Turku Fanatic 2008, lähtijöitä?

Seinä- ja Kauhajoen yhteinen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Re: Turku Fanatic 2008, lähtijöitä?

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

ZyDec0 kirjoitti:
I Ride in a Dragon kirjoitti: Mä en popita matkalla kuin melodista powermetallia ja sitäkin vain kuskin luvalla :/
Mikäli Kamelot, Symphony X, Dream Theater, Gamma Ray tai Helloween raapaisee pintaa, niin be my quest. :P
Joo, hyviä bändejä kaikki, ja tuotantoa löytyy koneistolta - mutta vain koneistolta. Unohdin, että autoon ei voi kantaa tietokonetta joten musiikkitarjonta tippuu minun puoleltani aika pieneen... Eli Nightwishiä, Sonata Arcticaa ja CMX:ää löytyy ihan levyinä :D
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Late-

Viesti Kirjoittaja Late- »

Elikkäs ZyDec0 tulee viideltä hakemaan ihmisiä ABC:N pihasta. Mites kimmo? Mistäs sä meinaat porukan noutaa?
ZyDec0

Viesti Kirjoittaja ZyDec0 »

Laintime kirjoitti:Elikkäs ZyDec0 tulee viideltä hakemaan ihmisiä ABC:N pihasta. Mites kimmo? Mistäs sä meinaat porukan noutaa?
Jep. Tähän tähdätään, mieluusti ollaan pihassa jo 10 vaille. :P
IRiaD
Peliporukkavalvoja

ZyDec0 kirjoitti:
Laintime kirjoitti:Elikkäs ZyDec0 tulee viideltä hakemaan ihmisiä ABC:N pihasta. Mites kimmo? Mistäs sä meinaat porukan noutaa?
Jep. Tähän tähdätään, mieluusti ollaan pihassa jo 10 vaille. :P
Jees, mä olen valmiudessa täälläkin päässä hieman yli viisi. Soittoa sitten kun tulette Kauhajoen puolelle niin tiedän lähteä, satun nyt asumaan 13km keskustasta :P
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
ZyDec0

Soittelen vähä jälkeen, kun Kurikka on ohitettu.
Mr_Fogg

Viesti Kirjoittaja Mr_Fogg »

no pitäiskö munkin sit tähdätä tuohon viiteen abc:lla. Hiukan aikainen lähtö, mut voidaanpa sit pysähtyä enemmän. Eli kaikki varmaa sit siinä klo5 maissa abc:n nurkille. voidaan siinä suorittaa nopea jako ketkä menee mihinkin autoon.
Late-

Viesti Kirjoittaja Late- »

Mr_Fogg kirjoitti:no pitäiskö munkin sit tähdätä tuohon viiteen abc:lla. Hiukan aikainen lähtö, mut voidaanpa sit pysähtyä enemmän. Eli kaikki varmaa sit siinä klo5 maissa abc:n nurkille. voidaan siinä suorittaa nopea jako ketkä menee mihinkin autoon.
joo sitä vähän itekkin mietin että jos tuut viideksi sinne niin voidaan siel päättää kekkä menee mihinkin autoon.
ZyDec0

Haluan pelata sen verran tosiaan varman päälle, että tarpeeksi ajoissa oltaisiin matkassa. Vähän epäilen nimittäin tuota kolmea tuntia Turkuun Sjoelta, mutta toki en sitä väliä ole koskaan ajanut. Varsinkin Kauhajoen kautta karttapalvelut antavat ymmärtää sellaiset 4,5h matkan kestoksi, mikä hieman sujuvammalla vauhdilla tarkoittaisi käytännössä neljän tunnin roadtrippiä.
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

ZyDec0 kirjoitti:Haluan pelata sen verran tosiaan varman päälle, että tarpeeksi ajoissa oltaisiin matkassa. Vähän epäilen nimittäin tuota kolmea tuntia Turkuun Sjoelta, mutta toki en sitä väliä ole koskaan ajanut. Varsinkin Kauhajoen kautta karttapalvelut antavat ymmärtää sellaiset 4,5h matkan kestoksi, mikä hieman sujuvammalla vauhdilla tarkoittaisi käytännössä neljän tunnin roadtrippiä.

"Matkalla ei sitten ole kusitaukoja, emmekä pysähdy syömään.."

Joo, kantsii varata 1 tuntia ylimäärästä, kerkeätte eksyä ja voitte pysähtyä tankkaan& syömään.
Nimim. jonkinmoista kokemusta on.
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
Mr_Fogg

Juu nuo nettien karttaohjelmien antamat ajat ovat ihan hulluja. Lyhin reitti turkuun on tosiaan tamperetta kohti ja vammalan kohdalta turkua kohti. Matkaa tulee vajaa 300km. mm. keltaisetsivut väittää ajo ajaksi 4h50min. Itse en tajua kuinka matkaan saa kulumaan niin paljon aikaa, kun keskinopeus tulee pyörii siellä 90km paikkeilla ellei ylempänäkin, kun matkalla on paljon satasen alueita. Vaikka koko matkan ajaisi 80km/h niin matkaan kuluisi reilu 3,5h. Reippaasti ajaen menee kolmeen tuntiin.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Huomenta vaan -.- Pää tikittää kuin pommi kolmen tunnin yöunien jälkeen...
ZyDec0

En tiedä miten onnistuin, mutta meni vain informaatio tiestä numero 67 aivan ohitte ja tulipa sitten huristeltua sitä 8-tietä melkein Vaasaan asti :D. Onneksi tuli hetken kuluttua pikkutie, joka ohjasi Jurvan ja Teuvan kautta Kauhajoelle ja siitä sitten turvallisesti Seinäjoelle. Aikaa tuohon kiepautukseen tuhriintu onneksi vain n. 40-45min. Eka Fanatic takana, vaikka pelaamassa en ollutkaan. FaBa on aina yhtä hauska seurata ja vaikka tämä oli toinen suuri turnaus mitä olin katsomassa, niin samat naamat osasi jo heti erottaa ja tiesi suurinpiirtein ketkä sielä ykköspöydissä tulevat alusta asti pelailemaan. Demonit näytti dominoivan metassa, mutta onneksi sieltä nyt tuli edes Skavenit ohi (käsittääkseni - en tiedä lopputulosta) ykköseksi. Tästä lähin sitten coveraget saa jäädä ja voi keskittyä ite nappien liikuttelemiseen, kun saa nuo Bretit maaleihin siihen 2000 asti.
Ihan viihdyttävä reissu sinänsäkin, että tuli moni naama huomattavasti tutummaksi. Tokset vain autoseurueelle ja Laurin kitarasoloille.
Hugatsaga

Viesti Kirjoittaja Hugatsaga »

Miten meni pelit niillä jotka oli pelaamassa?
Stop making sense! Don't you know where you are? This is the internet!
-rufus sparkfire
Mr_Fogg

Fabaa ei ollut kuin Wamppi pelaamassa. Jäi ilmeisesti keskikastin taakse. 40k:ta oli pelaamassa seraphi, masa, zewe, IRiaD, Laintime ja minä itse. IRiaD jäi kolmanneksi viimeiseksi, Laintime, Zewe ja Seraphi olivat jossain keskikastin paikkeilla. Masa oli 11. ja itse taistelin loppuun asti palkintopaikoista jääden lopulta 6. sijalle. 4 pisteen päähän kolmannesta sijasta.
Hugatsaga

Viesti Kirjoittaja Hugatsaga »

Mr_Fogg kirjoitti:Fabaa ei ollut kuin Wamppi pelaamassa. Jäi ilmeisesti keskikastin taakse. 40k:ta oli pelaamassa seraphi, masa, zewe, IRiaD, Laintime ja minä itse. IRiaD jäi kolmanneksi viimeiseksi, Laintime, Zewe ja Seraphi olivat jossain keskikastin paikkeilla. Masa oli 11. ja itse taistelin loppuun asti palkintopaikoista jääden lopulta 6. sijalle. 4 pisteen päähän kolmannesta sijasta.
Jees ok. Aikas hyvin te veditte. Millä armeijalla Wamppi pelas?
Stop making sense! Don't you know where you are? This is the internet!
-rufus sparkfire
ZyDec0

High Elves
Dark Elf69

Viesti Kirjoittaja Dark Elf69 »

Go iriad! Nyt ei tarvitse heittää teemua luomaan kun ei ollut viimmeinen(onneksi en itse tullut olisin ollut takuulla viimmeinen =P)
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Napeteuz

Viesti Kirjoittaja Napeteuz »

Dark Elf69 kirjoitti:Go iriad! Nyt ei tarvitse heittää teemua luomaan kun ei ollut viimmeinen(onneksi en itse tullut olisin ollut takuulla viimmeinen =P)

Yhdyn tähän siis tarkotan et Jere olis ollu vipa ja mä tokavipa jihuu!
Teemulla meni paremmin ku odotin :D
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Napeteuz kirjoitti:Yhdyn tähän siis tarkotan et Jere olis ollu vipa
Arvaas mitä mietittiin reissussa?
Napeteuz

Viesti Kirjoittaja Napeteuz »

I Ride in a Dragon kirjoitti:
Napeteuz kirjoitti:Yhdyn tähän siis tarkotan et Jere olis ollu vipa
Arvaas mitä mietittiin reissussa?

Öö... ei tuu mieleen :D
Voiskohan olla, et mones Jere olis jos olis mukana? :P
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Seinäjoki & Kauhajoki [SeKalaiset]”