Pääkaupunkiseudun Infinity
Re: Pääkaupunkiseudun Infinity
Mä taidan tulla sunnuntaina Noppiin pyörimään ja maalaamaan.
- champignon of chaos
Ok. Taistelijoita riittänee mukavasti! Monenkohan aikaan ensimmäinen avaimenhaltija on paikalla? Itse ehtisin jo aamu10-11 välillä ja voin pelailla iltaan saakka..
-
Der Dexter
Tuun paikalle jossain 12 pintaan, vähän riippuu kuinn kauan menee tyhjntää laatikoita muuttoa varten...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Olisko mahdollista pelata infinityä noppakerholla lauantaina? Huom, ei sunnuntaina vaan lauantaina.
Möltti.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Tällä hetkellä lauantaille ohjelmaa, mutta jos se peruuntuu (on mahdollista) niin pääsen pelaamaan. Jos ei minusta mitään kuulu, niin oletusarvoisesti ohjelmani ei peruuntunut ja en pääse pelaamaan.Anthallas kirjoitti:Olisko mahdollista pelata infinityä noppakerholla lauantaina? Huom, ei sunnuntaina vaan lauantaina.
Meikäläisellekin nappais Infinity viikonloppuna kertsillä, aamupäivästä la tai su olisi kiva.
Drak, mennäänkö siis lauantaina(huomenna) pelaamaan Infinityä kerholle kun kerta Tommista ei ole toistaseks kuulunu mitään?
Möltti.
Mulla ei oo avaimia kertsille, joten voi vähän haasteita tuottaa...
Juuh toki, en silti ilman erillistä vahvistusta siitä, että joku tulee ovia availemaan välttämättä viitsisi lähteä.
- Dr. Icchan
- Viesti:
En pääse pelaamaan lauantaina, mutta sunnuntaina pääsisin jos joku on vielä tulossa.Anthallas kirjoitti:Drak, mennäänkö siis lauantaina(huomenna) pelaamaan Infinityä kerholle kun kerta Tommista ei ole toistaseks kuulunu mitään?
Jos on lauantaina menossa, niin kannattaa soittaa etukäteen isännille, meillähän ei lauantaisin ole mitään säännöllistä ohjelmaa:
LA: Mikko Kuljukka, 040-7774406 / / Sami Kilpinen 045 676 4557
Joudun varmaan jättämään koko viikonlopun pelit pois, nyt on semmonen fiilis että olotila heikkenee... :(
Harmi. Parane pian:)Drak kirjoitti:Joudun varmaan jättämään koko viikonlopun pelit pois, nyt on semmonen fiilis että olotila heikkenee... :(
Möltti.
-
Der Dexter
oon koko vkl täysin työllisttetty, ei saumaa...
- champignon of chaos
Huomiselle iltapelejä noppakerholla?? klo 17.30 pintaan pääsisin.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Mä voisin tulla.champignon of chaos kirjoitti:Huomiselle iltapelejä noppakerholla?? klo 17.30 pintaan pääsisin.
- champignon of chaos
-
Der Dexter
onko nyt sunnuntaina pelailua missään, vai onko kaikki toipumassa Haloween-bileistään?
- Dr. Icchan
- Viesti:
Minkälaisella aikataululla sun tarvii tietää? Mulla saattais olla mahdollisuus tulla pelaamaan.Der Dexter kirjoitti:onko nyt sunnuntaina pelailua missään, vai onko kaikki toipumassa Haloween-bileistään?