Pelikaveria etsitään!
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Pelikaveria etsitään!
Nyt kun noppien heitto taas luonnistuu, voisi pelata vielä toisenkin kerran. Löytyiskö seuraa torstain peli-iltaan? Pelaan 2250 ETC-kompeilla, tuo joko samankokoinen kompiton tai vastaava kompeilla. Ilmoittele vaikka YV:llä.
Heikki
Heikki
- Allu-Hemmo
Aloittelija haluisi päästä pelaamaan, (siis minä :P) ja pelikaveriä etsittäisiin huomiseksi (torstaiksi). 1500p. Peli luonnistuisi multa, kun ei vielä sitä kahta tonnia ole. :)
WoCia siis mulla...
-Aleksis
WoCia siis mulla...
-Aleksis
Löytyiskö huomiseksi (16.3) innokasta pelaamaan hordesia 350 pisteessä mangledin säännöillä? circleä vois kokeilla tota turnausta varten..
-Matias
Edit: niijuu, voi sitä masiinaakiin tietysti pelaa :D
-Matias
Edit: niijuu, voi sitä masiinaakiin tietysti pelaa :D
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
- mister??!!
40koota pelaamaan kaivattaisiin kaveria ensi torstaiksi.(vastustaja toiveita olisivat örkit d/eldarit ja IG)itse pelaan caamoksella.
Keisarin mietteitä:"Toi seinä ei kaatunut vaikka katselin sitä 5000 vuotta... ehkä tuo toinen seinä..." "Ai kappas sehän on Angron. Mitä sinä tuolla demoniaseella?"
Joko olet huomannut että ensi torstaista lähtien pelataan ihan liigakin Ordon tiloissa?mister??!! kirjoitti:40koota pelaamaan kaivattaisiin kaveria ensi torstaiksi.(vastustaja toiveita olisivat örkit d/eldarit ja IG)itse pelaan caamoksella.
Linkki
- mister??!!
Äsken vasta huomasin.
Keisarin mietteitä:"Toi seinä ei kaatunut vaikka katselin sitä 5000 vuotta... ehkä tuo toinen seinä..." "Ai kappas sehän on Angron. Mitä sinä tuolla demoniaseella?"
Moi.
Pääsen ens torstaina (4.6) illal lomille ja ajattelin et vois tulla liigaan pelaamaan fabaa. Löytyykö peliseuraa ETC kompeilla liskoja vastaan?
Janne
Pääsen ens torstaina (4.6) illal lomille ja ajattelin et vois tulla liigaan pelaamaan fabaa. Löytyykö peliseuraa ETC kompeilla liskoja vastaan?
Janne
Mä voisin pelailla torstaina. Vaikka shoottabreteillä... piu-piu
Siistiä. Lomakyydit tiputtaa mut bussiasemalle siinä puol kuuden maissa, että hinaudun siitä sitte pelipaikoille.
Ens viikon maanantaiks (15.6) pelikaveria masiinaan tuhannen pisteen peliin? Turnaukseen pitäis saada pari peliä alle tota kokoa ettei oo ihan pihalla kuin lumiukko.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Turhaan sää treenaat. Mää tulen conin turnauksesta läpi joten...
Vapaalla taas. Löytyykö pelikaveria fabaan ETC kompeilla ens torstaiksi (9.7.)? Empireä tai sitten liskoja...
Janne
Janne
- patterijuoma
Mä voisin tulla pelailee sillon, jos vampit tai welffit kiinnostaa vastukseks.
Markus
Markus
Joo sopii hyvin. Pelaan vissii liskoilla.
Maanantaiksi pelikaveria tositarkoituksella! ETC-kenraaliharjoitus ja kaikkee. Mielellään Woc, Welffit, Liskot, TK tai Helffit mut oikeestaan mikä vaan käy tarvittaessa.
- Osku
- Osku
-
Qwertyuiop
Rakkautta.
Viimeksi muokannut Qwertyuiop, Ma 15.04.2013 14:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tulisko joku pelaan fabaa mun kaa ens torstaina? Treenailen syksyn turnauskautta varten helffeillä vaihteeksi, eli 2250 pistettä edellisen liigan kompeilla.
Heikki
Heikki
- patterijuoma
Mä voisin tulla pelailee, jos VC tai liskot kelpaa vastukseks. :)
Markus
Markus
Hyvä homma, kumpi tahansa käy.patterijuoma kirjoitti:Mä voisin tulla pelailee, jos VC tai liskot kelpaa vastukseks. :)
Markus
Nyt on hätä! Tarvis tänään päästä pelaamaan fabaa, mut ei oo vastusta...