Yleistä löpinää
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Yleistä löpinää
Tuumailin että voisi joskus kokeilla pelata tota Battle mission kirjan Kill team skenuna. Vaikuttaa sen verran vekkulilta :D tämmöisiä pieniä poikkeavia juttuja piristämään perusrutiineja.
Niin ja joskus jossain vaiheessa warmachineaki olis kiva päästä pelaan.
Niin ja joskus jossain vaiheessa warmachineaki olis kiva päästä pelaan.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
Juu kai tuota vois kokeilla? Tosin pitäis saada tutustua siihen kirjaan/sääntöihin. Masiina/hordes tulee kun harrastajia on tarpeeksi tai kun pelaajilla on nappeja riittävästi...
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Itte omistan ja kovasti tutustunu warhamchine mk2 sääntikseen. Figuja ei ole viel hääppösesti, mutta sen verran että pikkupelejä voi pelata. Kaksi peliä onki pelattu Hordesia vastaan.santso kirjoitti:Juu kai tuota vois kokeilla? Tosin pitäis saada tutustua siihen kirjaan/sääntöihin. Masiina/hordes tulee kun harrastajia on tarpeeksi tai kun pelaajilla on nappeja riittävästi...
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
hyvähyvä, lähinnä viittasin sjoen ei-sekalaisista nousevaan skeneen :D
mutta joo jos sulta napit löytyy niin kaippa sitä vois koettaa noilla field test korteilla(törkeästi nerffiä kokeneet peikot haluaa päästä aukasemaan koneita ja purkamaan raivoa niihin)
olisko sulla tänä sunnuntaina/joskus ensi viikon viikonloppuna aikaa?
mutta joo jos sulta napit löytyy niin kaippa sitä vois koettaa noilla field test korteilla(törkeästi nerffiä kokeneet peikot haluaa päästä aukasemaan koneita ja purkamaan raivoa niihin)
Nyt ei tää vkoloppu sovi, vaikka tulen Jennan kanssa sjoelle. Jätän figut ouluun monista syistä. Mutta ilmoittelen sulle koska sopii. Jos siihe mennessä saisin paremmi poppooni maaleihi ja lisättyä pelilössikkää.santso kirjoitti:hyvähyvä, lähinnä viittasin sjoen ei-sekalaisista nousevaan skeneen :D
nooh haluaa päästä pelaamaan nelkkaria!!!!!(tai masiinaa, ihan miten vaan) mutta joku turnee olis kiva
Rellun jälkeen voin järjestellä eli kahen viikon päästä laitelen ens viikkolla topikii viimmestään
Pelit 10 W/L/D
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
oisko kellään ylimäärästä lohikäärmettä myynnis?
oisin kiinnostunut ostamaan mielellään jonkin haltiatyypin lohikäärmeen.
oisin kiinnostunut ostamaan mielellään jonkin haltiatyypin lohikäärmeen.
Ei kellään sattuis olemaan space marineille ylimääräisiä jalkaväen lascannoneita, kun 2 tarvisin (reppuineen ja käsineen, torsot,jalat,päät ja reput kyllä löytyy!) Samoin tarvitsisin ylimääräisiä multimeltoja, meltaguneja tai combi-meltoja jos vaan löytyy. Hinnasta voidaan sitten sopia.
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
Multa taitaa löytyä yksi lascannon metallisine osineen ja jotai noit pyssyköötä. Pengon ton irto-osa-osaston. Ja mulla o niit marauder päitäki sulle. Laitan sulle vaikka kirjekuoressa sitten jos kiinnostaa.zewe kirjoitti:Ei kellään sattuis olemaan space marineille ylimääräisiä jalkaväen lascannoneita, kun 2 tarvisin (reppuineen ja käsineen, torsot,jalat,päät ja reput kyllä löytyy!) Samoin tarvitsisin ylimääräisiä multimeltoja, meltaguneja tai combi-meltoja jos vaan löytyy. Hinnasta voidaan sitten sopia.
marauderpäitä en varmaan enää tartte ku armeijan ehin jo koota :/ mut tosiaan noi muut osat kiinnostaisSeraphi kirjoitti:Multa taitaa löytyä yksi lascannon metallisine osineen ja jotai noit pyssyköötä. Pengon ton irto-osa-osaston. Ja mulla o niit marauder päitäki sulle. Laitan sulle vaikka kirjekuoressa sitten jos kiinnostaa.zewe kirjoitti:Ei kellään sattuis olemaan space marineille ylimääräisiä jalkaväen lascannoneita, kun 2 tarvisin (reppuineen ja käsineen, torsot,jalat,päät ja reput kyllä löytyy!) Samoin tarvitsisin ylimääräisiä multimeltoja, meltaguneja tai combi-meltoja jos vaan löytyy. Hinnasta voidaan sitten sopia.
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
olisko jollain ylimääräsiä 1xflamer, 9xmelta gun, 6x plasma gun, 4x autocannon(heavy weapon tiimien),3xmiss-all launcheria(ilman sitä mariini kättä),2xlascannonia(heavy weapon tiimien)
ja 12x 60mm round basea(eli se dreddis/warwalker/monster base).
eli siis pelkästään aseet, en niitä ampujia tarvii.
olisin kiinnostunut ostamaan.
ja 12x 60mm round basea(eli se dreddis/warwalker/monster base).
eli siis pelkästään aseet, en niitä ampujia tarvii.
olisin kiinnostunut ostamaan.
niiniin itseäni jäi nyt kaivamaan, onko sjoen figu skene kokonaan sammunu? tuntuu että nelkkariin ei enää löydä pelaajia, onko näin?
eli onko se alussa jo suunnitteilla ollut kesäkampanja/megapeli tulossa(40k)?(itse voin megapeliin ilmoittautua järjestämään/suunnittelemaan ja kampanjaankin voisi suunnitella jotain mutta vissiin kannattais ryhmäs se tehä jotta sais asiallisen näkösen...)
lukeekö näitä enää kukaan muu kuin mä?
eli onko se alussa jo suunnitteilla ollut kesäkampanja/megapeli tulossa(40k)?(itse voin megapeliin ilmoittautua järjestämään/suunnittelemaan ja kampanjaankin voisi suunnitella jotain mutta vissiin kannattais ryhmäs se tehä jotta sais asiallisen näkösen...)
Minä luen aktiivisesti viestejä ja olisin kanssa halukas pelailemaan, mutta Oulussa asuminen hieman rajoittaa toimintaa. Syksyllä kun palaan kaustisille, niin silloin on itellä paremmat mahikset tulla pelaamaan. Itse olen huomannut että eräs sjoen porukka on innostunut masiinaan ja hordesiin, mutta ei se tarkoita että mä olisin hylännyt 40k:n. Päinvastoin, aloin tässä maalaamaan imperial fist porukkaa (goodbye ruskea) ja tavoite on nyt saada sopiva pelattava lössi maaleihin kesän aikana, siihen asti on ruskea väriset marinet tuuraavat komeampaa settiä taistelutantereella.santso kirjoitti:niiniin itseäni jäi nyt kaivamaan, onko sjoen figu skene kokonaan sammunu? tuntuu että nelkkariin ei enää löydä pelaajia, onko näin?
Eiköhä sitä tässä kesän aikana aukkoja löydy... Ja kesä on yllättävän kiireistä aikaa, ite koko kesän Oulussa töissä.
Aika moni muuttanut pois seinäjoelta. Eikä näitä 40k pelaajia koskaan mitenkään paljon ole koskaan ollutkaan... Kesäkamppanjasta en tiedä, riippuu kuinka moni jaksaisi osallistua... Megabattle voisi olla sinänsä parempi, kun vaatii vähemmän järjestelyä ja aikaa ihmisiltä yms. Turnaustakin ollaan mietitty WHn kanssa jollekkin viikonlopulle. Vähän hankala suunnitella, kun itsellä aika nihkeästi ollut aikaa nyt tässä kuussa...santso kirjoitti:niiniin itseäni jäi nyt kaivamaan, onko sjoen figu skene kokonaan sammunu? tuntuu että nelkkariin ei enää löydä pelaajia, onko näin?
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
jees no kiva kuulla :D
mutta juu pitäiskö ruveta suunnittelemaan apoccia tälle kesälle? vaikka alkuun että ketkä tulis mukaan sitte katottais vähän armeijakokoja yms ja sitte aika koska pelattais.
mutta juu pitäiskö ruveta suunnittelemaan apoccia tälle kesälle? vaikka alkuun että ketkä tulis mukaan sitte katottais vähän armeijakokoja yms ja sitte aika koska pelattais.
ennemmin 7. edikan fabaan megabattlea :P
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
pöh kukaan ny jaksa jättikokosta etc:tä pelata besides mul on fabaan megapeli jo tiedos tälle kesälle :D...apocci sen sijaan pysyy tasapainosena vei sen miten isoksi tahansa+saa paljon päheitä juttuja kuten stratagemit ja ämpäri stompat :D
mä voisin toimia yhtenä järjestävänä osapuolena nelkkariin jos sitte saatais enemmän pelaajia ja lisää järjestäjiä(joku joka saa meille luolan halvalla yheksi vuorokaudeksi ja jaksaa järjestää kans juttuja...) jos dumpataan toi mortikka kampanja kun ei siihen vissiin saada pelaajia niin ei sitäkään tarttis stressata?
itellä on apocin perus sääntis ja mul on linkit niihin muihin kirjoihin jos tää lähtee etenemään.
mä voisin toimia yhtenä järjestävänä osapuolena nelkkariin jos sitte saatais enemmän pelaajia ja lisää järjestäjiä(joku joka saa meille luolan halvalla yheksi vuorokaudeksi ja jaksaa järjestää kans juttuja...) jos dumpataan toi mortikka kampanja kun ei siihen vissiin saada pelaajia niin ei sitäkään tarttis stressata?
itellä on apocin perus sääntis ja mul on linkit niihin muihin kirjoihin jos tää lähtee etenemään.
Nelkkariin ei tartte säätää niin vitusti sääntöjen kanssa + se on paree peli + siihen sopii paremmin megabattle formaatti :P
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
ei se ny kyllä parempi ole
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()