Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö
täältä iso EI armeijan proxyttamiselle. periaatesyistä. pelaa jarkko örkeillä?
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Täältä ei tule isoa EI sanaa mutta pieni ei proxytykselle kuitenkin. Sinällään VC:n mielelläni näkisin vastapuolella pöytää koska täysin uusi tuttavuus minulle. En kuitenkaan koe hyvänä sitä että proxytellaan koko armeija, varsinkaan kun väki ei tunne VC:tä muutenkaan niin proxyttamisen jälkeen ei ole sen vertaakaan hajua mitä VC tekee.
Mutta katsotaan nyt mitä muut sanovat. Ehkä testipelit pitäisi päästä vetäisemään niin voisi mielipidekkin muuttua.
Mutta katsotaan nyt mitä muut sanovat. Ehkä testipelit pitäisi päästä vetäisemään niin voisi mielipidekkin muuttua.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
No kukas se siellä on heräillyt...Odotettu kannanotto. Ei poikkea aiemmista ja silti olet aina pelannut mukana :) No joo ymmärrän kantasi ja siksi asiaa etukäteen kysynkin. Jos hiukan saa puolustautua niin figut on maaleissa ja baseissa. Et kelpaa sinunkin senpuoleen pelata vastaan. Ja tarkoitus olisi ettei esim tyhjiä baseja tms olisi mukana.
Örkeillä....tarviitko oikeesti mua vastaan sen haten...Eii...Kuten aiemmin lupasin: Jos voitan (3)liigan niin lähden seuraavaan puhtaalla(= joka yksikössä on) goblin armeijalla. En voittanut joten en lähde :)
Niin no mitä eroa sillä on onko osa vai koko armeija proksya? ritarit on ritareita, keihäsmiehet keihässkeletoneja joku toinen jotain toista....Siis joutuuhan sitä muutenkin selvittämään vastustajalle mitä joku on ja mitä ne osaa. Jos ei ole aiemmin sellaisia kohdannut.
Örkeillä....tarviitko oikeesti mua vastaan sen haten...Eii...Kuten aiemmin lupasin: Jos voitan (3)liigan niin lähden seuraavaan puhtaalla(= joka yksikössä on) goblin armeijalla. En voittanut joten en lähde :)
Niin no mitä eroa sillä on onko osa vai koko armeija proksya? ritarit on ritareita, keihäsmiehet keihässkeletoneja joku toinen jotain toista....Siis joutuuhan sitä muutenkin selvittämään vastustajalle mitä joku on ja mitä ne osaa. Jos ei ole aiemmin sellaisia kohdannut.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Proxy oli ilmeisesti minulle tarkoitettu.
Niin proxyttelisitko nyt koko armeijan vai puolet armeijasta? Onhan sillä eroa onko 2 unittia proxytetty vai koko armeija =) Mutta tosiaan katsotaan nyt mitä muu väki sanoo.
Niin proxyttelisitko nyt koko armeijan vai puolet armeijasta? Onhan sillä eroa onko 2 unittia proxytetty vai koko armeija =) Mutta tosiaan katsotaan nyt mitä muu väki sanoo.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
-
Henkka1986
itse kannatan 2400-2600pst , eikä mieluusti maalaus pakkoa =) muuten kaikki muut käy =)
Anna palaa! Fight me Jarkko!
No mieluiten se 2.4 tai 2.6k, mutta ei nyt ruveta sentään muuttamaan prosenttei...
No mieluiten se 2.4 tai 2.6k, mutta ei nyt ruveta sentään muuttamaan prosenttei...
Ei ollut mitenkään sinulle tarkoitettua. Ihan vaan yleisesti sanoin. Voihan armeijan kuitenkin rakentaa mistä vaan ja se on ok. Kunhan nyt ollaan "lähellä" alkuperäistä. Eikä nyt ihan älyttömyyksiin mennä. Voisithan esimerkiksi sinäkin pelata tai jopa tehdä empirestäsi undeadeja. Maalaisi vaan vaatteet rähjäisiksi, kasvot kalpeiksi, sinne tänne vaihtaisi luurangon/zombin päätä/kättä jne jne. Ja homma olisi ihan ok. Ja vastaavuuksia löytyisi empireltäkin helposti.Ja tuskin se kauheasti ketään sekoittaisi. Mutta tuskin sinä niinkuin en minäkään kuitenkaan noin radikaaliin hommaan ryhtyisi. Ellei nyt täysin kyllästyisi alkuperäiseen armeijaan. Ymmärsitköhän mitä ajoin takaa, en nyt osaa selittää sanoin ajatuksiani. Mutta mitään kuittailua en kenellekkään tarkoittanut. Korkeintaan henkan terradoneille :)Runt kirjoitti:Proxy oli ilmeisesti minulle tarkoitettu.
Mut hei, mä hiukan räknäilen alustavaa listaa ja figujen sopivuutta. Hyväksytän sitten esitykseni teillä. Ja teen tarvittaessa muutoksia tai luovun ajatuksesta kokonaan.
Ja takaisin olennaiseen eli sääntövääntöön. Pisteet? Nyt kun mekin ollaan kovia turnaus kävijöitä niin pitäiskös sit pysytellä vaan siinä 2400? Olis sit helpompi harjoitella maailman valloitusta :) ei ainakaan tuon alle. Tai jos lasketaan niin sit suosiolla joku 1200p patrol juttu.
Ja takaisin olennaiseen eli sääntövääntöön. Pisteet? Nyt kun mekin ollaan kovia turnaus kävijöitä niin pitäiskös sit pysytellä vaan siinä 2400? Olis sit helpompi harjoitella maailman valloitusta :) ei ainakaan tuon alle. Tai jos lasketaan niin sit suosiolla joku 1200p patrol juttu.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Jarkko. Mie olen saamassa Sampsalta 40 lurkkia, ellen enemmänkin, ja löytyy jo joku 15 GG:tä ja 10 BK:ta. Living Dead of Acheronin Cerberos hauveli menee myös hyvin Vargulffista. Saat lainaan, jos haluat, niin ainakin on eturivit oikeita ukkeleita. Jos sie puolestasi haluat ghouleja, zombeja tai jotain eksoottisempaa, niin sitten jooh. Proxystä minun on paha alkaa mitään mutisemaan ottaen huomioon edellinen liiga. Jos pistän shopping spreen päälle, niin taitaa taas sinne takariviin ilmestyä muutama sinne kuulumaton heebo. Mikäli siis Kaaokseni tuon.
Mutta diih, oishan se Vamppi lordi kyllä kiva. Death Lv1, sniputtaa Ld10:llä kaikki kumoon. Quickbloodista ASF ja Red Fury päälle, alkaa olemaan iskuja. +3A miekka kätösiin ja taikajuomaa, niin siinä on meillä äijä, joka lanaa Villen tankin vuorossa alas. Ei paha ei paha. Kyllä minäkin siitä tykkään. Lentävä koni alla liikkuu ja hintaa taisi olla vain 450p.
Pistekoko on minulle ihan sama. Jos on iso, niin sitten on. Onhan se 2.4k mälsä, mutta armeijaa vaihtamalla se hymy saadaan kasvoille.
Tomille tiedoksi, Spartanit ja Eliitit on Termiksiä. Mariinit, Gruntit ja Sakaalit on scoutteja. Helljumpperit ja Brutet on sitten niitä marsuja.
Mutta diih, oishan se Vamppi lordi kyllä kiva. Death Lv1, sniputtaa Ld10:llä kaikki kumoon. Quickbloodista ASF ja Red Fury päälle, alkaa olemaan iskuja. +3A miekka kätösiin ja taikajuomaa, niin siinä on meillä äijä, joka lanaa Villen tankin vuorossa alas. Ei paha ei paha. Kyllä minäkin siitä tykkään. Lentävä koni alla liikkuu ja hintaa taisi olla vain 450p.
Pistekoko on minulle ihan sama. Jos on iso, niin sitten on. Onhan se 2.4k mälsä, mutta armeijaa vaihtamalla se hymy saadaan kasvoille.
Tomille tiedoksi, Spartanit ja Eliitit on Termiksiä. Mariinit, Gruntit ja Sakaalit on scoutteja. Helljumpperit ja Brutet on sitten niitä marsuja.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Njääh sit ois liian sekasikiön näköstä porukkaa omaan makuun. Ennemmin kaikki yhtenäistä kountässää. Kiitos kuitenkin tarjouksesta. Jos araknarokille laittaa loharin siivet niin meniskös terrorgeististä? Ja minot grypthorroreista? ois ainakin oikeet kokoluokat. Nii ja zombidragoni menee ihan normidragonilla. Mutta joo katotaan tota höpinää myöhemmin. Ja Anton kommenttiasi kaipaan siitä vekkulista listastani.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ai, miehän alan tässä punastumaan kun kaikkia kiinnostaa minun mielipiteeni listoista.
Mitäs sie tuosta haluaisit kuulla? Tai pitäisikö muotoilla, että mitä odotat minun sanovani oikein? Tuplahydrat on aina tuplahydrat. Breathi lähiksessä ja Stompit päälle vielä. Ilkee otus, ilkee otus. Etenkin kun niitä vierekkäin liikuttelet. Tallovat vuorossa T3 jalkaväen, että diih. En oo FAQeja katsonut, mutta kai niille tuli se impacti kun niin monella muullakin on sellainen. Tai vähintään Tomppeleiden jättiläisen Unstoppable Assault, että saavat vähän lisää tehoa.
Iso ritaripoppoo on tyylikäs joo, mutta sen pysäyttäminen ei ihan niin jokaiselle armeijalle olekkaan yhtä jeessiä. Paljon hyvällä voimalla olevia iskuja tarkoittaa sitä, että ei naurata vastapelaajaa. S6:lla mennään läpi mistä vaan. Kyllä niitä tappoja tulee sen verta paljon kun ponikin puree S4:lla, että huh huh. Emmää tii teist, mutta voisin laittaa jälleen kerran vanhan viisauteni, että 25 * 4 > 50 * 2.
Ei tuolla listalla rispektejä minulta saa muuta kuin kokonaan maaleissa olevalta armeijalta + 5th:n. Kai noi kaikki oli 5th:sta? Mutta, jos katselen asiaa isommalta kantilta ja ajattelen oman filosofiani ulkopuolelta, niin joo-oh. Enpä usko, että hetkeen esim. Allun taitavissa 4:s sijan käsissä tuollaista tulen näkemään. Tai kenenkään muunkaan.
Mutta itte en tykkää sankarit + deathstar + höttö. Ihan mälsää. Mie haluan 4+ edes läpällä pärjääviä yksiköitä pöydälle. Tosa on vain yksi. Yksiköllä tarkoitan yksikköä. Sinkku ja monsteri ei ole yksikkö.
Mitäs sie tuosta haluaisit kuulla? Tai pitäisikö muotoilla, että mitä odotat minun sanovani oikein? Tuplahydrat on aina tuplahydrat. Breathi lähiksessä ja Stompit päälle vielä. Ilkee otus, ilkee otus. Etenkin kun niitä vierekkäin liikuttelet. Tallovat vuorossa T3 jalkaväen, että diih. En oo FAQeja katsonut, mutta kai niille tuli se impacti kun niin monella muullakin on sellainen. Tai vähintään Tomppeleiden jättiläisen Unstoppable Assault, että saavat vähän lisää tehoa.
Iso ritaripoppoo on tyylikäs joo, mutta sen pysäyttäminen ei ihan niin jokaiselle armeijalle olekkaan yhtä jeessiä. Paljon hyvällä voimalla olevia iskuja tarkoittaa sitä, että ei naurata vastapelaajaa. S6:lla mennään läpi mistä vaan. Kyllä niitä tappoja tulee sen verta paljon kun ponikin puree S4:lla, että huh huh. Emmää tii teist, mutta voisin laittaa jälleen kerran vanhan viisauteni, että 25 * 4 > 50 * 2.
Ei tuolla listalla rispektejä minulta saa muuta kuin kokonaan maaleissa olevalta armeijalta + 5th:n. Kai noi kaikki oli 5th:sta? Mutta, jos katselen asiaa isommalta kantilta ja ajattelen oman filosofiani ulkopuolelta, niin joo-oh. Enpä usko, että hetkeen esim. Allun taitavissa 4:s sijan käsissä tuollaista tulen näkemään. Tai kenenkään muunkaan.
Mutta itte en tykkää sankarit + deathstar + höttö. Ihan mälsää. Mie haluan 4+ edes läpällä pärjääviä yksiköitä pöydälle. Tosa on vain yksi. Yksiköllä tarkoitan yksikköä. Sinkku ja monsteri ei ole yksikkö.
- Sinitähti
- Sinitähti
Halusin kommenttiasi jotta saisin iloa elämään :) ritarit on 5 edikkaa ja harpyt saman iän noitafiguja, muut uudempaa. Kärryissä on 5 edikan coldit.
Ei saanu hydris mitään impacteja tms (tylsää)...Mut jatkossa mun pegasus velho ja mahdolliset herot on T4!!!! jeee.
Tässä ollaan taas tyylillemme uskollisina lätisty melkein 100 viestiä. Ja yhtään sääntöä ei ole vielälyöty lukkoon. Paitsi et fabaa tiemmä pelataan :)
Et yritetäänkö me seuraavaks ottaa joensuu kiinni? Ollaan kuitenkin niitä yli 2500 viestiä perässä. Turku kun silloin ohitettiin jo aikoja sitten.
Ei saanu hydris mitään impacteja tms (tylsää)...Mut jatkossa mun pegasus velho ja mahdolliset herot on T4!!!! jeee.
Tässä ollaan taas tyylillemme uskollisina lätisty melkein 100 viestiä. Ja yhtään sääntöä ei ole vielälyöty lukkoon. Paitsi et fabaa tiemmä pelataan :)
Et yritetäänkö me seuraavaks ottaa joensuu kiinni? Ollaan kuitenkin niitä yli 2500 viestiä perässä. Turku kun silloin ohitettiin jo aikoja sitten.
Tuollainen härpäke oli koneelle tallennettuna, vääntelin paketin viime liigan loppupuolella muistaakseni.Säännöt
-Säännöt: 8th
-Armeija koko 2400.pts
-Special Characterit eivät ole käytössä
-Pelipöydän koko 6x4 (~180x120cm)
-Maastokappaleita asetellaan pöydälle 6-8
-Mysterious terrainit eivät ole käytössä
-Pelataan yksi pelikierros jokaista muuta osallistujaa vastaan
Pelien pisteytys
- Uniteista 25% välein.
- Yksittäisistä multiwound modeleista kuten Monstereista, Charactereista, Charioteista, Sotakoneista 50% välein.
- Kenraalista 100.pts.
- Battle standard bearerista 100.pts.
- Lipuista 25.pts.
- Fleeavat unitit pelin loputtua lasketaan tuhotuiksi.
- Pelin lopputulos taulukosta katsomalla asteikolla 0-20.
- Chalenge sääntökirjan mukaan.
Tiheistä metsistä toki nyt voidaan sitten olla montaa mieltä tarvitsemmeko me niitä (tai ketkä niitä tarvitsee) vai emme. Mielestäni kuitenkin 8th:n omat säännöt metsien osalta ovat juuri passelit 8th:n armeijakokoonpanoille. Mökin tönöjä yms. kuitenkin useammalta meiltä löytyy sen verran että suojaa saa jos tarvitsee.
Niin ja Look Out Sir! heitoista sun muista, toki ollaan varmasti montaa mieltä suuntaan ja toiseen mutta uskoisin ettei tästä edes kannata välttämättä neuvoitella (sisällissota siitä vain syntyy).
Että tämmönen tällä kertaa...
2vk päästä listojen palautus liian pian? ;D
Ei, mulla on lista jo valmiinaGerazu kirjoitti:2vk päästä listojen palautus liian pian? ;D
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mun puolesta jo seuraavaksi viikoksi.
Kenen mielestä tiheät metsät olivat perseestä? Minun mielestäni ne olivat hyviä lisäyksiä pöydälle, että sai kaikkea kivaa suojaan. Joskus rajoittivat poikittaisia chargeja ja joskus tekivät jotain omituista. Ainoastaan Jarkkoa vastaan vitutti, kun pöydällä oli keskellä vieretysten liian lähekkäin "tost ei kuljet/charget" juttuja. Kyllä minä ne takaisin voin mielelläni ottaa.
Kun kukkulankin yli näkee TLOSin kanssa, niin ainoo blokki ainakin täällä päässä on sitten yksiköt. Jippii.
Kenen mielestä tiheät metsät olivat perseestä? Minun mielestäni ne olivat hyviä lisäyksiä pöydälle, että sai kaikkea kivaa suojaan. Joskus rajoittivat poikittaisia chargeja ja joskus tekivät jotain omituista. Ainoastaan Jarkkoa vastaan vitutti, kun pöydällä oli keskellä vieretysten liian lähekkäin "tost ei kuljet/charget" juttuja. Kyllä minä ne takaisin voin mielelläni ottaa.
Kun kukkulankin yli näkee TLOSin kanssa, niin ainoo blokki ainakin täällä päässä on sitten yksiköt. Jippii.
- Sinitähti
- Sinitähti
Mennäänpäs täällä vauhdilla eteenpäin. Tarttee varmaa jottai alkaa kehittään
- Half-breed
LOS!sista on kahdenlaisia mielipiteitä. Oikea, eli se pitää iskeä usealle spellille, ja väärä, jota heittelevät idiootit jotka eivät tajua pelistä mitään. Eli toisinsanoen ei tuosta sisällissotaa syty, sillä toinen mielipide on yksinkertaisesti oikeassa. Ja kuten aina, siihen on syy miksi kaikki ovat kompanneet ne spellit antamaan LOS!sin.Runt kirjoitti:Niin ja Look Out Sir! heitoista sun muista, toki ollaan varmasti montaa mieltä suuntaan ja toiseen mutta uskoisin ettei tästä edes kannata välttämättä neuvoitella (sisällissota siitä vain syntyy).
Ja miksi säännöissä edes sanotaan, että challenge menee sääntiksen mukaan? Ei siihen ole mitään erikoissääntöjä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Varmaan tarkoittaa sitä, että jos unit champpa tappaa charakterin haasteessa niin siitä saa ekstra pojoja. Oliko nyt 50p, en muista varmaksi nyt.Half-breed kirjoitti:Ja miksi säännöissä edes sanotaan, että challenge menee sääntiksen mukaan? Ei siihen ole mitään erikoissääntöjä.
pikemminkin 4 viikon päästä! ja liigan alku siihen 1.1.2013 niinkuin runt jo aikaisemmin mainitsi.Gerazu kirjoitti:2vk päästä listojen palautus liian pian? ;D
Kaikki hyvä loppuu aikanaan