Jos joku tietää mistä löytyy ohjeita siihen miten saada noi kuvat näkyviin tolle ensimmäiselle viestile niin kertokaa. Itse yritin etsiä siihen ohjeita mutta en löytänyt.
Pelipöytä elävällä vedellä (Päivitetty 9.10)
Re: Pelipöytä elävällä vedellä (Päivitetty 9.10)
Lisäsin tohon ensimmäiseen viestiin kolme uutta kuvaa. Katsokaa pois 
Jos joku tietää mistä löytyy ohjeita siihen miten saada noi kuvat näkyviin tolle ensimmäiselle viestile niin kertokaa. Itse yritin etsiä siihen ohjeita mutta en löytänyt.
Upeata, ota video kun vesi virtaa ja pistä tänne.
Protector of nerds.
Sen teen heti kun saadaan moottori asennettua pöytään kiinni. Ensin pitäisi löytää sopiva säiliö vedelle. Se onkin hankalempaa ku vois äkkiseltään arvata.Konstaa kirjoitti:Upeata, ota video kun vesi virtaa ja pistä tänne.
- Co. Yarrick
Joku esmes Eden vesisäiliö(K - Rauta(?))
Olenpas ollut aktiivinien ^_^ @ 100. viesti 21.09.2008 | Kissa putosi uima-altaaseen ja kananmunaa nauratti hirveesti. Tarinan opetus: Siellä, missä märkä mirri, siellä onnelllinen muna.
Mihinkä tarkoitukseen toi säiliö on valmistettu? Onko tietoa koosta? Paljoko sinne mahtuu nestettä?Co. Yarrick kirjoitti:Joku esmes Eden vesisäiliö(K - Rauta(?))
- Ilkeapikkuperkele
Vesiautomaateihin. Taisi olla 10l... tai 20l
Joka tapauksessa projektisi jättää kylmäksi omat mordheim puuhasteluni täysin. Keep it up !
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
No on sitten aivan turhan iso
Se säiliö pitäisi saada piiloon tuonne pöydän keskimmäisen kerroksen alle, etupaneelin taakse. Kuitenkin niin että se olisi helppo tyhjentää ja täyttää.
Onko sulla kuvia niistä morheim-jutuista?
Onko sulla kuvia niistä morheim-jutuista?
Mites kun tulee vastaan Aquatic-figuja? Tuskinpa kovin moni haluaa työntää ukkojaan veteen. Ja pysyisivätkös ne edes paikallaan vedessä? Muuten kyllä hieno idea, ja hatunnosto toteutuksesta.
Aquatic? Valaiskaa minua.Pummi kirjoitti:Mites kun tulee vastaan Aquatic-figuja? Tuskinpa kovin moni haluaa työntää ukkojaan veteen. Ja pysyisivätkös ne edes paikallaan vedessä? Muuten kyllä hieno idea, ja hatunnosto toteutuksesta.
Veden saa aina kytkettyä pois päältä. Pöytä tulee tulevaisuudessa sisältämää paljon sellaista mikä ei itse pelitapahtumassa toimi mutta saa tarvittaessa joko irroitettua tai kytkettyä pois päältä. Pöudän eteen tulee paneeli jossa on kaikki tarvittavat napit ja säätimet joilla saa halutessaan pöytään vaikuttaa. Esimerkitsi juuri tuota veden virran voimakkuutta pystyy säätämään mikäli joku haluaa ukkonsa veteen ja pysyvän niiden paikoillaan.
Jokiuoma on sellainen ettei se tarjoa juurikaan strategisia etuja. En tosin tiedä noista aquatic-figujen säännöistä.
JZ sanoiAquatic? Valaiskaa minua.
Aquatic tarkoittaa ettei niille tule liikkumis miinusta vedessä ja saavat siihen pääle viellä soft coverin. Ja milloin tämän sinun projektisi pitäisi olla valmis? Olen odottannut sitä siitä päivästä lähtien kun kirjoitit ekan viestin tähän ketjuun.
...örkkien ihon väri johtuu fotosynteesistä.
Jakezuku
Jakezuku
Ohhho, siitä tulee hienompi ku osasin kuvitellakkaan... Säiliöks joku mansikkahillopurkki? tai joku 1l juomapullo, tai isompi.. Minkä kokoista säilitötä ylipäätäänsä haet? joku 5l?
Sellaisiahan löytää k -raudasta yms mistä tahansa rautakaupoista.
Ei sellane pönikkä mitenkään kovin iso ole.. mutta kummiskin melko vaikeasti naamioitavissa.
Se varmaa pitäis olla sellane, jonka pystyis vetämään sieltä pois täyttääkseen, en muuten keksi mitään, siinä pitäisi muuten olla jonkimoine kiinni laitettava aukko reunassa...
No onnea vain, videota odotellessa
Sellaisiahan löytää k -raudasta yms mistä tahansa rautakaupoista.
Ei sellane pönikkä mitenkään kovin iso ole.. mutta kummiskin melko vaikeasti naamioitavissa.
Se varmaa pitäis olla sellane, jonka pystyis vetämään sieltä pois täyttääkseen, en muuten keksi mitään, siinä pitäisi muuten olla jonkimoine kiinni laitettava aukko reunassa...
No onnea vain, videota odotellessa
No nyt löytyi sopiva säiliö ja pian se väkerretään paikoilleen. En paljasta vielä mistä säiliö tehdään mutta lupaan laittaa kuvia. Mikäli homma toimii, videopätkiä ei tarvitse enää kauaa odottaa.
Jatkoa seuraa..
Kyseessä ikuisuusprojekti. Pikku säätöä ja viilausta keksin kokoajan joten tuskin tulee olemaan koskaan täysin valmis. Homma etenee kuitenkin jatkuvasti ja yritän napsia säännöllisesti kuvia jotta saatte uteliaisuuttanne tyydytettyä. Syksyllä kävi pari ystävääni pelailemassa ja kokeiltiin pöytää hieman. Pöytä toimi hyvin pelialustana kunhan sääntöjen viilaamiseen paneutuu. Mitään faban tyylisiä rykmenttejä ei kannate tuonne tunkea mutta muuten faban säännöt toimivat jokseenkin hyvin.Ja milloin tämän sinun projektisi pitäisi olla valmis? Olen odottannut sitä siitä päivästä lähtien kun kirjoitit ekan viestin tähän ketjuun.
Jatkoa seuraa..
Taitaa olla aikamoinen ikuisuus projekti 
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!