain oikeuden osallistua yliopiston pääsykokeisiin, muttei sen arvosanoja tarvittu.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
joo hyvää kesää kaikille!
Sain muuten Yo-kokeesta 5 Laudaturia ja stipendirahoina sellaset 300 €
. En oo edes laskenut vielä mitä sukulaisilta (tuli hirvee pino).
EDIT: no okei mä myönnän! se oli mun serkku xD. Se on semmonen hikari, että pois alta...
Oman todistuksen keskiarvo mitä lie... 8,5 varmaan (lukion eka).
Sain muuten Yo-kokeesta 5 Laudaturia ja stipendirahoina sellaset 300 €
EDIT: no okei mä myönnän! se oli mun serkku xD. Se on semmonen hikari, että pois alta...
Oman todistuksen keskiarvo mitä lie... 8,5 varmaan (lukion eka).
"Brother of great Tlazcotl, Tepok of the air shall always be honored in great Tlazcotl. Let it be done."
Juuh eli lukion ekalta tuli keski arvoks 8,5 aika hyvin ku vertaa et ylä asteel oli 7,7 keskiarvo. ja tulihan siel noita yllätyksiiki matikka 10 ja ruotsi 9 (vaikka en ees yrittäny kunnolla opiskella)=]
juuh ja hyvää kesää kaikille! muistakaahan pelailla paljon figuilla ja viettäkää myös aikaa ulkona mikäli kelit sen sallii.
juuh ja hyvää kesää kaikille! muistakaahan pelailla paljon figuilla ja viettäkää myös aikaa ulkona mikäli kelit sen sallii.