"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Imperiumista Tasavalta

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

*ankara halla summoned*
Teloittaja kirjoitti: 1. Missä tämä sanotaan? Miten todistat tämän?

2. Odotetaan sitten Hallaa.

3. Antamalla lisää mahtia/valtaa/rahaa?
1. Vain suurinpiirtein kaikessa fluffissa joka yleensä käsittelee Astronomiconia (käytä hakua, täältä löytyy kyllä suoria lainauksia ja meikäläinen ei nyt ainakaan tältä istumalta jaksaisi *taas* siteerata niitä samoja fluffeja joita olen tänne jo vuosia kirjoitellut uudestaan ja uudestaan) on kerrottu kuinka Keisarin mieli on ainoa tarpeeksi voimakas asia joka yleensä voi ohjata Astronomiconin valtavaa psyykkistä energiaa.
Tämän lisäksi Keisari mm. soul bindaa astropaatteja yms. joten ei se kaveri todellakaan mikään toimeton vihannes ole. Ja kyllä, Keisarin tärkein tehtävä on suojella parhaansa mukaan ihmiskuntaa Kaaoksen korruptiiviselta vaikutukselta. Ihan täydellisestihän hän ei tästä suoriudu kun demonit pääsevät ajoittain kansalaisia riivaamaan, mutta estää kuitenkin ihmisrotua kokonaisuudessaan sortumasta Kaaoksen vallan alle.

2. Eipä sano tuo planeetan nimi mitään (tai sitten en vain muista), mutta kyllähän noita kapinoivia planeettoja ihan säännöllisesti joudutaan pistämään ruotuun.

3. Terran lordit ovat kyllä maallisen mammonan korruption tavoittamattomissa. Tietysti voisi argumentoida, että koko Imperiumi on korruptoitunut, mutta se nyt on ihan oma keskustelunsa...
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

The Captain kirjoitti: Goge Vandirellekaan ei riittänyt toiseksi ylin mahti.
Mutta häntä ei sentään lahjottu tai korruptoitu, hän sekoili omia aikojaan ja kääri rusinat kaikkien pullista omaan taskuunsa.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”