Ropecon-kuvia?

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

hullukoira kirjoitti:huom: Ne demonit oli minun maalaamia, ja niistä on jonkun verran kuvaa galleriassani osoitteessa:

http://www.coolminiornot.com/browse/sub ... hullukoira

Tämä siltä varalta että armageddon olisi väittänyt ne itte maalanneensa! (ei sitä koskaan tiedä. Jotkut lahtelaiset on aika kovia valehtelemaan...-nimimerkillä kokemusta on)
Ei kukaan enää usko, että lahtelaiset itse maalaisivat armeijoitaan. Eikä niiden toisaalta tarvitsekaan - onhan "maddog-armeija" jonkinlainen statussymboli.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Itselläni on ollut näitä 1:32 halpispienoismmalleja ja olen jopa yhden maalannut ja toinen tulossa. Muoviset eivät maksa juuri mitään ostin Tamiyan Samuraita joita tuli laatikossa 8 hintaan 10 € Kuivalaiselta. Sitten omistan yhden Beneitonin Napoleonin hintaa 60 €. Näitä kyllä saa heidän nettisivuiltaan jos minkä moisilla alennuksilla esim. kolme kahden hinnalla ja jotain. Itselläni tosin napoeleonilta puuttui bootsit, eivätkä suostuneet vastaamaan sieltä kaupasta mistä tuo ostettiin, mutta itse Beneittonilta suostuivat ne lähettämään.
Lalalaa
Gitsnik

Viesti Kirjoittaja Gitsnik »

olisko kellään kuvia eräästä tietystä mariinista jonka näin conissa
jos on vois lähettää mulle mailiin...

tuntomerkit:istuu WC pöntöllä,lukee lehteä,reppu nojaa pöntön reunaa vasten.

oli jossain niistä lasivitriineistä.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Gitsnik kirjoitti:olisko kellään kuvia eräästä tietystä mariinista jonka näin conissa
jos on vois lähettää mulle mailiin...

tuntomerkit:istuu WC pöntöllä,lukee lehteä,reppu nojaa pöntön reunaa vasten.

oli jossain niistä lasivitriineistä.
Jossakin Armageddonin (?) kuvassa näkyi tarkentamattomana ihan reunassa; samoin oman BA-armeijani yhteiskuvassa kyseinen epeli näkyy parin pikselin kokoisena.

Jos saan jostain kameraa, voin yrittää ottaa kuvatuksesta paremman kuvan.

(Se muuten lukee FB:n sääntökirjaa - kannet skannattu, skaalattu pieneksi ja printattu.)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
maxxon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maxxon »

tube kirjoitti: Analogia: Valitsemanne urheilulajin kilpailut. Pelit/suoritukset kautta linjan keskinkertaisia. Sanooko joku, että voittaja ei ansainnut tulla palkituksi??
No, eräässä harrastamassani lajissa on Suomessa ehkä 5 naisharrastajaa, joista 2-3 oikeasti aktiivisia.

Kansainvälisen lajiliiton säännöt kuitenkin vaatii, että erillinen naisten sarja on pakko olla, palkintoineen kaikkineen, jokaisessa luokituskelpoisessa kisassa. Siihen sitten vielä ikäsarjat päälle...

Jos joku saa pystin vain sen takia, että iän/sukupuolen/tms. perusteella kilpailee ihan omassa sarjassaan, niin eihän siinä oikeasti mitään järkeä ole.

Palatakseni varsinaiseen aiheeseen, IMHO maalausskabassa jonkun luokan kilpailu pitää perua, jos siihen ei saada yli X osallistujaa.

Jos (hyviä) osallistujia ei tahdo riittää, niin sitten joko luokat on väärin määritelty tai niitä on vain liikaa.

Ja kun pelitapahtumasta on kyse, niin kyllä minä ainakin mielelläni katselen figuja, jotka on oikeasti tarkoitettu pelaamiseen.
//Mx
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”