Kun olin kaverilla niin sen veli kysy että "taasko te meette maalaamaan niitä teiän nukkeja?"Siis mähän voi ruveta kutsumaan nukeiksi noita figuja jos jotain tämä nappi nimitys häiritsee...
Splitted: Nappi = Figu?
-
Daemonicus
Listaanpa muutaman mitä olen kuullut sanottavan ääneen:
Nappi, nappula, tinasotilas, lelu, sotaukko, palikka, lego, örkki, rahanhukka, jne... Näitä riittää ja varmaan huomaatte että ovatko kyseiset nimet kovin positiivisia
Figuiksi minä niitä sanon.
Nappi, nappula, tinasotilas, lelu, sotaukko, palikka, lego, örkki, rahanhukka, jne... Näitä riittää ja varmaan huomaatte että ovatko kyseiset nimet kovin positiivisia
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
- Teonanacatl
No, jos se on joku undead ukkeli jne niin se örvelö.muuten yleensä sanon ratsuväkeä knighteiks ja perusukkoja niiden nimillä esim: Hienoja noi sun ngoblinis. 
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Pakkokai sit MIUNKI laittaa vähän murrettaNinnu kirjoitti:Ai meinaatko? *hihittelee* Oih, mä oon jsut ihastunut murteisiin. :-DKapteeni K. kirjoitti: Älä nyt vaan ala sitten liikaa tota viljelemään niissä maalausiltamissa, tai alkaa varmaan osanottajamäärät vähentyä aika roimasti
Mie ainakin henk. koh. käytän aika useesti sanaa pikkumiehiä ku puhun figuista
If you want, i can f**k you gently with a chainsaw.