Figutori
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Figutori
Käppänien Warruja ois kiva saada jos niitä teil enää on. Minerit ja Thundererit kiinostaa myös ja jos Thane löytyis nii plussaa lisää :P
Offtopic: Onko muuten tietoa miten saisi maalit poistettua? Siis onko siihe joku aine?
Offtopic: Onko muuten tietoa miten saisi maalit poistettua? Siis onko siihe joku aine?
Varmasti vastauksia löytyisi paremmin tuolta pääsivun maalaus, konverttaus ja maisemanteko -topicista. Mutta Fairy Power spray ja hammasharja vievät jo pitkälle. Mäntysuopa toimii myös etenkin jos maalia kohtalaisen tuoretta ja/tai ohuina kerroksina. Jarruneste lienee sitten se viimeisin ja järein vaihtoehto jolla lähtee jos muulla ei irtoa. Itse olen joskus käyttänyt myös kunsilakanpoistoainetta.
Itsellä on jotain hajanaisia dwarffeja sieltä täältä. Minereitä, warrioreita ja thunderereita. jos ei muualta irtoa niin voin kaivella vähän ja katsoa moneenko osat löytyy- OVat Sprueissa kiinni mitä suurimmalla todennäköisyydellä.
Itsellä on jotain hajanaisia dwarffeja sieltä täältä. Minereitä, warrioreita ja thunderereita. jos ei muualta irtoa niin voin kaivella vähän ja katsoa moneenko osat löytyy- OVat Sprueissa kiinni mitä suurimmalla todennäköisyydellä.
Kalat meni kotio...
Jarruneste lienee aineista se viimeisin mitä itse lähtisin käyttämään. Ennemmin maalaisin rumasti vain päälle, jarrunestekäsittelyn jälkeen on turha yrittää saada pysymään pinnassa yhtään mitään.
Jos nyt autotuotteista jotain hyvää pitäisi suositella niin moottorinpesuainetta, itse en figuihin tätä ole käyttänyt mutta kaikkeen mahdolliseen muuhun kylläkin ja tuntunut toimivan paremmin kuin hyvin. Motonetistä voi kyseistä ainetta käydä ostamassa.
Mikäli vähän enemmän jaksaa vaivaa nähdä niin käväisee esim apt:llä tai jossain muussa liikkeessä missä maaleja myydään ja kyselee sen kautta.
Jos nyt autotuotteista jotain hyvää pitäisi suositella niin moottorinpesuainetta, itse en figuihin tätä ole käyttänyt mutta kaikkeen mahdolliseen muuhun kylläkin ja tuntunut toimivan paremmin kuin hyvin. Motonetistä voi kyseistä ainetta käydä ostamassa.
Mikäli vähän enemmän jaksaa vaivaa nähdä niin käväisee esim apt:llä tai jossain muussa liikkeessä missä maaleja myydään ja kyselee sen kautta.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Mahtaisiko porin seudulta löytyä seuraavia Blood Bowl figuja ylimääräisenä (aloitus boxin mukana tulevia muovisia), ostopalsta kun ei ole vielä tuottanut tulosta. Toki saahan sitä muutakin kaupata kuin muovia, metsähaltia porukkaa voi myös kaupata mikäli ylimääräisenä nurkissa jollain sattuu pyörimään. Sekä 6.kpl Sauruksia tai tembleguardeja WHFB:n puolelta kelpaa myös.
Orc
6 Linemen
2 Black Orc Blockers
2 Blitzers
Human
6 Linemen
2 Catchers
2 Blitzers
1 Ogre
Orc
6 Linemen
2 Black Orc Blockers
2 Blitzers
Human
6 Linemen
2 Catchers
2 Blitzers
1 Ogre
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
mulla on läjä noita örkkejä. Full roster metallisena ja maaleissa, mutta myös noita muovisia löytyy. Voin kaivella huomenissa kun pistänen muutakin figukamaa vaihteen vuoksi myyntiinkin. muovisien määriä en tässä muista, mutta niistä ainakin voin luopua. Metalliset saatan pitää itselläkin.
Isokin porukka aloittelemassa tuota?
Isokin porukka aloittelemassa tuota?
Kalat meni kotio...
Mitään tarkkaa tietoa aloittaja määrästä ei ole tällä hetkellä vielä, mutta uskoisin että sellaiset +4 henkeä. Mikäli jotain laajempaa liigaa ajattelit niin sellaiseen voisi olla lähtijöitä mahdollisesti 1-2 henkeä. Alkuvaiheissa tämä aloittaminen kuitenkin vielä, ensimmäisiä testipelejä ei olla edes päästy pelaamaan niin varmuudella paha sanoa vielä mitään.
Mutta heitäppä YV:nä jotain kuvaa vaikka sekä hintaa niin tehdään kaupat.
Mutta heitäppä YV:nä jotain kuvaa vaikka sekä hintaa niin tehdään kaupat.
Olisi myydä/vaihtaa kääpiö warrioita sprueissa noin 10.
Vaihdossa Mordheimia tai ostetaan Mordheimiin liittyviä lehtiä ym. Katso linkki.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 1#p1099901
Yhteyttä yv:llä.
Vaihdossa Mordheimia tai ostetaan Mordheimiin liittyviä lehtiä ym. Katso linkki.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 1#p1099901
Yhteyttä yv:llä.
O: Necromundaa, Mordheimia LotR:ia. Laita YV.
Blogini pienoismalleista FB
Pienoismallimarketti kaikki vallejon maalit täältä
Mordheim kirjasto
Blogini pienoismalleista FB
Pienoismallimarketti kaikki vallejon maalit täältä
Mordheim kirjasto
- Master Arturion
MInä kaipaisin kipeasti n 20 D6 noppaa, kun omat hukkui jonnekin warpin syöveriin (Damn you Tzeentch!)
Ja kovasti olisin vailla uusia niin ei tarttis kverieilta koko ajan kysyä. Noppien tilaus on niin hankalaa yksistään.
Ja kovasti olisin vailla uusia niin ei tarttis kverieilta koko ajan kysyä. Noppien tilaus on niin hankalaa yksistään.
We march the grim march, with a grin...why? Because we have dark sense of humor....
Jos jollakin on AOBR drediä tai termiksiä myynnissä niin ilmotelkoot YV:llä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mä mitään yv:tä sulle anna. Ei siten nouse post-count.
Antti, haluatko marsutkin päälle? On tyhmää myydä siitä paketista vain osa.
Saisit multa johonkin summaan, ei oo edes pahemmin maalattujakaan. Vain vähäsen. Emmää tii mitä pyytää. Kun saat sen örkkikärryn niin halvalla, niin kai mää tästä sitten kompensoimaan kehtaan pyytää jotain 25e. On tuo Aobr muuten hintava paketti, 72e kaupasta. Huh huh, mää muistan ajan kun ostin sen 60e:lla.
Passaako vai pyydänkö ylihintaa?
Antti, haluatko marsutkin päälle? On tyhmää myydä siitä paketista vain osa.
Saisit multa johonkin summaan, ei oo edes pahemmin maalattujakaan. Vain vähäsen. Emmää tii mitä pyytää. Kun saat sen örkkikärryn niin halvalla, niin kai mää tästä sitten kompensoimaan kehtaan pyytää jotain 25e. On tuo Aobr muuten hintava paketti, 72e kaupasta. Huh huh, mää muistan ajan kun ostin sen 60e:lla.
Passaako vai pyydänkö ylihintaa?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Kärry +aobr 30e?
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Vampire countteja myynnissä iso läjä, sekä Dark Eldareita myynnissä iso läjä. Kumpaakin useampi tuhat pistettä ja kunto vaihtelee keskeneräisistä (ei välttämättä edes ollenkaan maalia)/ huonosti maalatuista hajonneisiin ja jopa muutamaan ihan pelikelpoisen näköiseen nappulaan. Suuri osa figuista vanhempaa mallia, mitään uutta ei ole tullut useampaan vuoteen. Hinta on suhteellisen halpa kunhan ostaa reippaasti.
Ostetaas Dire avenger päitä 5-10 ja nuita eldar pyssyjä kanssa 5-10.
Niin ja multa löytyy noille Demoneille:
Bloodthirster, huonossa kunnossa (liimaukset epäonnistuneet), kaikki osat tallella ja maalaamaton 15€
GUO, vm.96 eli nykyinen mutta vanhalla päällä, joskus alettu liimaamaan kunnes kiinnostus lopahtanut, siis hyvä kunto. Mukaan vielä kaksi nurglinia, jotka paketissa olivat mukana 35€
FaBan DoC AB suhtkoht kunto 10€
muutamia 'Lettereitä kaupanpäälle jos ostaa kaikki, noin 3-7 huonossa kunnossa ja
Jos ostaa kaikka niin sanotaas tasan 50€, eli tästä vaan faban demoneja alkamaan
Vaihdossa voi tarjoilla Ogreja
Itse taas voisin löytää käyttötarvetta Ogreille, Ogrejen bitseille, sekä kalloille. Siis ihan mille vain fantasia/Gw- kokoluokan kalloja, mieluiten muovi, metallista en ainakaan enempää ala maksaa. Toiveena olisi että hinta katsotaan YVllä tarkemmin, mutta sen verran näitä projektissa kuluu että jos esim. VC-armeijan jäljiltä kaapissa löytyy kalloja röykkiöittäin niin eikun Yvtä, toki kaikki muutkin kallot ovat tervetulleita. Myös jos muita kuolleiden dekapitoituja raajoja, Zombipäitä yms. voi ja pitää tarjoilla.
Ilmari
Bloodthirster, huonossa kunnossa (liimaukset epäonnistuneet), kaikki osat tallella ja maalaamaton 15€
GUO, vm.96 eli nykyinen mutta vanhalla päällä, joskus alettu liimaamaan kunnes kiinnostus lopahtanut, siis hyvä kunto. Mukaan vielä kaksi nurglinia, jotka paketissa olivat mukana 35€
FaBan DoC AB suhtkoht kunto 10€
muutamia 'Lettereitä kaupanpäälle jos ostaa kaikki, noin 3-7 huonossa kunnossa ja
Jos ostaa kaikka niin sanotaas tasan 50€, eli tästä vaan faban demoneja alkamaan
Vaihdossa voi tarjoilla Ogreja
Itse taas voisin löytää käyttötarvetta Ogreille, Ogrejen bitseille, sekä kalloille. Siis ihan mille vain fantasia/Gw- kokoluokan kalloja, mieluiten muovi, metallista en ainakaan enempää ala maksaa. Toiveena olisi että hinta katsotaan YVllä tarkemmin, mutta sen verran näitä projektissa kuluu että jos esim. VC-armeijan jäljiltä kaapissa löytyy kalloja röykkiöittäin niin eikun Yvtä, toki kaikki muutkin kallot ovat tervetulleita. Myös jos muita kuolleiden dekapitoituja raajoja, Zombipäitä yms. voi ja pitää tarjoilla.
Ilmari
Myynnissä olis:
Blood Bowl tiimi mallia örkit
12 örkkiä
1 goblin
1 ogre, joka toimittaa trollin virkaa
Örkit on konffattu 40k örkeistä. Suht dynaamiset poset. Blitzereillä on olkasuojukset ja Borceilla sen lisäksi vielä kasvosuojukset. Goblin on vissiin fabasta ja ogre vissiin kanssa. Basetettu ja maalattu semi-ok. Ogreen on vähän nähty vaivaa. Kaupan päälle saa VHS-kotelosta tehdyn figulaatikon, jossa on pehmusteeseen koverrettu lokerot figuille.
Saa tarjota.
Blood Bowl tiimi mallia örkit
12 örkkiä
1 goblin
1 ogre, joka toimittaa trollin virkaa
Örkit on konffattu 40k örkeistä. Suht dynaamiset poset. Blitzereillä on olkasuojukset ja Borceilla sen lisäksi vielä kasvosuojukset. Goblin on vissiin fabasta ja ogre vissiin kanssa. Basetettu ja maalattu semi-ok. Ogreen on vähän nähty vaivaa. Kaupan päälle saa VHS-kotelosta tehdyn figulaatikon, jossa on pehmusteeseen koverrettu lokerot figuille.
Saa tarjota.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 48&t=97899 Eritoten letterit voin ostaa nurkista pois.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
On se niin mukavaa kun tekee armeijoita vaihtoehtoisista ukoista ja ne tulee väärillä baseilla. Jooh.
Jos jollain on iso kasa Fabaan meneviä neliöbaseja jalkaväelle, ratsuväelle, monstereille niin minä voin ottaa ne parempaan talteen. Basen koolla ei ole väliä. Vaihdossa puolestaan saa vaikka noita pyöreitä baseja, joilla kaikki 40k:n ukot pyörii. Blood Bowliinkin, jos on tekemässä tiimiä, niin voidaan vaihtaa baseja.
Jos jollain on iso kasa Fabaan meneviä neliöbaseja jalkaväelle, ratsuväelle, monstereille niin minä voin ottaa ne parempaan talteen. Basen koolla ei ole väliä. Vaihdossa puolestaan saa vaikka noita pyöreitä baseja, joilla kaikki 40k:n ukot pyörii. Blood Bowliinkin, jos on tekemässä tiimiä, niin voidaan vaihtaa baseja.
- Sinitähti
- Sinitähti
Minulta pitäisi löytyä reilusti, useita kymmeniä, ellei sata tai pari, noita neliöpaseja ja ihan mielelläni vaihtelenkin noihin pyöreisiin, tahi johonkin muuhun vaan.El Capitan kirjoitti:On se niin mukavaa kun tekee armeijoita vaihtoehtoisista ukoista ja ne tulee väärillä baseilla. Jooh.
Kalat meni kotio...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mites muuten ihmisillä pyörii vanhoja Helffiukkeleita hyllyissä ja laatikoista? Ettei vain sattumoisin löytyisi 4:ää 5th one pose keihäshaltioita ylimääräisenä, josta voisi luopua? Muitakin saa, ja pitää, tarjota.
- Sinitähti
- Sinitähti