Figuharrastuksen paras osa-alue?
Tähän olisin vielä vuoden alussa vastannut että maalaus, koska se yleensä mukavaa ja rentouttavaa puuhaa (paitsi selälle). Mutta nyt kun noita figuja on kertynyt aikalailla ja pitäis päästä joskus pelailemaankin niillä, niin on tuo maalaminen muuttunut hieman pakkopullaksi. Pelaaminen on ihan jees, mutta tulee vain pelailtua vielä aika harvoin. Suunnittelulle ei oikeen oo aikaa tai edes paljon halua. Luon listan kun tarvitsen sitä peliin. Fluffista ei tarvitse paljon huolta kantaa kun GW hoitaa sen puolen ja en ole vielä oikein jaksanut miettiä mitään omaa tai ihmeellistä.
Eli täytyy nyt antaa äänensä konvertoinnille joka yhtä mukavaa kuin maalaminen, ja koska en ihan hirveästi sitä harrasta, niin jokaista figua värkkää ihan mielellään huolella ja rauhassa. Kyllä tuo maalausintokin saattaa taas myöhemmin nostaa päätään kun on pelattavat armeijat valmiina, eikä tarvitse enää liukuhihnamaisesti maalata.
Eli täytyy nyt antaa äänensä konvertoinnille joka yhtä mukavaa kuin maalaminen, ja koska en ihan hirveästi sitä harrasta, niin jokaista figua värkkää ihan mielellään huolella ja rauhassa. Kyllä tuo maalausintokin saattaa taas myöhemmin nostaa päätään kun on pelattavat armeijat valmiina, eikä tarvitse enää liukuhihnamaisesti maalata.
Veni, Vidi, Vici
Pelaaminen ja maalaaminen. Nyt vasta rupesin pitämään maalaamisesta erittäin paljon, kun aloitin feral örkkejä keräämään. Nyt kesäloman aikana, melkein joka päivä on peli. Nyt vain, kun pitää säästää uuteen prosessoriin tulevaa wh40k: Dawn of war varten, ei pääse örkkejä ostamaan/maalaamaan/pelaamaan kun vasta syyskuussa(koulut arrrghhh). Eli pitää tyytyä necroneihin.
-
Stenvall
-
Gragh the Bloodhammer
Vivahteikkaita pelejä, joissa on paljon yllättäviä kääntitä, ei voita edes maalaaminen, vaikka yritänkin juuri harjoitella wet to wet- blendiä, vai mikä onkaan. Converttaus on kivaa, ja pääsee käyttämään mielikuvitusta (miksei maalauksessakin), mutta silti pelaaminen on hauskaa, koska sitä tehdään seurassa.
2 figua vuodessa - ei ehdi taito ruostua
Vaihtelee aika paljon tilanteen mukaan. Jos olen juuri ostanut uusia figuja, on kokoaminen/konvertointi mukavinta. Maalaaminen taas on silloin tällöin hauskin osa-alue. Pelaaminen on myös kärkisijoilla, varsinkin voitetun ottelun jälkeen.
Tähän kyselyyn vastasin kuitenkin maalaus, sillä se on tällä hetkellä lähinnä sydäntäni.
Tähän kyselyyn vastasin kuitenkin maalaus, sillä se on tällä hetkellä lähinnä sydäntäni.
Omnia mors aequat - Death equals all things
Mä tykkään maalata ja samalla myös sunnitellakkin. Pelannu en oo viel koskaan ku armeija ei ole läheskään valmis , mutta luultavasti mä tykkään myös siitä. Mutta sanosin tällä mun runsaalla 2 viikon kokemuksella figujen keräämisestä että se on toi maalaus . 
On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä.
-
Haisutahna
no pelaaminen kiinostaa paljon. oon ite nii huono maalamaan nii ei nii kovasti se kiinosta. yleensa enekuin meen nukkuu ajatelen aina et minka ostan seuraaavaks.
.
Viimeksi muokannut Haisutahna, To 22.07.2004 21:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dark Eldarin saa kätevästi pois pelistä shurkiken cannonilla..