Peli-illat Lauttasaaressa

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
tneva82

Re: Peli-illat Lauttasaaressa

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Navdi kirjoitti:Moi,

Olen juuri aloittelemassa Hordes-pelailua. Sääntöjen opettelu on vaiheessa ja ekan bändin maalaus on aloitettu perus-warpackista. Kiinnostaisi tulla tutustumaan, seurailemaan miten homma toimii ja vaikkapa testata jotain pientä pelailuakin, jos passaa ja löytyy esim. jotain ukkoja lainaan ja kiinnostusta opettaa jollakulla. Pääsisin paikalle tämän viikon torstaina kello 17.00. Miten löydän tuonne pelitilaan ja minne pirautan jos eksyn?

Juhani
Ja huoli pois. Et sie eksy sinne mennessä ;-) Jos *minä* onnistun sinne löytämään(ja miun huono suunnistustaito on perheen keskuudessa legendaarinen :D) niin kyllä sinne löytää kuka tahansa ;-)
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Jos oli vielä vähän epäselvää, niin klo 17 meikäläinen paikalla avaamassa ovia.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Navdi

Viesti Kirjoittaja Navdi »

Jees, oli ihan siistit pelailut. Väki oli joviaalia ja pelit oli passelin mittaisia.

Niinkuin sanoinkin jo, teidän peliryhmänne tarvitsisi näkyvyyttä esimerkiksi infosivun ja postituslistan muodossa. Flyerit alan liikkeisiinkään ei olisi huono idea.

Seuraavan kerran ilmeisesti torstaina 17.12.?

Seuraavaksi pitäisi pohdiskella mitä omaan armeijaan pitäisi battleboxin lisäksi hankkia. Nurmiporat vaikuttivat sympaattisilta otuksilta, samoin caster jr. Pitäisikö näiden lisäksi hommata vielä joku toinen jalkaväkiyksikkö, vaiko esim. kolmas light jack, että Jr:llekin saisi assignoitua oman? Muita periaatteessa kiinnostavia yksiköitä voisivat olla Maxwell Finn, Stormblades ja Long Gunnerit. Mielipiteitä näistä?

Mistä nuo Mk. 2 stattilapuskat löytyvät?
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Navdi kirjoitti:Mistä nuo Mk. 2 stattilapuskat löytyvät?
http://privateerpress.com/company/mkii- ... f-download
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Celebdae

Navdi kirjoitti:Jees, oli ihan siistit pelailut. Väki oli joviaalia ja pelit oli passelin mittaisia.

Niinkuin sanoinkin jo, teidän peliryhmänne tarvitsisi näkyvyyttä esimerkiksi infosivun ja postituslistan muodossa. Flyerit alan liikkeisiinkään ei olisi huono idea.

Seuraavan kerran ilmeisesti torstaina 17.12.?
Mukava että seura kelpasi. Ens viikolla sitten vaan taas paikalle! Itse en tosin pääse, mutta Sampo lupasi olla avaamassa ovia heti viideltä.

Mä yritän jonkun infosivun väsätä viikonlopun aikana FiWA:n sivuille. Tarkoituksena on luoda myös kertsillä pelaamassa käyville maililista. Laittakaa vaan kaikki jotka ette jo näin ole tehneet meikälle yksityisviestillä mailiosoitteenne.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Celebdae

Esittely torstain peli-illoista (ja samalla WARMACHINEsta ja HORDESista) FiWA:n sivustolla:
http://www.fiwa.fi/fantasia-ja-scifi-pe ... ja-hordes/

Pelaamassa käyville avattu nyt myös sähköpostilista (listan nimestä huolimatta emme sorsi HORDES-pelureita!)
warmachine(ät)fiwa.fi

Listalle voi liittyä lisäämällä mailiosoitteensa, nimensä ja listan hallintaan tarvittavan salasanan sekä painamalla subscribe allaolevan linkin takana
http://lists.fiwa.fi/cgi-bin/mailman/li ... warmachine

Tervetuloa kaikki niin torstaisin pelaamaan kuin myös maililistalle!

Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

Illan tiukkojen vääntöjen ja parin demopelinkin seurauksena on selkeästi jouluähky, ja pientä paussia tiedossa.

Eli kysehän on siis joulusta, kun ensi torstai on joku jouluaatto ja sitten joku uudenvuodenaatto, että torstait peli-iltoina on nyt hetken varattu, mutta puhetta oli että enempi tai vähempi hieman mahdollisuuksien mukaan olisi jotain saumaa pelailla joulun välipäivinä, mutta ei mitään varmaa. joku puskaradio ja satunnainen huutelu foorumeilla voi paljastaa pelioptioita.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Suurta suosiota nauttivat pelit pyörivät tällähekellä huutoäänestyksen pohjalta. Eiköhän minä tai Celebdae jaksa avaamaan ovia kunhan riittävä määrä halukkaita ilmoittautuu.

24(to) on aatto. En usko, että kukaan silloin on paikalla.
27-28.12 on Flames of war mega-mättö, joten silloin masiinaa ei pelata. (Tapausta saa varmaankin tulla katsomaan)
29(ti) Voisi potentiaalisesti pelata.
31(to) Uudenvuoden aatto. Jos halukkaita löytyy, niin voin tulla paikalle. Joudun irtautumaan joskus 21-pintaan.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Der Dexter

27-28 ovet ovat auki ja paikalla on ihmisiä, eikä Fow ihan kaikkea tilaa kaiketi vie, joten teoriassa lienee jotain saumaa pelata, mutta flamesia on pelaamassa sellaiset 7-10 ihmistä, joten tila on melko täynnä, sekä pelipöytä on melko iso myösen...
No promises
LordNagash

Viesti Kirjoittaja LordNagash »

Ilmoittaudun paikalla olevaksi vaikka joka päivä 25.12.2009 jälkeen aina tammikuuhun asti.
In nomine Patris et fillii et Spiritus Sancti
Celebdae

Meikäläinenkin taas kotimaassa.

Tällä hetkellä 29.12. vaikuttaisi potentiaalisimmalta vaihtoehdolta, joten sen voisi buukata alustavasti. Uusien Skornen fieldtest-sääntöjen inspiroimana voisin myös harkita matsaamista 26. päivä illemmalla, mikäli muita halukkaita löytyy.

LordNagash

Viesti Kirjoittaja LordNagash »

Celebdae kirjoitti:Meikäläinenkin taas kotimaassa.

Tällä hetkellä 29.12. vaikuttaisi potentiaalisimmalta vaihtoehdolta, joten sen voisi buukata alustavasti. Uusien Skornen fieldtest-sääntöjen inspiroimana voisin myös harkita matsaamista 26. päivä illemmalla, mikäli muita halukkaita löytyy.
Molemmat ajankohdat käyvät kyllä ainakin minulle. (Pitää vaan muistaa että olen vasta aloittanut machiinan pelaamisen joten hirveästi en ole ehtinyt vielä figuja ostamaan mutta eiköhän jotakin järjesty)
In nomine Patris et fillii et Spiritus Sancti
Celebdae

Nyt kävikin niin mukavasti, että mulle tuli huomisilta vapaaksi. Mikäli joku haluaa aloitella joulunvieton masiinamatsilla, niin tervetullos vaan kertsille. YV:llä tai kännyllä saa ottaa yhteyttä etukäteen.

Der Dexter

js ei pitäisi smurffata iltaa, niin olisi kyllä ollut erinomainen diili. lienen itse liian myöhään liikenteessä, että osallistuisin ilonpitoon, mutta ehkä myöhemmin sitten...
Celebdae

Ainakin yksi rohkea jo löytyi, joten meikäläisen löytää illalla (noin klo 17->) kertsiltä. Saapi siis muutkin tulla vaikka ilmoittelematta erikseen, jos aikatauluihin sopii.

Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Joo. Mäkin valun kertsille siinä 17.30 pintaan.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Celebdae

Huomenna pitäisi olla kertsillä rähinä päällä 12.30 -> Sampo vahvistakoon vielä.

Itse saapunen paikalle joskus viiden-kuuden maissa. Tervetuloa polttamaan kinkkua muutkin!

Navdi

Viesti Kirjoittaja Navdi »

Celebdae kirjoitti:Huomenna pitäisi olla kertsillä rähinä päällä 12.30 -> Sampo vahvistakoon vielä.

Itse saapunen paikalle joskus viiden-kuuden maissa. Tervetuloa polttamaan kinkkua muutkin!
Mä voisin ilmaantua paikalle jossain vaiheessa iltapäivästä.
Celebdae

Sampo on kuulemma nyt jo paikalla, joten pelaamaan vaan tänään jos siltä tuntuu. Mäkin siis oon tulossa myöhemmin.

Der Dexter

groovy, mestoilla.
lähden varmaan kohtapuoliin sinnepäin persustani laahaamaan, näkyillään.
Lukittu

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”