"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Wysiwyg

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Airut kirjoitti:
Hena kirjoitti:No nähdään sitten helsingin Fanaticissa, miltä kenenkin armeija näyttää. Omasta puolestani todennäköisesti kannan sinne varmaan näkymättömillä jump packeillä varustetun assault squadin, ovelasti piilotetun assault cannonin landspeederissä ja heavy bolterin mikä näyttää erehdyttävästi conversion beamerilta.
onneksi olkoon! sait juuri nolla maalauspistettä ja pahan silmän minulta jos joudun/pääsen/satun pelaamaan sinua vastaan. (olettaen että siellä on proxyttäminen sallittua)
Huom tuo ei ole proxyttämistä, koska figut ovat kuitenkin marineita jne. Vaan se wysiwygin rikkomista. Mutta eiköhän se mene, kun ei ne ruotsin GT:stä mua niillä pois heittäneet :D.

Kuten aikasemmin sanoin. Kiinnostaa pelaus eikä juuri muu. Nyt kun ei taas heitä liikaa ykkösiä niin kaikki on hyvin...
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Hena kirjoitti:
Airut kirjoitti:
Hena kirjoitti:No nähdään sitten helsingin Fanaticissa, miltä kenenkin armeija näyttää. Omasta puolestani todennäköisesti kannan sinne varmaan näkymättömillä jump packeillä varustetun assault squadin, ovelasti piilotetun assault cannonin landspeederissä ja heavy bolterin mikä näyttää erehdyttävästi conversion beamerilta.
onneksi olkoon! sait juuri nolla maalauspistettä ja pahan silmän minulta jos joudun/pääsen/satun pelaamaan sinua vastaan. (olettaen että siellä on proxyttäminen sallittua)
Huom tuo ei ole proxyttämistä, koska figut ovat kuitenkin marineita jne. Vaan se wysiwygin rikkomista. Mutta eiköhän se mene, kun ei ne ruotsin GT:stä mua niillä pois heittäneet :D.
Proxyttaminen on nimenomaan wysiwygin rikkomisen ääripää.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Karu kirjoitti:Proxyttaminen on nimenomaan wysiwygin rikkomisen ääripää.
Joo, mutta kaikki wysiwygin rikkominen ei ole proxyttamista.
Slaughter Master

Viesti Kirjoittaja Slaughter Master »

Nazreg Moonsinger kirjoitti:
Karu kirjoitti:Proxyttaminen on nimenomaan wysiwygin rikkomisen ääripää.
Joo, mutta kaikki wysiwygin rikkominen ei ole proxyttamista.
Itseasiassa harvemmin wysiwygin rikkominen on proxytusta. Proxyttaminen on niin eri asteella, kuin wysiwygin noudattamattomuus, etten oikeastaan luokittelisi sitä siihen kategoriaan...
A.M€nen

Viesti Kirjoittaja A.M€nen »

Hena kirjoitti: Huom tuo ei ole proxyttämistä, koska figut ovat kuitenkin marineita jne. Vaan se wysiwygin rikkomista. Mutta eiköhän se mene, kun ei ne ruotsin GT:stä mua niillä pois heittäneet :D.
proxyttäminen on sitä että pelaa jotain yksikköä X yksiköllä Y, joka ei ole tarpeeksi kuvaava voidakseen olla yksikkö X.

no, hyppyreputtomat mariinit eivät yksinkertaisesti ole tarpeeksi kuvaavia hyppyreppumariineita. Vai väitätkö että voin pelata leman russia guardsmanilla? ovat ne kuitenkin IGtä jne.

koita joskus pelata maalatulla WYSIWYG armeijalla ja hienolla maastolla. saatat löytää pelistä puolia, joita ei tule esiin maalaamattomissa proxypeleissä.
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
Sir Trousar

Wysiwyg

Viesti Kirjoittaja Sir Trousar »

Yhdyn Kapteenin ja Terärattaan mielipiteisiin. Fantasybattlessa kyseisellä jutulla ei juuri olekkaan niin paljoa merkitystyä mutta hyvin hyvänä esimerkkinä 40,000:ssa se ratkaisee hyvinkin paljon. Loppujenlopuksi jos on mahdollista hommata ne osat ja aseet figuilleen niin miksi ei samantien hommaisi? Olen kasannut 40,000 armeijaani kohta kaksi vuotta ja siltikään ei valmiina kyseisestä syystä (ja laiskuudesta maalausta kohtaan), mutta en silti lähde turnauksiin pelaamaan flamereita meltaguneina. Proxyttämisellä ja wysiwygin rikkomisella ei ole eroa, ellei figu ole täysin kuvaava ja riittävän selvästi varusteltu. Esimerkiksi jos käyttäisi vaikka muiden valmistajien miniatyyrejä kalliimpien GW -figujen sijasta, niin siitä ei koituisi haittaa, mutta toisaalta jos käyttää vaikkapa marauderhorsemaneja chosen knighteinä tai pistoliereina (ellei niille ole liimattu pistooleja), niin se on aika karu juttu. Toisaalta jos käyttää keihäillä varustettuja luurankoja hand weapon - shield combossa, niin se ei haittaa. Konversiolla on taas tarkka raja. Jos vaikka konvertoituna figuna on wood elf fascavalry model, ja se on konvertoitu kentauriksi. Se ei haittaa niin pitkään kunnes suurin osa figusta muistuttaa hevosen muotoa, sillä on ihmisen yläruumis ja se on oikeankokoisella alustalla, mutta taas jos "konervtoi" marauder horsemanin choseniksi ja siltä puuttuu raskas panssarointi sekä hevoselta, että ratsastajalta, niin se on väärin. Tämähän on toisaalta vain mielipidekysymys.. Mutta silti ihmiset voisivat nähdä edes hieman vaivaa, jotta itse pelaaminen olisi mukavempaa.

-Osku

OEdit:/ Tottakait myös Airutin mielipiteeseen. :P Anteeksi en lukenut viestiäsi tarpeeksi huolella. ;) sitä se väsymys teettää.
Viimeksi muokannut Sir Trousar, Ke 29.03.2006 22:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A small mind is easily filled with hope. Hope is the first step on the road of dissapointement.
Hena
Viesti:

Voi huoh ajattelin että en jaksa enään postata mutta...

Omat rajani proxyissä (suunnilleen). Kunhan koko on oikea (esim ei rhinoja lanttikkoina) niin on hyvä. Ja samaa armeijaa (eli orkit ei mielellään ole vain rumia kaartilaisia). Tietenkin jos opettaa pelaamaan tai testaa jotain, ei tarvi rajoittaa mielikuvitusta tämmöisellä. Tässä tapauksessa en siis yrittäisi ottaa attack bikeä ja sanoa että "Joo tämä onkin nyt Landspeeder". Mutta ei tuota minkäänlaista vaikeutta ottaa landspeederiä ja sanoa "Tämä on nyt Tornado, joten siinä on Assault Cannon".

Ja olen kyllä pelannyt wysiwygin mukaan. Eipä ollut pelissä mitään eroa. Arsyttävää oli vaan rajoittaa figujen kamojen mukaan mitä ottaa. Ja myöskin se mitä haluaa muuttuu ajan ja/tai mielen mukaan. Joten en todellakaan rupea joka toinen viikko muuttelemaan figuja kun haluan nyt ottaa C:n B:n sijasta.

[sarkasmia]Kas kun ei sanota että et voi mennä sinne taloon kun tuo ase on tuolla tavalla liimattu niin ei mahdu tai et voi mennä siitä kun tuo lippu ei mahdu läpi.[/sarkasmia].

Edit: Muistakaa myös, että mitään wysywyg sääntöä ei ollut kun aloitin pelaamisen. En muista tuliko se heti RT:n jälkeen vai siitä seuraavassa editiossa.
Guzlob
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

Hena kirjoitti:Edit: Muistakaa myös, että mitään wysywyg sääntöä ei ollut kun aloitin pelaamisen. En muista tuliko se heti RT:n jälkeen vai siitä seuraavassa editiossa.
Rogue Trader, p. 14 kirjoitti:Members of a unit will usually be equipped and armed in the same way, and have identical profiles. It is not necessary to have identical models, and minor discrepancies in a model's equipment can be overlooked and make no difference to the unit as a whole.
En näe juuri eroa nykyedikkaan. Silloin joskus armeijat olivat pienempiä ja sääntösäätö vei luolamestarinkin johdolla koko päivän (kertovat isot pojat), mutta 00-luvun virtaviivaista 40K:ta pelaisin mieluiten ilman ylimääräisiä muisti- ja arvauspelejä. Varsinkin jos taustalla on jokin yhtä banaali syy kuin aseiden päivitys vähän kovemmiksi. RT-ajan veteraanin luulisi pärjäävän sillä muinaisen muovilootan liekittimelläkin.
Viimeksi muokannut Guzlob, Ke 29.03.2006 23:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
it is apparent the intent has been revealed
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Hena kirjoitti: Ja olen kyllä pelannyt wysiwygin mukaan. Eipä ollut pelissä mitään eroa. Arsyttävää oli vaan rajoittaa figujen kamojen mukaan mitä ottaa. Ja myöskin se mitä haluaa muuttuu ajan ja/tai mielen mukaan. Joten en todellakaan rupea joka toinen viikko muuttelemaan figuja kun haluan nyt ottaa C:n B:n sijasta.
Ero ajattelussa varmaan löytyy juuri tästä. Minä teen listani noudattamaan mahdollisimman läheisesti käyttämiäni figuja, sinä teet listasi ja käytät sitten mahdollisimman sopivia figuja.(?)

Kumminkin on mielestäni hyvä pitää mielessä, että wysiwygin rikkomisella voi helposti sotkea vastustajaa, kun taas sen noudattamisesta tuskin on mitään haittaa, muuten kuin taloudellisesti ja ajankäytöllisesti.

Jos pelaaminen olisi puhtaasti ainoa motiivi harrastukselle, käyttäisin luultavasti jotain 1:72 solttuja ja pelaisin jotain WW2 peliä.Figut olisivat roskahalpaa, ja eiköhän joku 40k:ta parempi sääntösysteemikin melko nopeasti löytyisi.

Noh, alkaahan tästä kai tosiaan kaikki etäisestikään sanomisen arvoinen olla sanottu, makuja tunnetusti on monia.
Hena
Viesti:

Heh. Epic on mielestäni parempi peli kuin 40k, juuri peliteknisistä syistä :D. 40k:lla vaan aloitin ja juuri näillä marineilla... niin ei sitä viitsi lopettaa ;).
Hena
Viesti:

Guzlob kirjoitti:
Hena kirjoitti:Edit: Muistakaa myös, että mitään wysywyg sääntöä ei ollut kun aloitin pelaamisen. En muista tuliko se heti RT:n jälkeen vai siitä seuraavassa editiossa.
Rogue Trader kirjoitti:Members of a unit will usually be equipped and armed in the same way, and have identical profiles. It is not necessary to have identical models, and minor discrepancies in a model's equipment can be overlooked and make no difference to the unit as a whole.
En näe juuri eroa nykyedikkaan. Silloin joskus armeijat olivat pienempiä ja sääntösäätö vei luolamestarinkin johdolla koko päivän (kertovat isot pojat), mutta 00-luvun virtaviivaista 40K:ta pelaisin mieluiten ilman ylimääräisiä muisti- ja arvauspelejä. Varsinkin jos taustalla on jokin yhtä banaali syy kuin aseiden päivitys vähän kovemmiksi. RT-ajan veteraanin luulisi pärjäävän sillä muinaisen muovilootan liekittimelläkin.
Niin. Siis RT:ssä ostettiin unitille upgradeja (sen lisäksi että oli yhdelle hepulla upgradeja). Joten tuo puhuu siitä tödennäköisesti. Jos kerrot mistä sivulta tuo on RT:n kirjassa, niin kaivan kohdan kyllä esille ja katson. Mutta siihen aikaan ei (me aikanakaan) tiedetty edes koko wysiwyg yhdistelmästä.
Dust

Viesti Kirjoittaja Dust »

Onkohan kukaan teistä tullut ajatelleeksi, että jollekin se figujen tekeminen voi tulla ykkösenä ja pelaaminen vasta kakkosena. Minulla näin on ja uskon, että monella muullakin. Minä teen figuni niin, että ne näyttävät hienoilta. Charactereita tehdessäni mietin vain sitä, mitä kyseisellä charrulla voi olla, mutten sen enempää mieti mitkä olisivat hyviä komboja ja mitä sitten tulen käyttämään. Bretonnian kenraalillanikin on lance, vaikka käytänkin useimmiten great weponia. Tuo figu nyt vaan sattuu olemaan (vaikka itse sanonkin) todella hieno, enkä nyt kun armeija muutenkin on vähän vaiheessa, niin viitsi tehdä lisää heroja kun tavallisia yksiköitäkin on vielä hyvin vähän. Minä teen figuni sen mukaan mikä näyttää hienolta, sillä se on minulle pääasia. Pelaan kuitenkin suhteellisen harvoin, joten mielestäni vastustajan tulisi ymmärtää jos ei aina otakaan sitä samaa asetta joka figulla jo on. Ja kyllä, minä myös konvertoin figuni melko rankasti, joten laiskuudesta ei ole kyse. Jos ei vastustaja jotain asetta muista, niin voin vaikka kirjoittaa sen hänelle ylös... vaikeaa? Tai jos haluan vaikka tehdä ungorini kilpien kanssa koska näyttävät paremmilta niin, mutta käytänkin kilpiä vain puolissa pelaamistani peleistä, niin tuskimpa se nyt vastustajan voittoa kaataa. Minusta kaikki on ok, niin kauan kun yksiköt ovat oikeanlaisia ja oikeasta armeijasta. Ja tietysti mahd. paljon oikeissa varusteissa.
Pienet virheet varustuksessa 1-2:ssa yksikössä tai heron väärä ase ovat mielestäni ok. Siinä vaiheessa kun aletaan menemään siihen, että AINA on jotain joka ei vastaa figujen ulkonäköä, niin minäkin vähän laitan vastaan. Toisaalta eihän sen nyt kuitenkaan pitäisi olla niin vaikeaa kysyä vastustajalta, että mikäs ase hänen lordillaan oli jos sitä ei satu muistamaan. Kaikista poikkeuksista pitää tietysti aina kertoa ennen peliä.

Edit Jep, pari kirjoitusvirhettä korjattu... Antakkee anteeksi väsyneelle mielelleni. Teksti on melkoista siansaksaa.
Synnin niittäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

Yhdyn edeltäjän tekstiin.
Yleisesti olen sitä mieltä että figujen tulisi olla kuitenkin kyseinen hahmo mitä se kuvaa, mutta aseistukset ym. sattuvat muuttumaan vähänväliä, joten tulisi vain kertoa mikä milläkin ei pidä paikkaansa.

Mutta on se kyllä todella hieno juttu jos kaikki sattuu olemaan WYSIWYG:ä ja siihen tulisi yleensä pyrkiä aina, tietty jos kaveri nyt sattui unohtamaan jotain kotiinsa niin voi ottaa korvikkeen :D
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Synnin niittäjä kirjoitti:Yleisesti olen sitä mieltä että figujen tulisi olla kuitenkin kyseinen hahmo mitä se kuvaa, mutta aseistukset ym. sattuvat muuttumaan vähänväliä, joten tulisi vain kertoa mikä milläkin ei pidä paikkaansa.
Miksi niiden pitäisi muuttua vähänväliä?
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Lisää pelin monipuolisuutta kymmenenteen potenssiin, kun ei aina pelaa samalla listalla.
Itse en ole koskaan 15 vuoden aikana pelannut kahta peliä (paitsi tietysti turnauksissa) täsmälleen samalla listalla vaan aina olen jotain muuttamassa.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

ankara halla kirjoitti:Lisää pelin monipuolisuutta kymmenenteen potenssiin, kun ei aina pelaa samalla listalla.
Itse en ole koskaan 15 vuoden aikana pelannut kahta peliä (paitsi tietysti turnauksissa) täsmälleen samalla listalla vaan aina olen jotain muuttamassa.
Minulle tämä sama ajatus toimii kannustimena hankkia uusia figuja, joita sitten voi kokeilla uudessa listassa. Vastaavasti olen kyhännyt pinnaussysteemillä toimivia vaihtovarusteita vakiosankareilleni (esim. BA Sanguinary high priestilläni on vaihdettava reppu/jump pack, ja dreadin kädet ovat vissiin vaihdettavat kaikilla nykyistä figua käyttävillä). FB-puolella olen tehnyt Carl Gustavista kaksi eri figua eri optioita varten.

Onhan toki niinkin, että kaikkia tällainen askartelu ei innosta, mutta minusta on vastustajan kunnioittamista, ettei ainakaan hirveitä epäloogisuuksia kehitä (eli esim. kaikki conversion beamerit saavat sitten kuvata samaa nykyedikan raskasta asetta), koska nykyisillä figujen määrillä on turhankin helppo mennä sekaisin eri yksiköiden aseista, etenkin jos kumpikin pelaaja joutuu miettimään, oliko tuon yksikön flameri nyt flameri vai plasma gun.

Muistan eräänkin turnauspelin menneen perseelleen, kun laskin sen varaan, että vastustajan dreadin assault cannon ei 1. vuorolla yllä night shieldattuun HQ-raideriini. Ensimmäisellä ampumisvuorollaan vastustaja vasta kertoikin aseen olevan twin-linked lascannon. Tapaus otti päähän niin, että se näkyi kyllä asenteessani loppupelin.
Vastaavasti taas Fanaticissa ankaran hallan plasmatykit dreadeissa eivät haitanneet, koska hän ilmoitti etukäteen, millä säännöillä ne toimivat ja koska dreadin aseistukseen ei enää nykyään kuulu plasma cannonia (ja koska minullakin on kaksi FW:n plasma cannon -kättä nykyään tyhjän panttina, joten ymmärrän täysin ankaran hallan halun käyttää omiaan).

Toisin sanoen odotan vastustajiltani, että jos listassa on jotain, mitä en näe, siitä ilmoitetaan ajoissa; samoin yhdenmukaisuutta niiltä osin kuin WYSIWYGiä rikotaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Itse en WYSIWYG:istä välitä mutta sitten omatunto tulee ja kolkuttaa... Jouduin ostamaan Chaos Lordin, en kyennyt käyttämään ostamaani Terminaattoria Lordina, koska se ei ollut tarpeeksi kuvaava...

Jos se aseista jää kiinni niin sillon en kyllä kukkaroa lähde kuluttelemaan.
Hena
Viesti:

Pistetään nyt vielä tähän vielä. Omissa peleissä näytän selvästi ennen peliä mikä muutos missäkin on. Sen lisäksi annan aina armylistan katsottavaksi, jotta varmistuu että tietää mitä mulla on pöydällä.

Itse en todellakaan rupea ostamaan lisä figuja, jotta voin maalata squadeihin enemmän kuin 10 peeloa sen takia että voisi ottaa muita asevaihtoehtoja. Tärkeämpänä näen sen että saan sen kolmannen komppanian kaikki marine tehtyä, en sitä että se käsittää vähemmän ja mahdollistaa kombinaatiot (eli 15 marine squadeja). Enkä ole vielä tähän mennessä jaksanut yrittää vääntää niistä vanhoista figuista sellaisia että saisi vaihdettua aseita.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

The Captain kirjoitti: Toisin sanoen odotan vastustajiltani, että jos listassa on jotain, mitä en näe, siitä ilmoitetaan ajoissa; samoin yhdenmukaisuutta niiltä osin kuin WYSIWYGiä rikotaan.
Meikäläiselle tämä nyt ainakin on jotenkin niin itsestään selvä, ettei tullut edes mieleen aikaisemmin koko asiasta mainita.
Tottakai pitää kertoa ja pitää huoli, ettei vastustajalle koskaan jää mitään epäselvää modelien/sääntojen/minkään peliin liittyvän suhteen ja tämä pätee mielestäni muuhunkin kuin WYSIWYG:iin.

Jos/kun vastaan sattuu pelaaja joka ei esim. ole koskaan pelannut BA:ta vastaan eikä ole myöskään perehtynyt sääntöihin niin tietysti koko pelin ajan opastan mitä mikäkin yksikkö tekee. Vaikka napit olisivat kuinka WYSIWYG eivät kaikki pelaajat silti tiedä mitä joku graali tekee (ja näin ollen olisi siis aivan sama olisiko koko figulla jotain graalin näköistä konvertoituna mukaan alkuunkaan).
The Captain kirjoitti: Vastaavasti taas Fanaticissa ankaran hallan plasmatykit dreadeissa eivät haitanneet, koska hän ilmoitti etukäteen, millä säännöillä ne toimivat ja koska dreadin aseistukseen ei enää nykyään kuulu plasma cannonia (ja koska minullakin on kaksi FW:n plasma cannon -kättä nykyään tyhjän panttina, joten ymmärrän täysin ankaran hallan halun käyttää omiaan).
Plasmatykkiä ei tosin ollut kuin Forgen venerable dreadillani (joka sekään siis ei tietenkään ollut mikään venerable sääntöteknisesti...) ja senkin olin ostanut ihan vain sen takia, että se on kätenä mielestäni äärettämän paljon hienompi kuin linkattu laserkanuunu (jonka virkaa se siis ajaa),
Samaan hengenvetoon voin tässä kertoa, että viimeksi kun Forgen tavaraa tilasin, niin tilasin TL-HvyBolter käden samaiselle töpölle AssCannon käden sijaan.
On meinaa se bolter mielestäni useita asteita munakkaammman näköinen pyssy kuin se spagettivispilä mitä Assault Cannonina kaupataan.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
sarathain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sarathain »

Proxyttamisen ja Wysiwyg:n ero on imo selkeä. Proxylla käsitän tapauksen, joka ei ole miniatyyri eikä muutenkaan kuvaava kuin kyseisen miniatyyrin pitäisi olla, mutta sitä käytetään miniatyyrina, tai valmista (jo pelissä olevaa) modelia käytetään toisena (rhino = land raider). Wysiwyg taas kertoo hahmon puutteet sen jälkeen ku hahmo itsessään on sellainen kun sen kuuluisi olla.
Toisaalta jos rivissä on 5 marinea boltterilla, ja yhdellä paperilla on lascannon, voi kys. nappia sanoa proxyksi ellei sillä ole minkäänlaista heavy -asetta.

Peli on mukavampaa kuin kaikki on niinkuin pitääkin, mutta ymmärrän ellei Eldar-pelaajalla ole kaikki heavy aseet wysiwyg, sillä yksittäiset aseet ovat vaikea hankkia. Marine pelaajan lascannonit taas kuuluisi olla aidot, sillä näitä myydään joka toisessa liikkeessä. Itse arvostan konversioita niinkauan kun niissä ei yritetä hyödyntää taloudellista tilannetta, ja hieno armeija vie aina vaikka kaikki ei olisikaan niin kohdallaan.
En myös valittaisi jos joku pelaisi (FB) screamereiden tilalla muovisia 50 sentin avaimenperä rauskuja ;) Hahmot olivat kuitenkin hilpeitä ja täyttivät oikean ukon mitat, vaikka avaimenperien käytön syy oli varmasti muu kuin omaperäinen "konversio".

Käytännön tapaus turnauksesta, kaveri unohti Hyvinkäältä Jyväskylään puolet armeijastaan (eldar), ja käytti näiden tilalla 5. edikan lizardmeneja. (Taisi pelata pari peliä). Proxymisen rajat taisivat ylittyä, mutta se ei ollut kuitenkaan tarkoituksellista, joten minusta asiassa ei ollut ongelmaa miksi en voisi häntä vastaan pelata. Huvitavampaa noita vastaan olisi pelata kuin paketista alustoihin lyötyä armeijaa, jonka metalliosat on sinitarralla kiinni, kun liima on ylihintaista.
Kaikki mielipiteet ovat hyviä, toiset ovat vaan parempia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”