Mordheim warbandinne

Nimbus
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nimbus »

Eikös täällä kukaan pelaa pitfightereilla? Itselläni on juurikin näitä hemmoja ja sitten hyvää vauhtia kehittyvä middenheim warbandi, joka koostuu täysistä heroista, yhdestä warriorista ja viidestä swordsmanista. Pitfighterit tuntuvat toistaiseksi hauskemmilta, vaikka niillä ei olekkaan magiaa eikä pitkän kantaman ampuma-aseita. Tämän hetken yhdenpelin pelannut bändini sisältää:

Pit king: Undead style
Pit veteran: Undead style
Pit veteran: Chaos style
Troll slayer
4xPursuers: Skink style

Hauskaa noilla on ainakin pelata, vaikka ei välttämättä maailmojen tuhoaja warbandi olekkaan. Konveroin parhaillaan lisää äijiä Heroquestista. Pursuerit ovat tehty zopmbeista ja niistä tuli ihan kivan näköisiä. Chaos style tottakai Kaaos soturista.
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Minulla on Pit Fighter, Reikland sekä Witch hunter warbandit tällä hetkellä aktiivikäytössä. Eniten noista tuntuu Witch Hunterit maistuvan. Pit Fighterit ovat jotenkin hieman tylsä jengi, mutta aika kauheita tappajia ne kyllä optimi olosuhteissa ovat. Yleensä ne kuitenkin pakotetaan ampumalla huonoihin asemiin, ja se on menoa sitten.

Witch Hunterit ovat aika aloitteleva bandi vielä, mutta sigmar tuntuu siunanneen ne. Eivät ole vielä yhtään rout testiä kämmänneet ja kukaan ei ole kuollut, vaikka koko warband on piesty kolmesti viimeiseen mieheen (ja koiraan.)

Reiklanderit ovat shooty, niinkuin asiaan kuuluu, eli viisi kappaletta BS5 varsijousi miehiä henchmaneina löytyy. Lisäksi nuo ovat varustettu WS4 kirves/tikari yhdistelmällä, joten kovempiahan ne ovat kuin keskiverto herot...
Pomona on peloton, yksikätinen, yksijalkainen frenzyävä kapteeni, joka sitten tirpoo 4x S5 hyökkäyksiä miekallaan. Lisäksi bandissa on yksi gunslinger, jolla alkaa olla kaikki shooting skillit kasassa. Dueling pistol bracella tietenkin. Tuolla raasulla vain on riesana T2.
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

No kirjoitetaan tänne uudestaan. Ajatuksenani olisi ostaa Ruotsin reissulta Witch Hunter alotusboksi, yksi Warhound blisteri, yksi blisteri Flagellantteja, ja yksi witch hunter. Luulisin, että näillä saisin Noidanmetsästäjille hyvän aloituskokoonpanon. Ja Possessedeille pitäisi varmaan ostaa yksi Darksouli lisää (nyt niitä on yksi), on ne sen verran käytännöllisiä. Palataan asiaan Ruotsinreissuni jälkeen, laitan sitten sotaorkesterilistoja tänne teille näkyviin ;) .
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Jypermään! kirjoitti:No kirjoitetaan tänne uudestaan...
Itse olen käyttänyt aika surutta empiren militiaa noidanmetsästäjinä. Koirat ovat varsin hyviä alussa, S4, ja niiden menetys ei ole hirveän paha juttu (15gc).

Warrior priestin konvertoin warzonen figusta, sellainen kaapuritari. Amputoin pään ja miekkakäden, korvasin pään marauderin päällä, josta oli sarvet poistettu, ja töyhtö päälaella. Miekan tilalle kaaoswarrioreiden sotavasara, ja omasta mielestä se on kyllä ihan hieno heavy armour figu.

Tuo warrior-priest on aika hyvä vahvistus noidanmetsästäjille, suosittelen käyttämään. Flagellantit vaikuttavat aika kovilta, mutta myös maksavat aika paljon (kulta kruunuissa, eurohintaan en ota kantaa), itse en aloituskokoonpanoon raaskinut niitä ottaa. Lisäksi, jos haluat minkäänlaista ampumiskykyä metsästäjille, niin ainoa toimiva tapa taitaa olla varustaa hunterit, ja etenkin kapteeni, asiaankuuluvilla välineillä. (Minä suosin varsijousta.) Zealottien BS2 ei kovin mestarillista jousiampujaa tee, ainakaan, kun käytössä on vain perus jouset.
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Teräratas kirjoitti:-- Koirat ovat varsin hyviä alussa, S4, ja niiden menetys ei ole hirveän paha juttu (15gc).

Warrior priestin konvertoin warzonen figusta, sellainen kaapuritari. Amputoin pään ja miekkakäden, korvasin pään marauderin päällä, josta oli sarvet poistettu, ja töyhtö päälaella. Miekan tilalle kaaoswarrioreiden sotavasara, ja omasta mielestä se on kyllä ihan hieno heavy armour figu.

Tuo warrior-priest on aika hyvä vahvistus noidanmetsästäjille, suosittelen käyttämään. --
Juu koirat ovat ihan ehdottomia hinta/laatu suhteen takia. Itse aion varmaan käyttää sitä Zealottia, jolla on käsinukke, Warrior priestinä. Sille vaan konvertoi enemmän kaapua ylle niin hyvää tulee.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mordheim”