Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runt

Re: Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö

Viesti Kirjoittaja Runt »

Voin minä dippaamattomilla/basettamattomilla handgunnereilla pelata myös jos tuo proxytys niin haittaa, ei ole ongelma minulle.
Anttonille kaivetaan baset porukalla kasaan jos ei pelikaupan kautta tule. Käsittääkseni juuri joku päivä sieltä lähti tilaus vetämään maailmalle joten voisin olettaa että basejen saanti on lähempänä kuin arvaatkaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Hapid kirjoitti:ihan mielenkiinnosta ois hieno tietää kuinka vaiheessa kharonin goblin armeija on?
Kyllä mä kahta tonnia hätyyttelen jo pikkuhiljaa. Viimeinen 300 pistettä tosin ei ole mun käsissä - vaan on syrjasta kiinni että pelaanko maalatulla vai maalaamattomalla armeijalla =D Tai voi se iso hämähäkki olla jo maaleissa, en ole huomannut edes kysyä...
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

No ööh. On siinä maalia :D ja goboissa kans. Mutta mun mittapuulla ei ole maalattu. Pitänytkin sanoa jo aikaisemmin et ilmota vaan koska tarviit laina ukkoja. Toimitan ne sit sulle jollei eka pelisi ole mua vastaan. Sitä on kyl turha odottaa, et mä sen maalusta ehtisin/jaksaisin jatkaa. Mutta jos itelläs on mielenkiintoa maalata se hämis loppuun niin en pistä pahakseni :D
Ja muutenkin tiedoks yleisesti. mulle seuraavat pelit (kahden vk aikana) sopinee lähinnä joinakin arkipäivinä.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

syrja kirjoitti:Mutta jos itelläs on mielenkiintoa maalata se hämis loppuun niin en pistä pahakseni :D
Projekteja on enemmän kuin mitenkään kerkeen ikinä tekemään valmiiksi että kovasti epäilen - mut katotaan sitten siinä vaiheessa kun kaikki muu on jo valmiina =D Jokatapauksessa varmaan ekan matsin otan sua vastaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”