Yhden asennon ihmeisiin lisäisin myös saurukset. Ja ainakin mun boksissa oli oikean puolen niskassa ihan hirveet valuvirheet.
varsinkin jos näille laittaa keihäät saa tyytyä aika vähiin eri poseihin. Miekoilla ja kilvillä hiukka enemmän.
Mut kyl muovi on hyvä juttu.
Gw panostaa muovifiguihin?
Mutta jos on yhtään ylimääräistä kokopohjaista basea, niin vaihda sen napin oikea base siihen... simpleJmM kirjoitti:Mutta kun ei voi laittaa, jos on sellanen reikä siinä alustassa...Adanedhel kirjoitti:Napit pysyy paljon paremmin pystyssä kun niiden pohjaan liimaa 5snt kolikon, kummasti tulee painoo lisää, eivätkä varmasti kaadu. Meillä on Bitz boksissa ihan *keleesti 5snt kolikoita just sitä varten.
Nomen Est Omen
-
Jack Large
-
Zymeth Salkir Dkhan
Itse haluaisin massoina käyttämäno figut muovisina halpuuden takia, mutta characterit ja isot olennot metallisina yksityiskohtien runsaamman määrän takia. Itselläni nimenomaan muovifigut ovat niitä joista maali irtoilee ja figut hajoavat jos hyllyllä kaatuvat. Metalliset taas kestävät ja kestävät.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
- Lord_Fudginton
Luulenpa että ongelma löytyy maalikerrosten toisesta päästä eli pohjamaalista, jos noin irtoilee.Lord_Fudginton kirjoitti:mä en vieläkään tiedä miten paljon sitä lakkaa pitäis pistää et ne maalit pysyis metallisisssa, pisti varmaan kolme kerrosta spraylla ja kumminkin lähtee maali vaikka kuinka hyvin yritän pakkaa ne
Minkälaista pohjamaalia olet käyttänyt?
Ziggi