Gw panostaa muovifiguihin?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Yhden asennon ihmeisiin lisäisin myös saurukset. Ja ainakin mun boksissa oli oikean puolen niskassa ihan hirveet valuvirheet.
varsinkin jos näille laittaa keihäät saa tyytyä aika vähiin eri poseihin. Miekoilla ja kilvillä hiukka enemmän.

Mut kyl muovi on hyvä juttu.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Adanedhel

Viesti Kirjoittaja Adanedhel »

JmM kirjoitti:
Adanedhel kirjoitti:Napit pysyy paljon paremmin pystyssä kun niiden pohjaan liimaa 5snt kolikon, kummasti tulee painoo lisää, eivätkä varmasti kaadu. Meillä on Bitz boksissa ihan *keleesti 5snt kolikoita just sitä varten.
Mutta kun ei voi laittaa, jos on sellanen reikä siinä alustassa...
Mutta jos on yhtään ylimääräistä kokopohjaista basea, niin vaihda sen napin oikea base siihen... simple :D
Nomen Est Omen
Jack Large

Viesti Kirjoittaja Jack Large »

Muovisethan on parempia halvempia , ja niist' ei lähde maali pois kun kerran loksahtaa toiseen metalliin
”Remember all who wear armour tomorrow.
remember to, don before, they don in their
armour“
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Itse haluaisin massoina käyttämäno figut muovisina halpuuden takia, mutta characterit ja isot olennot metallisina yksityiskohtien runsaamman määrän takia. Itselläni nimenomaan muovifigut ovat niitä joista maali irtoilee ja figut hajoavat jos hyllyllä kaatuvat. Metalliset taas kestävät ja kestävät.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Lord_Fudginton

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

mä en vieläkään tiedä miten paljon sitä lakkaa pitäis pistää et ne maalit pysyis metallisisssa, pisti varmaan kolme kerrosta spraylla ja kumminkin lähtee maali vaikka kuinka hyvin yritän pakkaa ne
Ziggi

Viesti Kirjoittaja Ziggi »

Lord_Fudginton kirjoitti:mä en vieläkään tiedä miten paljon sitä lakkaa pitäis pistää et ne maalit pysyis metallisisssa, pisti varmaan kolme kerrosta spraylla ja kumminkin lähtee maali vaikka kuinka hyvin yritän pakkaa ne
Luulenpa että ongelma löytyy maalikerrosten toisesta päästä eli pohjamaalista, jos noin irtoilee.

Minkälaista pohjamaalia olet käyttänyt?

Ziggi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”