"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Apocalypto, nyt!

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

^^Anzku

Re: Apocalypto, nyt!

Viesti Kirjoittaja ^^Anzku »

Tähän lauon turhan kommenttini taas:

Eikö kannattaisi kun "vihuja" on yhä vähemmän kuin "hyviksiä" =)
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak
DraSa

Viesti Kirjoittaja DraSa »

Niin!

Eiku mukaan vaan... Örkkejä ei ikinä voi olla liikaa vastuksena =D
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.

http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Entrooppi

Viesti Kirjoittaja Entrooppi »

Kysy toki veljeltäsi. Pahisten puoli tartteisikin yhden nopanviskojan lisää.
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Entrooppi kirjoitti:Kysy toki veljeltäsi. Pahisten puoli tartteisikin yhden nopanviskojan lisää.
Ei jouda. On kiinni joulukuun lopulle asti ja ei halua matkustaa tänne yhden viikonlopun takia.
^^Anzku

Mie tästä Laurille jo sanoinkin, mutta sanonpa muillekki täällä.

Minun kaverini on todellinen taituri tekemään pienoismalleja, on muutenkin vapaa-ajallaan taiteilijan tyyppinen. Hän teki mulle Crusader Lantikan yhteen peliin (Martikaisen Antin Tauta vastaan) ja moni ulkopuolinenkin luuli sitä kunnon Lantikaksi.

Tässä sitä turhaa pohjustusta.... Nyt asiaan. Minä pelaan tässä apoca peleissä 'nideillä. Tämä kaveri lupautui tekemään mulle ököjen Hierodulen (Tässä KUVA) näihin peleihin. Odotan paljon tämän tyypin taidon näytteistä tämän ökön suhteen. Toivottavasti muutkin olisivat sitten tyyliin "WWAUUUU" =)

Mikäs on muute tilanne näiden isojen ukkojen suhteen? Onko niitä sitten miten paljon milläkin puolella?
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak
Entrooppi

Superheavyja/Gargantuan Creatureita olisi kaiketi tulossa kentälle kaksi per puoli, pahiksille Hierodule ja Stompa, hyviksille kaksi Superheavy tankkia. Onko jollain vielä jotain mitä haluaisi raahata taisteluun?

Sillat on rakennettu, kiitos Jonille ja Peku taisi lupautua niitä maalaamaankin. Teleporttihässäköitä koetetaan vielä saada joku väsäilemään.

Päivittelen pelaajalistan ja ehdottamani pistemäärät tuonne alkuosioon, kunhan varmistan erään pelaajan lojaaliuden puolen. Puhakka lupaili jotain toveriaan tuomaan lisää Nidejä taisteluun pahiksille...Mikäs sen tilanne on?

Muutkin, jotka eivät vielä ole ilmoittaneet päivän sopivuudesta voisivat ilmoittaa kunhan ehtivät ja tietävät sen.
Tunen

Viesti Kirjoittaja Tunen »

Merkitsin kalenteriin tuon pelipäivän, mutta satavarmasti en vielä tiedä pääsenkö.

Näytti olevan noissa Imperial Armour kirjasen sääntöpäivityksessä merkintä, että Valkyria ja Vendetta ovat Flyer-aluksia näissä Apocalypse peleissä. Minulla on tulossa 3 semmosta peliin. Lisäksi on tulossa pari muuta vähän erikoisempaa figua IA:n puolelta, lähinnä Battle Tankin variantteja. Ei kuitenkaan mitään Super-Heavyja.

Minä voin tosiaan pelata vaikka Traitor-Guardia tämän pelin ajan, jos ei muuten pelaajia pahikselle saada.

Laskeskelin alustavati että saisin 4500-5000 pisteen setin kasattua.
Viimeksi muokannut Tunen, Ma 26.10.2009 17:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^^Anzku

Entrooppi kirjoitti:Päivittelen pelaajalistan ja ehdottamani pistemäärät tuonne alkuosioon, kunhan varmistan erään pelaajan lojaaliuden puolen. Puhakka lupaili jotain toveriaan tuomaan lisää Nidejä taisteluun pahiksille...Mikäs sen tilanne on?
Kuis paljon on sitten saatavilla 'nidejä? Onko ne mulle vai onko niillä joku eri pelaaja?
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

^^Anzku kirjoitti: Tässä sitä turhaa pohjustusta.... Nyt asiaan. Minä pelaan tässä apoca peleissä 'nideillä. Tämä kaveri lupautui tekemään mulle ököjen Hierodulen (Tässä KUVA) näihin peleihin. Odotan paljon tämän tyypin taidon näytteistä tämän ökön suhteen. Toivottavasti muutkin olisivat sitten tyyliin "WWAUUUU" =)
Pitikin kysyä, että olikos tuon tarkoitus olla se choppy vai shooty versio?

Edit: Entä se Kaamoksen Brass Scorpion? Eikö se ole tulossa peliin?
Pecu

Viesti Kirjoittaja Pecu »

Mie voisin mahdollisesti olla tuomassa sellasta Warhound -titaanin korviketta. Oikea titaani se ei ole, korkeudeltaan ja leveydeltään kuitenkin samoissa mitoissa, pituudessa se onkin jo sitten isompi. Tämäkin vain siinä tilanteessa mikäli kelpaa kaikille osallistujille moinen 'proxyilu'.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
^^Anzku

Sami Jumppanen kirjoitti:
^^Anzku kirjoitti: Tässä sitä turhaa pohjustusta.... Nyt asiaan. Minä pelaan tässä apoca peleissä 'nideillä. Tämä kaveri lupautui tekemään mulle ököjen Hierodulen (Tässä KUVA) näihin peleihin. Odotan paljon tämän tyypin taidon näytteistä tämän ökön suhteen. Toivottavasti muutkin olisivat sitten tyyliin "WWAUUUU" =)
Pitikin kysyä, että olikos tuon tarkoitus olla se choppy vai shooty versio?
Se on vielä mietinnän alla kumman otan.... ;) Pitää "pahisten" kanssa hieman jutskua jossain vaiheessa.
^^Anzku

Tuli tässä muuten mieleen, vielä ei ole varmaa saako pahikset vielä yhden nopan heittelijän, mutta meitinpä vain.... Pahiksilla on jtn reilu 15000 pistettä saatavilla, hyviksillä on jo kaikki pisteet sinänsä käytetty. Voitaisiinko ajatella, että pahikset voisivat ottaa listaansa mukaan lisää joukkojaan? Tarkoitan, figuthan siinä ei riitä, mutta nämä "olemattomat" figut voisivat olla reserveissä? Esim. demoneiden figut, laskettaisiin kahteen kertaan. Kun joukot laitetaan kentälle ja ne kuolevat, laitetaan kentälle sitten se toinen puolikas? Näin saataisiin periaatteessa joukkojen määrä kaksin kertaistettua.

Selitinkö liian vaikeasti? Meneekö liian pitkälle? Onhan tässä vielä sellainen reilu kk aikaa.
Entrooppi

Ei tässä ole niistä figujen määristä pulaa. Itse varmaan kykenen kantamaan 7000-8000 pistettä paikalle, jos siihen mennään. Ja Puhakalta kai löytyy hirveitä läjiä nappeja. Kysymys on siitä, että pelaajien määrä olisi hyvä olla suht koht tasan.

Multanen ei kait ole tulossa pelaamaan, joten Vaskiskorpionia emme ilmeisesti ikävä kyllä näe kentällä.
7th comp.

Viesti Kirjoittaja 7th comp. »

jou.
voisinkohan minäkin liittyä pahisten puolelle?
imperial guard armored battlegroup n. 2000 pts normijoukkoja plus 2 super-heavy detachmenttiä.

HUOM! kaikki armoured unitsit (tankit ja super-heavyt ovat replikoita, mutta hyvän näköisiä.
kuvat tulee kohtapuoliin parin päivän sisään ko tajuan miten ne laitetaan tänne.
7th comp.
"What i cannot crush with my words i shall crush with tanks of the Imperial Guard!"
Entrooppi

Joujou, tule toki. Täytyy katsoa sitten niiden superheavyjen kanssa, mutta 2000 pistettä petturikaartia olisi toki tervetullutta.
7th comp.

siis kaikki yksiköt paitti 2 yksikköö imperial guard armored fistii on replikoita, siis
ei oikeita.
mutta näyttää ihan kelvollisilta
Viimeksi muokannut 7th comp., Ke 28.10.2009 17:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"What i cannot crush with my words i shall crush with tanks of the Imperial Guard!"
^^Anzku

Heikki piilota nyt vauhdilla nuo tankkien detaljet, kun ei saa noille olevinaan-niin-hyviksille mtn neuvoja..... >;(

EDIT: Hyvä heikki.... ;)

JA SITTEN TIEDOTUS Nii siis tämä 7th comp. on se henkilö joka minullekkin teki sen lantikan Antin ja minun Tau-Deathwing tappeluun. Kyllä hänellä on ihan oikean kokoisia ne tankit suunnilleen ja muotoisia. Koko heittelee, kun hänellä ei ole aitoa versiota josta ottaa mitat.... Mutta olen itse hyväksynyt hänen tankkinsa, vaikken itse hänen tankkejaan mielellään kahden keskisessä ottelussa ottaisi vastaan.... ;)
Viimeksi muokannut ^^Anzku, Ke 28.10.2009 19:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
7th comp.

^^Anzku kirjoitti:Heikki piilota nyt vauhdilla nuo tankkien detaljet, kun ei saa noille olevinaan-niin-hyviksille mtn neuvoja..... >;(

JA SITTEN TIEDOTUS Nii siis tämä 7th comp. on se henkilö joka minullekkin teki sen lantikan Antin ja minun Tau-Deathwing tappeluun. Kyllä hänellä on ihan oikean kokoisia ne tankit suunnilleen ja muotoisia. Koko heittelee, kun hänellä ei ole aitoa versiota josta ottaa mitat.... Mutta olen itse hyväksynyt hänen tankkinsa, vaikken itse hänen tankkejaan mielellään kahden keskisessä ottelussa ottaisi vastaan.... ;)
joo no et ottas niitä vastaan ko saisit turpaas...
7th comp.

joo tässä on kuva miun command tankist, muut tankit on suunnilleen saman kokoisia/näköisiä
http://i614.photobucket.com/albums/tt22 ... g_2998.jpg
Dark Servant

Viesti Kirjoittaja Dark Servant »

No jos minulla oli viime apossa pahviläpysköistä väsättyjä mustalla maalattuja vindicaattoreita jollain GW:n maalipurkin kannella (joka esitti tykkiä) ja pahvista rakennettuja drop podeja, niin eiköhän nuo mene ihan helposti läpi. Ainakin jos ovat lähellekään yhtä tyylikkäitä kuin se ^^Anzkun lantikka (jonka luulin fluffillisesti näyttävän parituhatvuotiselta hiekasta kaivetulta lantikalta joka on löydetty ja otettu käyttöön ilman uutta maalipintaa, eli toisin sanoen aivan älyttömän tyylikkäältä).
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”