Soda Pop Mecha Robotti (19.11)
Re: Amaris, female adventurer 54mm 21.05
"Vähän" enemmän yritystä, oot sää vaatimaton jätkä. :)
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
Re: Mun ekat figut
Aika hellyyttävä toi vihreän sävy. No, jostakin sitä on itse kunkin täytynyt aloittaa, melkoisen matkan olet tullut noista ajoista :)
- harvester of sorrow
taso ei kyllä oo yhtää noussu :)
täytyy kyllä myöntää että uskomatonta jälkeä joissain figuissa. Ei oo kyllä ne kuus vuotta menny hukkaa
täytyy kyllä myöntää että uskomatonta jälkeä joissain figuissa. Ei oo kyllä ne kuus vuotta menny hukkaa
pelit 1.1.2010 lähtien.
W-D-L
6-1-3
W-D-L
6-1-3
-
Bladetongue
- Peliporukkavalvoja
Ota huomioon, että kyseessä on ensimmäiset figut 6 vuoden takaa, joten kaikki osat eivät saata olla enää tallessa.N1n0 kirjoitti:Ja BTW, kantsis liimata kaikki raajat figuille...
Ja jos ovatkin ei halua rikkoa vanhaa maalaus tyyliä, mikäli joutuisi maalaamaan nyt osia figuihin.... Tarkoitan siis että noilla voi olla tunnearvoa eikä halua muuttaa niiden ulkonäköä...Bladetongue kirjoitti:Ota huomioon, että kyseessä on ensimmäiset figut 6 vuoden takaa, joten kaikki osat eivät saata olla enää tallessa.N1n0 kirjoitti:Ja BTW, kantsis liimata kaikki raajat figuille...
On muuten nättejä noi muut figut....
Ent. Imperial General
Sarkasmia, anyone?Imperial General kirjoitti:Ja jos ovatkin ei halua rikkoa vanhaa maalaus tyyliä, mikäli joutuisi maalaamaan nyt osia figuihin.... Tarkoitan siis että noilla voi olla tunnearvoa eikä halua muuttaa niiden ulkonäköä...Bladetongue kirjoitti:Ota huomioon, että kyseessä on ensimmäiset figut 6 vuoden takaa, joten kaikki osat eivät saata olla enää tallessa.N1n0 kirjoitti:Ja BTW, kantsis liimata kaikki raajat figuille...
On muuten nättejä noi muut figut....
2
Nerokasta, kädenpaikalla on selvä nirhautuma joka kielii siitä että käsivarsi on irronnut liimattuna olluttuaan.N1n0 kirjoitti:Ja BTW, kantsis liimata kaikki raajat figuille...
Huonoa sarkasmia.
Itselläkin oma eka tallessa ja näyttää yhtä hyvältä kun kääpiöt ;)
Jätä viestisi äänimerkin jälkeen.
Kaikkien ekat figut näyttää aina juuri tuollaiselle, vasta se työ tuo ne lahjat sit esiin. Hyvää motivaatiota aloitteleville maalaajille nähdä, että kukaan ei ole pro aloittaessaan.
First law: You can't win
-
Marsutin mrk III
Aivan uskomattomia figuja. Todella hienoja nuo zombit. ALuksi katsoin niitä ekoja zombeja ja katsoin että jotenkin tutun näköisiä. Ilmiömäistä skulptaus työtä. Keep up the good work! *Bows before you*.
Edit: Omista ekoista figuista ei saanut selvää oliko ne nurglen demoneja vai Space marineja xD.
Edit: Omista ekoista figuista ei saanut selvää oliko ne nurglen demoneja vai Space marineja xD.
92% of teens has moved over to rap.If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
- nomic
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Naapurin kissa söi ton käden ja kuoli.
Tuossa uusin supersankari (Pulp City)

Selviytyjiä (Studio Miniatures)

Tuossa jotain vähän uudempaa arkistoista kun ei ole edes tuola blogissa ja vanhat kuvatkin oli suhteellisen kämäsiä.

Siis joo mitkään zombit ei ole mun itseni skulptaamia.Marsutin mrk III kirjoitti:Aivan uskomattomia figuja. Todella hienoja nuo zombit. ALuksi katsoin niitä ekoja zombeja ja katsoin että jotenkin tutun näköisiä. Ilmiömäistä skulptaus työtä. Keep up the good work! *Bows before you*.
Tuossa uusin supersankari (Pulp City)

Selviytyjiä (Studio Miniatures)

Tuossa jotain vähän uudempaa arkistoista kun ei ole edes tuola blogissa ja vanhat kuvatkin oli suhteellisen kämäsiä.

Re: Supersankari + selviytyjiä(17.06)
Hianoi! Värivalinnat vaan natsaa jotenkin loistavasti keskenään, ei voi muuta kun ihastella. Etenkin noista alimmaisista robottityypeistä tykkään.
Reseptiä Supersankarin beissin patsaan väreihin?
Reseptiä Supersankarin beissin patsaan väreihin?
voitonpuolella.
Mitä ovat kolme viimeistä figua blogissa? Maukkaan näköisiä, firman nimi olisi bueno.
- Da Big Boss
Tuntuu siltä, että on ihan sama mitä postaat tänne, niin se on automaattisesti hienoa.
Supersankari ei muuten väsäyttänyt muuta kuin viitta on todella komea. Nuo varjot ja kaikki ovat jälleen lähellä täydellisyyttä.
Hihii, miepä jopa tunnistan tuon aseen joka on tuon vankikarkuriselvietyjän ase. Steyr AUG. Kiva yllätys kun katsoo figua niin tunnistaa jonkun oikeaan maailmaan liittyvän asian sen mukana.
Viimeisin botti on ihan uskomattoman komea. Tuo metallin maalaus on niin toimivasti blendautunut, etten hetkellisesti siihen oikeastaan minkäänlaista parannusta saa aikaan. Olisi kyllä kiva tietää minkä tekijän tuotos on kyseessä.
Supersankari ei muuten väsäyttänyt muuta kuin viitta on todella komea. Nuo varjot ja kaikki ovat jälleen lähellä täydellisyyttä.
Hihii, miepä jopa tunnistan tuon aseen joka on tuon vankikarkuriselvietyjän ase. Steyr AUG. Kiva yllätys kun katsoo figua niin tunnistaa jonkun oikeaan maailmaan liittyvän asian sen mukana.
Viimeisin botti on ihan uskomattoman komea. Tuo metallin maalaus on niin toimivasti blendautunut, etten hetkellisesti siihen oikeastaan minkäänlaista parannusta saa aikaan. Olisi kyllä kiva tietää minkä tekijän tuotos on kyseessä.
Viimeksi muokannut Da Big Boss, Ma 18.10.2010 20:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
- nomic
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Kiitoksia kommenteista. Nuo robotit on Rackhamin AT-43 pelin TacArmeja. Tuolla muuten vanhoja kuvia noista ja joistain muista maalaamistani AT-43 figuista http://smg.photobucket.com/albums/v432/ ... arf/AT-43/
Vähän vaikea sanoa kovin tarkkaa reseptiä kun sekoitin tuota varten useampaa väriä vähän miten sattuu. Maalit oli US Tan Earth, English Unrofm, Ger. Cam Orange Ochre, Mahogany Sand, Vermillion, Bright Orange, Iraqi Sand ja sitten kanssa joitain sinisen sävyjä lisäsin varjoihin. Maalit on siis VMC:tä. Sanoisin että English Uniform/graveyard Earth johon sekoitetaan Iraqi Sandia/ice Yellow:ta korostuksiin ja ripaus Dark Sea Blueta varjoihin veisi aika lähelle tuota.Voittoisa kirjoitti: Reseptiä Supersankarin beissin patsaan väreihin?
Aloittelijalle se vaan on turhauttavaa, jos toivoo täydellisesti maalattua, oikeen loisteliasta armeijaa... Voishan sitä teoriassa treenata joillain ukoilla, mutta 50 maalikerrosta ei oo hyväks ja ei kauheemmin tee mieli ostaa tarpeettomia figuja vaan heti kunnon armeija jos ymmärrätte.
- Monsterizer